تولید کننده دستمال میکروفایبر شیشه

زرین ساپ یکی از معتبر ترین تولید کنندگان دستمال میکروفایبر شیشه میباشد،که از بهترین متریال برای تولید دستمال میکروفایبر شیشه استفاده میکند.

دستمال میکروفایبر شیشه

دستمال میکروفایبر شیشه

دستمال میکروفایبر شیشه یک ابزار موثر برای تمیزکردن سطوح شیشه‌ای است. این دستمال‌ها از الیاف بسیار ریز و نرم تشکیل شده‌اند که قادر به جذب و نگهداری ذرات آلودگی، لکه‌ها و اثر انگشت‌ها بر روی شیشه می‌باشند. آنها بدون استفاده از مواد شیمیایی و تمیزکننده‌های قوی، با تماس ملایم با سطح شیشه، به راحتی آن را تمیز و براق می‌کنند. دستمال میکروفایبر شیشه همچنین دارای خاصیت عدم جا ماندن خط و خش بر روی سطح شیشه است، که می‌تواند نتیجه‌ای بی‌نقص و بدون علامت روی شیشه باشد. این دستمال‌ها قابل شستشو و استفاده مکرر هستند و می‌توانند به عنوان جایگزینی برای دستمال‌های یکبار مصرف در نظافت خانه و خودرو استفاده شوند.

قیمت دستمال میکروفایبر شیشه

قیمت دستمال میکروفایبر شیشه

قیمت دستمال میکروفایبر به عوامل متعددی از جمله جنس الیاف، کیفیت و توانایی جذب رطوبت، ابعاد و اندازه دستمال، رنگ یا طرح آن، برند و شرکت سازنده، حجم و تعداد سفارش، و همچنین محل خرید (عمده فروشی یا خرده فروشی) بستگی دارد. دستمال هایی با الیاف مرغوب تر، قدرت جذب آب و رطوبت بالاتر، ابعاد بزرگتر، رنگی یا دارای طرح، و از برندهای معتبر، قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده تر و کیفیت پایین تر خواهند داشت. عرضه و تقاضا نیز نقش مهمی در قیمت گذاری این محصول دارد؛ به طوری که خرید عمده و سفارش تعداد بالا می تواند منجر به دریافت تخفیف و قیمت پایین تر شود.

خرید و فروش دستمال میکروفایبر شیشه

خرید و فروش دستمال میکروفایبر شیشه

برای خرید دستمال میکروفایبر شیشه ای از شرکت زرین ساپ، یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان این محصول در ایران، باید ابتدا با بخش فروش آنها تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. این شرکت انواع دستمال میکروفایبر شیشه ای را با کیفیت بسیار بالا و در رنگ ها، طرح ها و ابعاد مختلف تولید می کند. پس از مشخص کردن نوع، تعداد و مشخصات دلخواه، می توانید با پرداخت آنلاین یا نقدی، سفارش خود را نهایی کنید. زرین ساپ با داشتن کارخانه فعال و بزرگ و سیستم لجستیک قوی، محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند.

مشخصات دستمال میکروفایبر شیشه

مشخصات دستمال میکروفایبر شیشه

دستمال‌های میکروفایبر شیشه از الیاف بسیار ریز و نرم میکروفایبر ساخته شده‌اند که معمولا از پلی‌استر یا ترکیبی از پلی‌استر و پلی‌آمید تشکیل شده و دارای ساختار منحصربفردی هستند. الیاف میکروفایبر به دلیل ریزی و زبری سطح، قادرند ذرات ریز گرد و غبار، چربی و آلودگی‌ها را به خوبی جذب و پاک کنند. این دستمال‌ها قدرت جذب آب و رطوبت بالایی داشته و می‌توانند کاملا خشک شوند بدون اینکه لکه‌ای بر جای بگذارند. علاوه بر این، دستمال‌های میکروفایبر شیشه فاقد پرز و ریزش الیاف بوده و از نرمی و لطافت بالایی برای پاک کردن شیشه‌ها و سطوح صیقلی بدون ایجاد خط و خش برخوردارند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما