خرید پارچه حوله ای کیلویی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم کردن امکان خرید پارچه کتان و حوله ای کیلویی ارزان توانسته است نامی نیک در صنعت کارخانه های تولید حوله بافی در ایران به ثبت رساند .امید است تا با استقبال گرم از فروش محصولات پارچه حوله ای بتوانیم خدماتی نفیس تر و ارزنده تر را حضور خریداران گرامی ارائه نمائیم.

 

صادرات حوله

صادرات حوله متری به سایر کشورها توسط کارخانه های تولیدی این محصول و به صورت کاملا بسته بندی شده و بهداشتی از مرزهای کشور انجام می شود. این صادرکنندگان با تولید محصولات با کیفیت و به کار بردن مواد اولیه درجه یک در تولیدات خود سعی در جذب بازارهای خارجی به خرید محصولات خود دارند.

خرید پارچه حوله ای کیلویی ارزان

خرید پارچه حوله ای کیلویی ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ فعالیت های تولیدی خود را با بهره گیری از مزایای عصر ارتباطات انجام می دهد. اما بخش های دیگر تجارت می تواند به روش جدید یا سنتی به انجام برسد. می توانید از طریق راههای ارتباطی ما، با مشاوران فروش در تماس باشید یا با مراجعه به دفاتر این گروه در تبریز انواع نمونه های تولیدی را مشاهده نمائید. باید این نکته را یادآور شد که فروش پارچه حوله ای کیلوئی به صورت عمده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ها انجام میگیرد.

 

 

فروش عمده پارچه حوله ای

فروش عمده پارچه حوله ای

فروش پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت عمده و بدون واسطه در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

 

قیمت پارچه های حوله ای

قیمت پارچه های حوله ای

پارچه حوله ای بسته به نوع پارچه و کیفیت های متفاوت در دو نوع طاقه ای و کیلویی به فروش می رسند. در خرید پارچه حوله ای کیلویی نسبتا با قیمت مناسب تر و ارزان تری روبه رو می شویم. نرخ خرید پارچه حوله ای کیلویی در این فروشگاه اینترنتی، بسیار متنوع بوده و به صورت کاملا مستقیم و بدون حضور هیچ گونه واسطه ای به دست مشتریان نهایی در سراسر کشور خواهد رسید.

انواع پارچه های حوله ای رنگی ساده و طرح دار در این فروشگاه عرضه می شوند و هر کدام با برند خاصی تولید و بافته شده اند و قطعا کیفیت و قیمت فروش هر کیلو پارچه حوله ای با موارد مشابه خود متفاوت است.

خرید پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه حوله ای کیلویی

برای افرادی که قصد خرید عمده و در حجم زیاد پارچه های حوله ای را دارند بیشتر به سراغ خرید این پارچه ها از مراکز و نمایندگی هایی می روند که پارچه حوله ای را به صورت کیلویی عرضه می دارد و می فروشد. پارچه های حوله ای چون در رسته پارچه های کیلویی به شمار می آیند در نمایندگی ها و مراکز خرید غالبا قیمت ارزان و مناسبی دارد. بعنوان مثال پارچه های حوله ای در طرح ها و رنگ ها بسیار متنوع اند.

اما مهمترین چیزی که در فروش حوله پارچه حوله ای بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به قیمت تمام شده و کیفیت بینظیر محصولات تولیدی است.

خرید پارچه حوله ای طرح دار

خرید پارچه حوله ای طرح دار

 

 

پارچه های حوله ای طرحدار همیشه یکی از پر مصرف ترین خریدهای خانگی به حساب می آیند که تهیه آنها برای فروشندگان عزیز، از مرکز پخش عمده ای منسوجات بسیار به صرفه تر است.در هنگام خرید پارچه های حوله ای طرحدار، فارغ از تنوع نقش و نگار و رنگ بندی آنها به ویژگی های زیر باید توجه کنید:

  • پارچه های حوله ای باید زیردست بسیار لطیفی داشته باشند
  • از الیافت مرغوبی تهیه شده تا سلامت و بهداشت پوست صورت و بدن را به خطر نیاندازند.

انواع پارچه های طرحدار و ساده حوله ای، در کارخانه تولید پارچه حوله ای زرین ساپ با نمونه های مختلف آنها با کمک کالیته های رنگ و طرح در اختیار مشتریان عزیز و به ویژه عمده فروشی های پخش منسوجات حوله ای قرار داده می شود.گروه تولیدی زرین ساپ یکی از جامع ترین مراجع خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت اینترنتی و فروش انواع پارچه حوله ای طرح دار به ویژه مرغوب ترین منسوجات حوله ای زیبا و شیک می باشد.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

 

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت را دارد تا با هدف ترویج خرید پارچه حوله ای با قیمت هایی ارزان و مقرون به صرفه و با در نظر گرفتن انواع توان مالی خریداران همواره محصولاتی با کیفیتی هرچه تمامتر تقدیم حضور متقاضیان خرید نماید .به همین علت با توجه به حجم بالای مبادلات مالی در مورد این پارچه ، سرمایه گذاری خوبی روی آن از سمت کارخانجات نساجی و فروشنده ها انجام می شود

 

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

یکی از پارچه های درجه یکی که ایران تولید می کند، پارچه های حوله ایست با تولید محصولات حوله ای با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع، می توانید در رقابت در رسته برترین ها باشید. اتخاذ این استراتژی نیازمند هزینه کرد برای طراحی است.حتی ممکن است نیازمند سفارش تولید پارچه نانو حوله ای با طرح و رنگ متفاوت باشد.این استراتژی برای تولیدکنندگان بزرگ که توان مالی بالایی دارند، می تواند مناسب و کارآمد باشد .

 

خرید پارچه حوله ای برای کودک

پارچه های حوله ای برای کودک با توجه به اینکه در ست های سیسمونی حوله نوزاد و کودک در رنگ های سفید و استخوانی تهیه و تولید می شود و برای قبول سفارش دوخت انواع محصولات پارچه حوله ای سیسمونی از قبیل حوله نوزادی و قنداق و … استفاده می شود.گروه تولیدی زرین ساپ همواره در تلاش است تا با فروش عمده محصولات مذکور خدماتی ارزنده و نفیس را در زمینه فروش عمده پارچه حوله ای سیسمونی نوزاد به تمامی متقاضیان محترم خرید ارائه دهد.

فروش پارچه حوله ای نازک

فروش پارچه حوله ای نازک

از این مدل پارچه جدید که ضخامت فوق العاده پایینی دارد و از نظر تئوری شبیه ترین کار به اسپان باند است را می توان در بین خانواده پارچه حوله ای جا داد و همان ویژگی و خاصیت ها را برایش در نظر گرفت. با اینکه نازک است اما قدرت جذب آب بالایی دارد و برای دستمال سفره یا دمپایی های روفروشی پارچه ای بهترین گزینه ای است که شما انتخاب خواهید کرد.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای

مرکز فروش پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای و پارچه آنغوره در این کارخانه تولیدی به روش های زیر به فروش می رسد:

  1. فروش انواع پارچه حوله ای به صورت طاقه ای و رولی
  2.  فروش پارچه حوله ای به صورت کیلویی

لازم به ذکر است که هر کیلو پارچه حوله ای، چیزی در حدود ۲ متر از پارچه حوله ای را شامل می شود. در خصوص نحوه خرید انواع پارچه حوله ای، شما میتوانید تا در مورد نحوه خرید از کارخانه پارچه حوله ای به صورت عمده و غیر حضوری (ازطریق وبسایت) و یا با عضویت در کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowelو  ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ ، با مدیریت فروش این کارخانه تولیدی در ارتباط باشید.

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای

دلیل این امر تحولات در شرایط اقتصادی، افزایش رقابت ها و توسعه زیرساخت های ارتباطی است. با توسعه زیر ساخت های ارتباطی، مشتریان به آسانی و با یک جستجوی ساده اینترنتی می توانند کارخانجات تولیدی را شناسایی نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ این توانمندی را دارد که انواع مختلفی از پارچه های حوله ای را به طور مستقیم ار درب کارخانه برای شما ارسال نماید.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

 

امروزه با گسترش تکنولوژی های مدرن و رایج شدن تجارت الکترونیک اغلب مراکز تجاری و بازرگانی فعالیت ها و داد و ستدهای مالی و اقتصادی خود را به صورت الکترونیک انجام می دهند و خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت آنلاین از استقبال خوبی مواجه شده است . گروه تولیدی زرین ساپ نیز با ایجاد وبسایت خود، راه را برای سفارش و فروش پارچه حوله ای برای خریداران محترم هموار نموده است

پارچه حوله ای نانو

پارچه حوله ای نانو

این پاچه های حوله ای بیشترین کارایی را جهت جلوگیری از رشد باکتری ها دارند و هیچگونه حساسیت­ پوستی ایجاد نمی­کنند و به لطف نخ ­های نانو و دقت در فرآیند تکمیل، هیچگونه ضرری نیز برای محیط زیست ندارند‏.‏ با اضافه شدن نانوذرات اکسیدی، یون‌های فلزی به آلودگی درون حوله حمله کرده و از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند.

پارچه حوله ای نوزاد

پارچه حوله ای نوزاد

این نوع از پارچه های حوله ای باید بهترین کیفیت را داشته باشند زیرا برای کودکان که دارای پوست حساس و لطیفی هستند مورد استفاده قرار می گیرند و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند. پارچه های حوله ای کودک و نوزاد مناسب جهت دوخت انواع حوله های کودک از جمله: حوله پانچو، حوله استخری، حوله تن پوش و غیره… می باشد. حوله های کودک و نوزاد در انواع متنوعی از طرح و رنگ در بسته بندی های زیبا و شکیل تولید می گردند.

انواع مختلف پارچه های حوله ای نوزادی

انواع مختلف پارچه های حوله ای نوزادی

در این میان انواع مختلفی دیگر از پارچه های حوله ای مخصوص سیسمونی وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • پارچه حوله ای آنتی باکتریال
  • پارچه حوله ای ضد حساسیت
  • پارچه حوله ای نانو
  • پارچه حوله ای اپن
  • پارچه حوله ای رینگ
  • پارچه حوله ای ساده
  • پارچه حوله ای طرح دار
  • پارچه حوله ای فانتزی
  • و غیره

پارچه حوله ای میکرو فایبر

پارچه حوله ای میکرو فایبر

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان بزرگترین کارخانه پارچه فاستونی و حوله ای کیلویی در کشور، پارچه های حوله ای ساده، ضخیم، نازک و… را با کیفیت های درجه یک به خریداران آن عرضه می کند. پارچه های حوله ای به دلیل ویژگی جذب آب خوبی که دارند، مورد استفاده قرار میگیرند. جذب آب و رطوبت توسط این نوع پارچه ها، مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها سوق می دهد.
همچنین با توجه به دارا بودن نرمی و لطافت بالای این پارچه های حوله ای، می توان به این نتیجه رسید که این محصولات تولیدی برای تولید لباس های گرم و همچنین تولید انواع حوله های مختلف، بسیار انتخاب مناسبی است که باعث رونق و رایج شدن خرید پارچه حوله ای کیلویی شده است.

پارچه حوله ای عروسکی

پارچه حوله ای عروسکی

در این بخش قصد داریم شما را با کاربرد پارچه غواصی و حوله ای در عروسک سازی آشنا کنیم که باعث رایج شدن خرید پارچه حوله ای کیلویی در نوع عروسکی شده است. کارخانه تولیدی زرین ساپ با تولید این نوع از پارچه های حوله ای قصد دارد تا همواره سبب ساز رونق کسب و کار عروسک سازی و فروش انواع پارچه های تریکو ایرانی با کیفیت ها ی متفاوت در قیمت های گوناگون شود.

انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای در انواع مختلفی از قبیل :

  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای البسه
  • و غیره….

تهیه و تولید می شوند.

 

انواع نخ در پارچه های حوله ای

انواع نخ در پارچه های حوله ای

در دوخت پارچه های حوله ای نخ های متعددی استفاده می شود.نمونه  ای از این نخ ها که بسیار پر مصرف و پر تقاضا هستند:

  • نخ اوپن
  • نخ رینگ
  • نخ 16  تک لای
  • و غیره…

و در رنگ های ثابت از جمله:

  • ری اکتیو
  • ین دان تری
  • و غیره

هستند.

 

ویژگی پارچه حوله ای کیلوئی

ویژگی پارچه حوله ای کیلوئی

یکی از دلایلی که باعث رونق خرید پارچه ژرسه و حوله ای کیلویی شده است به دلیل گرمایی که دارند در فصل زمستان بسیارمورد  استقبال قرار می گیرند. ویژگی اصلی این حوله ها آبگیری عالی و جذب رطوبتشان آن ها می باشد. بنابراین اصولا به این دلیل وزن نسبتا بالایی دارند. این پارچه ها دارای ویژگی های ضد آلرژی و آنتی باکتریال می باشد.

ویژگی دیگر این نوع از پارچه ها ثبات رنگ است. ویژگی ای که در حوله های چاپی وجود ندارد. زیرا در این حوله ها رنگ بر روی پارچه نچسبیده، بلکه نخ به کار رفته به رنگ مورد نظر بوده است. در این نوع پارچه ها جهت ایجاد طرح ها و نقشه ها از نخ های رنگی در بافت حوله استفاده می شود و این نخها هستند که رنگ پارچه را در هر نقطه از آن مشخص می کنند.

 

 

بهترین پارچه لباس کودک از چه جنسی باشد؟

بهترین پارچه لباس کودک از چه جنسی باشد؟

همانطور که می دانید لباسی که برای کودکان انتخاب می شود، باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • نرم و لطیف باشد.
  • ایمنی و راحتی داشته باشد.
  • دارای شستشوی آسان باشد.
  • پارچه های ترکیب پنبه و پلی استر بهترین هستند.
  • دارای رنگ های شاد
  • دارای طرح های زیبا باشد.
  • و…

در بین پارچه های مختلف، پارچه های حوله ای هر کدام از این ویژگی های فوق را در خود دارند.
بنابراین می توان به این نتیجه رسید که پارچه های حوله ای در فصول سرد، یکی از بهترین نوع پارچه ها برای کودکان خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما