فروش دستمال میکروفایبر عمده

فروش دستمال میکروفایبر عمده در این سایت صورت میگیرد. این پارچه یکی از بهترین انتخاب ها برای پاک کردن سطوح میباشد. این دستمال ها قدرت جذب بسیار  بالایی دارند و به همین دلیل مناسب گردگیری میباشد.

خرید دستمال حوله ای میکروفایبر

دستمال میکروفایبر عمده

اگر قصد خرید دستمال حوله ای را دارید به چند نکته باید توجه کنید اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که دستمال حوله ای میکروفایبری که انتخاب کرده اید جنس نرم و ضخامت استانداردی داشته باشد.

برای یک خرید موفق باید به قیمت محصول خریداری شده نیز توجه کنید شما میتوانید رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید و خرید خود را به صورت آنلاین و زیر قیمت بازار انجام دهید.

قیمت عمده دستمال حوله ای میکروفایبر عمده

دستمال میکروفایبر عمده

قیمت دستمال میکروفایبر بستگی به فاکتور های مختلفی دارد مانند میزان لطافتی آن، مقدار جذب آب،کیفیت محصول، نوع خرید ماننده عمده یا متری اما اگر بخواهیم به قیمت این نوع پارچه در بازار را بگوییم مابین50000 تومان تا 110000 هزار تومان میباشد.

برای اطلاع از قیمت عمده این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

تولید کننده دستمال حوله ای

دستمال میکروفایبر عمده

پارچه های حوله ای میکروفایبر معمولا به صورت کیلویی و طاقه ای عرضه می شوند. گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ دستمال میکروفایبر باکیفیت را تولید و به قیمت کارخانه عرضه میکند این اطمینان به شما میدهیم که با مناسب ترین قیمت این محصول را به فروش میرسانیم.

زرین ساپ از بهترین متریال ها برای ساخت محصولات خود استفاده میکند و به دلیل تولید و عرضه مستقیم دارای بهترین قیمت ها میباشد.

مرکز پخش دستمال حوله ای میکروفایبر

دستمال میکروفایبر عمده

زرین ساپ جزو مراکز پخش دستمال میکروفایبر میباشد و شما میتواند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و محصول مورد نظر خود خریداری فرمائید. اگر شما هم جزو تولیدکنندگان دستمال آشپزخانه هستید خرید از کارخانه و به صورت عمده برای شما بسیار مفید میباشد چراکه هنگام خرید از کارخانه بدون واسطه بسیار سودده است زیرا شما محصول مورد نظر خود با نازل ترین قیمت به فروش میرساند

 

ویژگی دستمال حوله ای

دستمال میکروفایبر عمده

میکروفایبر از مقاومت بالایی برخوردار است، و دارای قدرت جذب و دفع آب نسبتا خوبی است. میکروفایبر به دلیل ویژگی های الکترو استاتیکی فوق العاده، به عنوان یک مکانیسم فیلتراسیون خوب عمل می کند؛ این عامل موجب شده تا میزان علاقه برای استفاده از این پارچه به عنوان ماده ماسک صورت محافظ افزایش یابد.

کاربرد دستمال حوله ای میکروفایبر

دستمال میکروفایبر عمده

یکی از پر کاربرد ترن و پرفروش ترین محصولات نساجی دستمال حوله ای میکروفایبر میباشد. این محصول کاربرد های زیادی نیز دارد از جمله کاربرد این پارچه استفاده در آشپزخانه ها به عنوان دستمال میباشد. یا برخی از تولیدی ها این محصول را به صورت عمده تهیه و از آنها البسه تولید میکنند. از این محصول حوله های میکروفایبری نیز میدوزند که مناسب سفر بوده و جا گیر نمیباشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما