تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر + با رنگبندی مختلف

اگر قصد دارید یک پارچه حوله ای مرغوب را برای استفاده در نظافت خریداری کنید پیشنهاد ما خرید محصول از تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر با نام شناخته شده و معتبر زرین ساپ است.

پارچه حوله ای میکروفایبر ارزان

با توجه به تغییر در عرض پارچه حوله ای هنگام خرید محصول شما می توانید وزن و ابعاد پارچه را به دلخواه خود انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که خرید از این مجموعه بر حسب تناژ های بالا و به صورت عمده صورت می گیرد. حوله‌های میکروفایبر حوله‌هایی هستند که از پارچه‌هایی با الیاف پلی است و نایلون تولید شده‌اند. الیاف میکروفایبر بسیار نازک بوده و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها سازگاری با محیط‌زیست است. الیاف میکروفایبر یک شانزدهم موی انسان قطر دارند و در حدود ۲۰۰ هزار الیاف در یک مربعی به‌اندازه یک اینچ در یک حوله میکروفایبر وجود دارد. باتوجه‌به چنین ساختاری یکی از قابلیت‌های اصلی حوله‌های میکروفایبر جمع‌کردن باکتری‌ها و میکروب‌ها و حتی گردوخاک بیشتر از حد معمول و نسب به سایر حوله‌ها است.

 

تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر

 تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر

حوله‌های میکروفایبر باتوجه‌به این‌که از الیاف بسیار نازکی تهیه شده‌اند، قابلیت بسیار بالایی در جذب آلودگی‌ها و گردوخاک دارند. همچنین الیاف میکروفایبر باعث می‌شوند تا حوله قدرت جذب آب بالایی داشته باشد و با سرعت بیشتری نسبت به سایر دستمال‌ها و حوله‌ها خشک شود.تا چند سال پیش از حوله‌های میکروفایبر فقط به‌عنوان دستمال‌های گردگیری و نظافتی استفاده می‌شد، اما این روزها از حوله‌های میکروفایبر به‌عنوان حوله دست و صورت، حوله مو و حوله سر نیز استفاده می‌شود. در ادامه با موارد مصرف بیشتری از حوله میکروفایبر آشنا خواهید شد.

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر مو

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

حوله‌های میکروفایبر الیافی بسیار نازک‌تر از موی سر دارند. به همین دلیل می‌توانیم بدون این‌که به موهای سر یا ریشه آن آسیب برسانیم نم و رطوبت موها را پس از استحمام یا شنا با کمک این حوله‌ها از بین ببریم. حوله‌های میکروفایبر با سرعت بیشتری نسبت به حوله‌های دیگر موهای سر را خشک می‌کنند در حال حاضر حوله‌های میکروفایبر فقط برای استفاده سروصورت وجود دارند و نمی‌توان از آنها به‌عنوان حوله تن پوش مردانه یا زنانه استفاده کرد. شاید با پیشرفت تکنولوژی بتوان از پارچه‌های میکروفایبر برای دوخت حوله‌های تن پوش در سایز های مختلف نیز  بهره برد.

 

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر بر اساس رنگبندی

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر بر اساس رنگبندی

همانطور که در قسمت فوق و ابتدای مقاله اشاره شد عرض پارچه حوله ای قابل تغییر است وعلاوه بر آن رنگ آن نیز می تواند به دلخواه مشتری تغییر یابد. از جمله رنگ بندی هایی که این تولید کننده در تولید پارچه حوله ای میکروفایبر بر روی محصولات خود اعمال نموده است می توان به رنگهای طوسی ، صورتی، آبی ، بنفش زرد و نارنجی اشاره نمود . همچنین رنگ سفید پارچه حوله ای میکروفایبر یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها در فروش محصولات میکروفایبر شناخته شده است.

 

تاثیر پارچه حوله ای میکروفایبر بر روی محیط

تاثیر پارچه حوله ای میکروفایبر بر روی محیط

اخیرا محبوبیت میکروفایبر به شدت تحت الشعاع مسئله آلودگی میکرو الیاف قرار گرفته و به آن آسیب رسیده است. به دلیل نام گذاری اشتباه این موضوع، بعضی فکر می کنند که پارچه میکروفایبر اصلی ترین عامل آلودگی میکرو الیاف است، در حالیکه پارچه های متداولی مثل پلی استر و ریون در اصل تأثیر به مراتب بیشتری در ایجاد این فاجعه اکولوژیکی ایجاد می کنند. بخشی از مصرف کنندگان به دلیل نام آن و بخشی دیگر به دلیل مشارکت پارچه میکروفایبر در این نوع آلودگی نسبت به استفاده از این پارچه مفید و ارزان قیمت بدبین شده اند.

 

ساختار پارچه حوله ای میکروفایبر

 ساختار پارچه حوله ای میکروفایبر

به دلیل استحکام کششی نسبتا بالا پلی استر می‌توان آن را به شکل‌های بسیار متنوعی در آورد. هسته‌ی اکثر میکروفایبرها پلی استر هست و هسته‌های پلی استر معمولا به ستاره‌ای شکل هستند.سپس تولید کنندگان نساجی پلی آمید را در شکاف بین ” points ” الیاف پلی استر قرار می‌دهند.چگالی پلی آمید به طور قابل توجهی کمتر از پلی استر است و باالطبع مقاومت کششی کمتری دارد، بنابراین ساختن پلی آمید به اشکال پیچیده دشوار است اما این منسوجات به عنوان یک ماده پر کننده ایده‌ال استفاده می‌شوند.علاوه بر این پلی استر ساختار ریز الیاف را ایجاد می‌کند که پلی آمید تامین کننده قسمت عمده‌ی آن است. هنگام تمیز کردن، پارچه پلی استر وظیفه تمیز کردن را بر عهده دارد و در کنار آن پلی آمید قابلیت جذب را ایجاد می‌کند و ضخامت پارچه را بهبود می‌بخشد.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما