تولید پارچه حوله ای میکروفایبر نانو درجه 1

مجموعه بزرگ زرین ساپ در زمینه تولید پارچه حوله ای میکروفایبر یکی از پیشگامان تولید این محصول می باشد.این مجموعه تلاش می کند تا با بهره گیری از متریال اولیه نانو و میکروفایبر محصولاتی درجه یک تولید نماید تا منتهی به تولید محصول چندمنظوره شود.

 

خرید پارچه حوله ای اینترنتی

گروه تولیدی زرین ساپ با بهره گیری از فناوری و تکنولوژی تجارت الکترونیک سعی می نماید تا بهترین و بیشترین تخفیفات را بر روی محصولات خود اعمال نماید . قیمتی که مجموعه زرین ساپ برای محصولات تولیدی خود در نظر گرفته است بالطبع پایین تر از قیمت عرف بازار می باشد و ذکر این موضوع الزامی است که برای مشتریانی که خرید های دائمی خود را از این مجموعه انجام میدهند شرایط ویژه ای در نظر گرفته است. و خرید را ایده آل تر از حد ممکن می نماید.برای بهره گیری از خرید آنلاین و استعلام قیمت کافیست با ارسال پیامی از آخرین تغییرات و نوسانات قیمت ها مطلع شوید.

 

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر نانو

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر نانو

در عصر حاضر با گسترش و افزایش تنوع و کاربرد پارچه حوله ای محصولاتی که با الیاف نانو و میکروفایبر تولید می گردند بیشترین خواهان و خریداران را به خود اختصاص داده است.  چون این الیاف دارای جذب آب بالایی است و خاصیت لکه بری فوق العاده ای دارند می توان در زمینه نظافت و لکه بری بیشترین استفاده را از این محصوات انجام داد .همچنین لطافت و نرمی پارچه های حوله ای که با الیاف میکروفایبر و نانو تولید گشته انددر سطح قابل قبولی است و می توان این مزایا را نیز جزو نکات مثبت موجود در محصول در نظر گرفت .

 

پارچه حوله ای ارزان

پارچه حوله ای ارزان

اعمال و اجرایی نمودن و قیمت گذاری ارزان پارچه حوله ای جزو سیاست ها و اهداف کاری زرین ساپ می باشد. امروز با روئیت و مقایسه قیمت های بازار با سایر تامین و تولید کنندگان پارچه حوله ای میکروفایبر این موضوع برای شما روشن می شود که خرید مستقیم از بازار چندان صرفه اقتصادی با خود به همراه ندارد چون دلالان اقتصادی با افزایش غیر عادی قیمت ها همواره در تلاشند که بالاترین سود را از فروش محصول داشته باشند و به هیچ عنوان منافع مشتریان را در نظر نمی گیرند. لازم به توضیح می باشد که فروش پارچه حوله ای میکروفایبر به صورت طاقه ای و یا برش خورده می باشد و در تولید این پارچه حوله ای سلایق و درخواست مشتریان را در نظر می گیرد.

پارچه حوله ای نانو

پارچه حوله ای نانو

الیاف نانو در رساندن آسیب به محیط زیست کمترین عملکرد را دارند. پارچه حوله ای میکروفایبر نانو اغلب در رنگ های سفید و روشن تولید می گردد و دارای عرض متغیر می باشد.درجه یک ترین پارچه حوله ای نانو با قدرت جذب بالا در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد .پارچه حوله ای نانو همواره یکی از پرفروش ترین محصولات زرین ساپ می باشد که توانسته است در بازار های صادراتی خوش بدرخشد.

 

پارچه حوله ای میکروفایبر

 پارچه حوله ای میکروفایبر

میکروفایبر یکی از صد ها انواع الیافی می باشد که برای تولید پارچه های حوله ای مختلف از آن بهره گرفته می شود .پارچه های حوله ای میکروفایبر به دلیل ویژگی های مثبتی که از آن برخوردارند پر فروش ترین نوع هستند و قابل ذکر است که این محصول درجه یک برای موارد مختلف نظافتی بسیار کاربردی است .در جدول زیر مشخصات و کاربرد های پارچه حوله ای میکروفایبر آورده شده است:

نام تجاری میکروفایبر
ترکیبات پارچه الیاف مصنوعی فوق العاده ریز مثل پلی استر ، و پلی آمید
تغییرات تراکم پارچه320-280
قابلیت تنفس پارچه بالا
قابلیت جذب رطوبتبالا
قابلیت حفظ گرمامتوسط
قابلیت کششمتوسط
مستعد نسبت به پرز شدنمتوسط
اولین کشور تولید کنندهبین سوئد و ژاپن رقابت است
بزرگترین صادر کننده / کشور برتر تولید کننده در حال حاضر
چین
دمای توصیه شده برای شست و شوشستو شوی ماشینی سرد و گرم
موارد استفادهپارچه های مخصوص نظافت پاک کننده زمین، عایق ،رو مبلی، لباس ورزشی، پارچه های حوله ای ،

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما