مرکز فروش پارچه حوله ای با قیمت ارزان

مرکز فروش پارچه حوله ای زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با تولید و فروش پارچه حوله ای در انواع مختلف و با سطح کیفی بالا در بازار های جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد و انواع نیاز های پارچه های مصرفی واحدهای تولیدی حوله ای را پاسخگو باشد.

 

پارچه حوله ای چیست؟

پارچه حوله ای چیست؟

نوعی از پارچه ها وجود دارد که در چندین نوع پرزدار، بدون پرز و پرز کوتاه در بازار عرضه می شود، پارچه حوله ای می گویند.پارچه های حوله ای یا به صورت دورو تولید می شوند و یا به صوت تک رو.که هر کدام از این پارچه ها، خود دارای کیفیت های متفاوتی هستند.پارچه های حوله ای، از جنس نخ، پنبه، پلی استر و… بوده و بسیار پارچه های مرغوبی هستند.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای با قیمت ارزان

مرکز فروش پارچه حوله ای با قیمت ارزان

قیمت پارچه های حوله ای در این واحد تولیدی با توجه به فروش عمده آنها در رنج های ارزانی عرضه می شوند . پارچه های حوله ای بسبار پرکاربرد هستند و برای انواع حوله دست و صورت، حوله و کلاه سر، حوله تن پوش و موارد متنوعی استفاده می شود. این پارچه ها حوله بسیار نرم و قدرت جذب آب بالایی دارند. طریقه شستشو:با آب ولرم شسته شود، در صورتی که با ماشین لباسشویی شسته می شود در حالت پنبه ای گذاشته شود و حتما از نرم کننده لباس استفاده شود.

 

فروش پارچه حوله ای سیسمونی

فروش پارچه حوله ای سیسمونی

با توجه به نامگذاری این نوع از پارچه های حوله ای از این نوع پارچه ها می توان به عنوان ست حوله نوزادی چند تیکه و حوله های تن پوش بچه گانه و انواع ست حوله های نوزادی که شامل یک حوله تنوش و یک حوله دورپیچ نوزادی و یک لیف و پاپوش می باشد را به خط تولید رسانده و سهم قابل توجهی در رونق تولید و فروش محصولات حوله ای سیسمونی را به خود اختصاص دهد.

صادرات انواع پارچه های حوله ای

صادرات انواع پارچه های حوله ای

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با فعالیت چندین ساله خود در زمینه صادرات و امور بین الملل و با بهره گیری از نیروهای اجرایی و کارشناسان فعال اقتصادی در زمینه مدیریت بازرگانی، در عرصه صادرات و ارسال محصولات حوله ای به خارج از کشور نیز درخششی چشمگیر داشته باشد.

فروش پارچه حوله ای تن پوش

فروش پارچه حوله ای تن پوش

همانطور که از نام این محصول از کارخانه زرین ساپ پیداست ، برای تولید و دوخت حوله های تن پوش و پالتویی استفاده می شود و بیشتر برای تولید کنندگان و مراکز فروش عمده کاربرد فراوانی دارند.این نوع از پارچه ها دارای انسجام  و تراکم بافت بسیار بالایی هستندو بسیار خوشدوخت هستند و جنس آنها عاری از هرگونه ناخالصی در بافت آنها می باشد.

 

فروش پارچه حوله ای به صورت عمده

فروش پارچه حوله ای به صورت عمده

فروش پارچه حوله ای به صورت عمده در گروه تولیدی زرین ساپ به دو صورت طاقه ای و کیلویی انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند با انتخاب یکی از این دو روش صاحب مقدار پارچه مصرفی خود برای واحد تولیدی خود و ایجاد کسب و کار و رواج اشتغال زایی در بخش تولید شوند و باعث مطرح شدن حرفه و شغل خود در حوزه تولید حوله و منسوجات حوله ای شوند.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای در تبریز

مرکز فروش پارچه حوله ای در تبریز

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان فعال ترین واحد صنفی و تولیدی در زمینه فروش و تولید انواع پارچه های حوله ای اعم از پارچه های حوله ای تن پوش 2-پارچه حوله ای سیسمونی 3- پارچه حوله ای میکروفایبر و… و انواع  حوله های مختلف از جمله  1-تن پوش یا پالتویی 2-دستی3 -استخری4-حمامی 5- تبلیغاتی این توانمندی را دارد تا نامی ماندگار در رسته تولید محصولات حوله ای به ثبت رساند.

 

 

پارچه حوله ای میکرو فایبر

 

پارچه حوله ای میکرو فایبر

فروش پارچه حوله ای میکرو فایبر در بین تمامی محصولات تولیدی کارخانه زرین ساپ از رونق خوبی برخوردار است و با توجه به کاربرد فراوان آن ، میزان فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است از جمله موارد کاربرد این نوع محصول می توان به استفاده در کارواشها ودر منازل و ادارات برای پاک کردن انواع سطوح الی سی دی ها به دلیل عدم پرزدهی آنها و پاک کردن انواع ظروف آشپرخانه پس از شست وشو اشاره نمود.

 

پارچه حوله ای طرح دار

پارچه حوله ای طرح دار

از پارچه حوله ای  طرح دار  می توان به تولید انواع دستمال های خشک کن آشپزخانه و استفاده از پارچه حوله ای ضخیم طرح برجسته آن برای دوخت و تولید البسه نوزاد در فصول  سرد اشاره نمود که مانع از نفوذ سرما به بدن نوزاد و کودک می شود. همچنین از پارچه های حوله ای زرین ساپ برای تولید انواع حوله های تن پوش و حوله های نوزادی و دستی استفاده می شود.

 

کاربرد پارچه حوله ای میکروفایبر

کاربرد پارچه حوله ای میکروفایبر

میکروفایبر در اصل برای تمیزکاری مناسب است. طراحان اصلی این پارچه برای فراهم کردن همزمان دوام و جذب، پلی استر را با پلی آمید ترکیب نموده اند. پارچه های میکروفایبر به دلیل طراحی منحصر به فرد الیافشان، می توانند کثیفی بیشتری را جمع کنند و نسبت به انواع دیگر پارچه ها بیشتر آلودگی را جذب می نمایند. تحقیقات علمی نشان می دهند که میکروفایبر شاید حتی برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های خطرناک از روی سطوح نیز مفید باشد.

 

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

میکروفایبر از جذب و دوام بالایی برخوردار است، بنابراین تولید کنندگان پارچه این ماده را برای تولید همه دسته های مختلف حوله مورد استفاده قرار می دهند. میکروفایبر از ملافه های حمام گرفته تا حوله های آشپزخانه و دستشویی به چشم میخورد و یک ماده به شدت محبوب در این عرصه به حساب می آید.
هر چند که ساخت ملافه و رو بالشی ها از طریق میکروفایبر کمتر رایج است، اما به دلیل قدرت جذب کنندگی و نرمی بی نظیر معمولا از این الیاف برای اینگونه مصارف نیز استفاده می شود. تولید کنندگان مبلمان گاهی اوقات از میکروفایبر به دلیل ترکیب قابلیت جذب و رطوبت به عنوان ماده تودوزی استفاده می کنند. میکروفایبر یک ماده نسبتا متداول برای تولید پادری و پتو نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما