بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر در ايران

کارخانه زرین ساپ به عنوان بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر با تولید و فروش عمده و تناژ های بالای انواع پارچه های حوله ای اعم از میکروفایبر توانایی این امر را دارد تا محصولی ارزنده و نفیس و درخور مصرف کننده را تقدیم حضور خریدارن نماید.

تولید کننده دستمال میکروفایبر در تناژ های بالا

تولید کننده دستمال میکروفایبر در تناژ های بالا

صنایع حوله بافی زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر و واحد نمونه تولیدی با به کارگیری دستگاه های فوق پیشرفته که تحت مونتاژ کشورهای خارجی بوده و با بهره گیری از علم نوین و آخرین تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به تولید حجم انبوهی از پارچه های حوله ای میکروفایبر نموده است که با دارا بودن ویژگی هایی همچون جذب بالا و عدم پرزدهی و جنس نرم و لطیف آن همواره توانسته بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و روز به روز به تولیدات خود بیافزاید.

بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر در ایران

بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر در تبریز

ویژگی های مثبت و بارز پارچه های حوله ای میکروفایبر موجب شده که کاربران با اولین مصرف و با یک بار امتحان نمودن و به کار بردن این محصول ، خرید های آتی و مجدد خود را نیز از این مجموعه انجام دهند به همین دلیل خط تولید این مجموعه هیچ گاه متوقف نشده و مشتریان می توانند سفارشات عمده و تناژهای بالای خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانند و خرید خود را نهایی سازند.همانطور که بر عمومیت افراد جامعه مشخص و عیان است و نیازی به بازگو نمودن و بیان کردن این مساله وجود ندارد که تبریز قطب بزرگ تولید حوله و یکی از پیشتازان فعال در صنعت حوله می باشد ، گروه تولیدی زرین ساپ یکی از بزرگترین و مهمترین تولید کننده دستمال های میکروفایبر در تبریز نی باشد.

 

خريد مستقيم پارچه ميكروفايبر از كارخانه

خريد مستقيم پارچه ميكروفايبر از كارخانه

گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ که یکی از بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر در سطح جهانی می باشد یکی از مراکز تجاری  معروف در زمینه تولید انواع پارچه حوله ای است . این گروه با اینکه سابقه ای چندین ساله به عنوان سفارش دهنده در بازار پارچه ایران دارد، اما با تحولات جدید همراه شده است.کارخانه زرین ساپ  فعالیت های تبلیغی خود را با بهره گیری از مزایای تکنولوژی تجارت الکترونیک انجام می دهد.

بهترین مارک پارچه ی حوله ای

قیمت پارچه حبهترین مارک پارچه ی حوله ایوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای مرغوب با توجه به اینکه کاربرد زیادی بین مردم دارد مورد تقاضای بیشتر مردم در اکثر کشور ها می باشد تولید کننده حوله زرین ساپ هم به عنوان بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر به نسبت جنس فوق العاده ای که در تولید محصولات خود دارد نسبت به صادر کردن  پارچه ی حوله ای به کشور های دیگر اقدام میکند. همچنین بازارتولید پارچه ی حوله ای در کشور ما پر رونق است که این سبب شده است که شرکت تولیدی زرین ساپ با تنوع بالا و کیفیت مطلوب و انواع رنگ ها و شکل های متنوع نسبت به فروش محصولات خود از طریق سایت اقدام نماید که این کار را برای خریدار نیز راحت کرده است که میتواند با سریع ترین حالت ممکن و قابل اطمینان از سایت نسبت به خریداری محصول مورد نظر اقدام نماید.

كارخانه توليد دستمال آشپزخانه

كارخانه توليد دستمال آشپزخانه

کاربرد فراوان پارچه حوله ای میکروفایبر در آشپزخانه ها جهت چربی زدایی و پاک کردن گرد و غبار از لوازم مصرفی و اکسسوری ها و همچنین خشک کردن ظروف پس از شست و شوی آنها و آبگیری آنها می باشد و اکثر بانوان با سلیقه ای که به نظافت و رعایت بهداشت محیط منزل و آشپزخانه خود اهمیت ویژه ای می دهند از این محصول به عنوان اصلی ترین وسیله جهت حفظ پاکیزگی محیط پیرامون منزل خود استفاده مهمی را به عمل می آورند.

 

توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر با بهترین متریال

بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر با بهترین متریال

مواد و متریال اولیه ای که در تولید این محصولات به کار گرفته می شود از جنس نخ پنبه خالص می باشد که موجب جذب آب چند برابری این محصول شده و نرمی و لطافت خاصی را به همراه دارد. همچنین وجود الیاف و تارو پود منسجم و متراکم این نوع از حوله ها موجب شده که در اثر شست و شوی مداوم و مکرر بافت آنها تغییری پیدا نکند و همچنین نرمی و لطافت این محصول موجب شده که هیچ گونه حساسیت پوستی برای افراد استفاده کننده ایجاد نشود.

تولید کننده پارچه حوله ای میکرو فایبر

تولید کننده پارچه حوله ای میکرو فایبر

یکروفایبر پارچه ای است که از رشته های پلی استر و نایلون ساخته شده و الیاف آن بسیار نازک هستند. میکروفایبر یک تجهیز نظافتی مناسب است که سازگار با محیط زیست بوده و راهی موثر برای نظافت می باشد. میکروفایبر این گونه تعریف می شود که هر تار یا رشته یک denier یا کمتر می باشد، در واقع denier یک واحد اندازه گیری برای ظرافت است که برابر با یک واحد رشته با وزن یک گرم برای ۹۰۰۰ متر می باشد.کاربرد فراوان این نوع از محصول در کارواشها برای شست وشوی اتومبیل ها و در منازل شخصی برای نظافت انواع سطوح نمایش مانند LCD , LED ها و در آشپزخانه ها برای خشک نمودن ظروف پس از شست و شوی آنها می باشد.

قطب فروش پارچه حوله ای

قطب فروش پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن پتانسیل قوی در زمینه فروش انواع محصولات حوله ای این توانمندی را دارد تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های نوین روز، سعی در اعمال کیفیت برتر بر روی محصولات خود را دارد.این مرکز تولیدی را می توان به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مرکز خرید پارچه حوله ای در ایران دانست که بهترین محصول تولید شده را برای علاقه مندان و مصرف کنندگان ارائه می دهند. متقاضیان خرید می توانند با شناخت کامل بهترین کالا را شناسایی نمایند و برای سفارش و خرید آن اقدامات لازمه را انجام دهند.

قيمت دستمال ميكروفايبر

قيمت دستمال ميكروفايبر

به دلیل اینکه دستمال میکرو فایبر زرین ساپ از میزان فروش خوبی برخوردار می باشد ، قیمت کم و مقرون به صرفه آن می باشد که مشتریان خوبی و بی شماری را به سمت خرید این محصول از این مجموعه مجذوب نموده است. مدیران و کارشناسان مالی این واحد تولیدی همواره تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده اند تا با قمیت گذاری در رنج های قیمتی مناسب با انواع بودجه ها تمامی توانهای مالی را پشتیبانی نموده و هر قشری از جامعه توانایی خرید این محصول را داشته و از خرید باصرفه و مفید خود نهایت بهره مندی را داشته باشد.

صادرات پارچه حوله ای میکروفایبر

صادرات پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای مرغوب با توجه به اینکه کاربرد زیادی بین مردم دارد مورد تقاضای بیشتر مردم در اکثر کشور ها می باشد تولید کننده حوله زرین ساپ هم به نسبت جنس فوق العاده ای که در تولید محصولات خود دارد نسبت به صادر کردن  پارچه ی حوله ای به کشور های دیگر اقدام میکند. همچنین بازارتولید پارچه ی حوله ای در کشور ما پر رونق است که این سبب شده است که شرکت تولیدی زرین ساپ با تنوع بالا و کیفیت مطلوب و انواع رنگ ها و شکل های متنوع نسبت به فروش محصولات خود از طریق سایت اقدام نماید که این کار را برای خریدار نیز راحت کرده است که میتواند با سریع ترین حالت ممکن و قابل اطمینان از سایت نسبت به خریداری محصول مورد نظر اقدام نماید.

فروش پارچه حوله ای میکرو فایبر به صورت کیلویی

فروش پارچه حوله ای میکرو فایبر به صورت کیلویی

 

فروش پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت عمده و بدون واسطه در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

بازگشت چرخه تولید صنایع حوله بافی با تولید دستمالهای میکروفایبر

بازگشت چرخه تولید صنایع حوله بافی با تولید دستمالهای میکروفایبر

 

بازگشت مجدد به چرخه تولید توسط  بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر موجب رونق فروش و تولید و حتی افزایش آمار صادرات محصولات حوله ای اعم از انواع پارچه ها ی حوله ای و حوله ها که نتیجه این امر ایجاد اشتغال زایی و استقبال از خرید عمده محصولات حوله ای شده است که در نهایت این امر موجب رونق کسب و کار واحدهایی که قصد تشکیل و راه اندازی مجموعه های نو پایی را دارند ، شده است.

 

میزان دریافت سفارشات پارچه حوله ای میکروفایبر

میزان دریافت سفارشات پارچه حوله ای میکروفایبر

 

گروه انفورماتیک مجموعه تولیدی زرین ساپ که یکی از بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر در ایران می باشد در راستای تحقق اهداف تجاری و افزایش و رشد اقتصادی و رونق کسب و کارهای نوپا این توانمندی را دارد تا با مطرح نمودن نام تجاری زرین ساپ در عرصه جهانی روز به روز بر میزان سفارشات خود افزوده و مشتریان بی شماری به سمت خرید انبوه محصولات حوله ای اعم از پارچه حوله ای و انواع حوله ها هدایت شوند که نتیجه این امر موفقیت هر چه تمام تر و رشد روزافزون فعالیت این واحد تولیدی می باشد.

 

دستمال میکروفایبر چیست؟

دستمال میکروفایبر چیست؟

میکروفایبر الیاف مصنوعی بسیار کوچکی است که قطر آن حدود یک صدم موی انسان است. این الیاف از ترکیب دو ماده پلی استر و پلی آمید به دست می آید. برای تولید انواع دستمال های میکروفایبر با کاربردهای متفاوت، این دو ماده با نسبت های مختلف با یکدیگر ترکیب می شوند. تفاوت دیگر این دستمال ها، میزان تراکم آنهاست. هر چه تراکم الیاف بیشتر باشد، قدرت جذب دستمال و همچنین قیمت آن افزایش می یابد.

 

ايجاد اشتغال با استفاده از پارچه هاي ميكروفايبر در شركت زرين ساپ

ايجاد اشتغال با استفاده از پارچه هاي ميكروفايبر در شركت زرين ساپ

 

اساس کار و هدف اصلی مجموعه تولید کننده زرین ساپ به عنوان بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر ،علاوه بر توسعه صادرات حوله و گسترش کسب و کار مرتبط با همین حرفه بوده ، سالانه و به طور متوسط موجب اشتغالزایی در بخش کارگاهی  این کارخانه شده و با نظارت مداوم توسط ناظرین کیفی در بخش تولید و مدیریت همه جانبه و کارآمد این واحد تولیدی توانسته است در بازارهای جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد و با استقبال بی نظیری از جانب تجار و بازرگانان فعال در این عرصه در نقاط مختلف دنیا و داخل کشور روبه رو شود.

 

 

ویژگی های دستمال حوله ای میکروفایبر

ویژگی های دستمال حوله ای میکروفایبر

 

از این دستمال ها می توان در دو حالت تر و خشک استفاده کرد. در حالت خیس توانایی از بین بردن آلودگی ها بدون به جا ماندن ذره ای کثیفی را دارا هستند و در حالت خشک که برای گردگیری وسایل و سطوح از آن ها استفاده می شود به دلیل اینکه بار الکتریکی مثبت دارند به راحتی ذرات گرد و غبار را که دارای بار الکتریکی منفی هستند به خود جذب می کنند.الیاف بسیار نازک میکروفایبر می توانند درصد بسیار بالایی از قارچ ها و باکتری ها را به خود جذب کنند. در حالت کلی به دلیل اهمیت نظافت منزل و پاکیزگی آن نمیتوان از کاربرد این دستمال ها چشم پوشی کرد. بزرگترين توليد كننده دستمالهاي ميكروفايبر با نام تجاری زرین ساپ همواره در تولید و عرضه آن به بهترین نحو ممکن یکی از واحدهای نمونه صنعت حوله بافی در کشور می باشد.

استفاده از پرسنل توانمند برای تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

استفاده از پرسنل توانمند برای تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

کارکنان و خیاطان متبحر و متخصص در امر دوخت و تولید انواع حوله ها با الگوبرداری از آخرین متدهای مدرن دنیا این توانمندی را دارند تا با فعالیت مستمر و مداوم خود در بخش کارگاهی مجموعه زرین ساپ و با درایت و دقت نظر کافی در انجام مسئولیتی که به آنها واگذار شده است قدم مثبت و تاثیر گذاری در راستای تحقق اهداف تجاری و اقتصادی و پیشرفت و توسعه خط تولید این کارخانه حوله بافی ، برداشته باشند.

چگونه دستمال میکروفایبر را تمیز کنیم؟

چگونه دستمال میکروفایبر را تمیز کنیم؟

بعد از هر بار استفاده، دستمال را به خوبی با آب بشویید. این کار مانع از چسبیدن جرم و باقی مانده مواد شوینده به تارهای دستمال می شود. در صورت نیاز، دستمال را با یک شوینده ملایم در آب گرم یا داغ بشویید. اما هرگز از نرم کننده پارچه یا سفید کننده استفاده نکنید. دستمال را روی حرارت کم یا در صورت امکان، در هوای آزاد خشک کنید. و چنانچه به طور مکرر از دستمال استفاده می کنید، بهتر است هر هفته آن را بشویید.

مزایای استفاده از دستمال میکروفایبر زرین ساپ

مزایای استفاده از دستمال میکروفایبر زرین ساپ

  • در بافت آنها از الیاف بسیار نرم و لطیف استفاده شده است.در جذب هر نوع کثیفی و گرد و غبار، دوده آب یا بدون آب دارای قدرت فوق العاده بالائی می باشد.
  • در شستشوی کامل سطوح بدون نیاز به مواد شوینده و مواد شیمیایی (کمک به حفظ محیط زیست) قدرت فوق العاده بالائی دارد.تا چند برابر وزن دستمال میکروفایبر توانایی جذب آب را دارد
  • در سطوح لوازم هیچ گونه خش و لکه ای بر جای نمی گذارد
  • تمیز شدن سریع دستمال میکروفایبر هنگام شستشوی خود دستمال
  • دستمال میکروفایبر پس از استفاده طولانی مدت هم بو نمیگیرد
  • حداکثر دوام در استفاده طولانی مدت آن
  • سازگاری با پوست های حساس بدون ایجاد حساسیت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما