خرید آنلاین پارچه حوله ای میکروفایبر + آسان ترین روش خرید

خرید آنلاین پارچه حوله ای میکروفایبر با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک بسیار رایج شده است. مدیران مجموعه تولیدی زرین ساپ تدابیری را جهت بررسی مشخصات محصول تدارک دیده اند که با سریع ترین روش ها محصول را بررسی و هر چه زودتر نسبت به خرید عمده اقدام نمایید.

تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر

دستمال میکروفایبر که یکی از محصولات جدیدی است از تقسیم بندی و برش زدن پارچه حوله ای میکروفایبر به دست می آید طی چند سال اخیر در میان ما ایرانی ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کار کردن با این دستمال های همه کاره، به مراتب راحت تر از سایر دستمال های مرسوم است. دستمال میکروفایبر که در بازار با اصطلاحاتی مانند دستمال جادویی یا دستمال چند کاره شناخته می شود، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

خرید آنلاین پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید آنلاین پارچه حوله ای میکروفایبر

هم چنین برای خرید غیر حضوری و مستقیم و به روش آنلاین کافیست با یک تماس و درخواست ارسال لیست قیمت از نهایی ترین قیمت ها و نرخ های این شرکت تولیدی باخبر شوید و به دلیل خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده، پارچه حوله ای میکروفایبر را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه تری خریداری نمایید و جهت خریدی کلی و یک جا از تولید کننده ها تخفیف های ویژه و استثنایی نیز دریافت نمایید.

 

فروش عمده پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش عمده پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش عمده پارچه میکروفایبر بیشتر برای مصرف واحدهای تولیدی نوپا و همچنین اشخاص و شرکت هایی که قصد دارند ازاین محصول به میزان انبوه و در تناژ های بالا استفاده نمایند کاربرد دارد. پارچه حوله ای میکروفایبر را می توان در طول با مقیاس 190 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر در وزن های متفاوت و به صورت عمده تهیه نمود. همچنین می توان این نکته را خاطر نشان کرد که عرض پارچه می تواند نسبت به درخواست مشتری تغییر یابد

 

کارخانه تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

کارخانه تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

مجموعه زرین ساپ یکی از معتبرترین واحد های تولیدی این محصول و سایر انواع پارچه های حوله ای در سطح کشور می باشد . یکی از مهمترین ویژگی این محصول عدم نیاز آن به شوینده، پاک کننده و ضد عفونی کننده های شیمیایی برای نظافت است که یک تحول بزرگ در این زمینه محسوب می شود. شسته شدن این پارچه حوله ای نیز به راحتی و فقط با آب، بدون باقی ماندن لکه و کثیفی انجام می شود. مواد شیمیایی تمیز کننده ای که روزانه استفاده می شود می تواند ضررهای زیادی برای سلامتی داشته باشد به ویژه برای سیستم تنفسی و پوستی مشکلاتی ایجاد نماید و به مرور موجب بروز حساسیت های مختلف شود

 

رنگبندی پارچه حوله ای میکروفایبر

رنگبندی پارچه حوله ای میکروفایبر

رنگ پارچه حوله ای میکروفایبر 100% ثابت ری اکتیو بوده و تغییری در آنها ایجاد نمی شود. معمولا در مجموعه زرین ساپ امکان تولید پارچه حوله ای میکروفایبر در رنگ های سفارشی وجود دارد ولی از جمله رنگ هایی گه در کلکسیون مجموعه زرین ساپ موجود می باشد می توان به نارنجی ، صورتی، آبی ، زرد، بنفش و سفید و خاکستری اشاره نمود.

 

کاربردهای پارچه حوله ای میکروفایبر

کاربردهای پارچه حوله ای میکروفایبر

دستمال میکروفایبر که حاصل برش خوردن پارچه حوله ای میکروفایبر در ابعاد درخواستی مشتری می باشد کاربردهای گوناگونی دارد و می توان از آن برای تمیز کردن ظروف استیل، کابینت، پیشخوان های گرانیت و مرمر، وسایلی از جنس کروم، آیینه و پنجره، وان حمام و گردگیری، استفاده کرد.

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

نکته ی مثبت دیگری که در مورد این محصول وجود دارد، این است که استفاده از پارچه حوله ای میکروفایبر مانع از آسیب و خراش بر روی سطوح می شود. در واقع پارچه حوله ای میکروفایبر ذرات را مستقیم جذب کرده و بر روی سطح فشار نمی دهد. از این رو آسیب و خراش را به حداقل می رساند. از دیگر ویژگی های این محصول، خاصیت ضد آلرژی آنهاست که مانع از بروز مشکلات پوستی یا واکنش های آلرژیک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما