مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در دنیا

فروش اینترنتی پارچه حوله ای در انواع مختلف میکروفایبر ، بیمارستانی، سیسمونی و … در این مرکز فروش آنلاین انجام می گیرد. باید این نکته را خاطرنشان کرد که این نوع پارچه ها به صورت کیلویی و طاقه ای به فروش می رسند و کارخانه زرین ساپ مفتخر است میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

 

لازم است این نکته را متذکر شویم که این کارخانه تولیدی با توجه به استقبال از فروش این نوع از محصول سعی بر این موضوع داشته تا انواع توان مالی خریداران را در نظر گرفته باشد. امروزه خرید مستقیم از کارخانه های تولید پارچه حوله ای، بسیار ساده و آسان شده است. طرح ها و رنگ های پارچه حوله ای هم بسیار متنوع است.برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در دنیا

مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در دنیا

فروش اینترنتی پارچه حوله ای در رنگهای متنوع، کیفیت های گوناگون و رنج قیمت متفاوت در بازار حضوری و غیرحضوری آغاز گردیده است. شما می توانید هم از برند های خارجی و هم از برند های ایرانی، انواع پارچه حوله ای که در مصارف گوناگون نقش به سزایی را ایفا می کنند، با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

فروش پارچه حوله ای رنگی

فروش پارچه حوله ای رنگی

برای ارتباط گرفتن با نمایندگی فروش اینترنتی پارچه حوله ای رنگی اگرچه شیوه های مختلفی وجود دارد اما اینترنت و روش  های فروش آنلاین را می توان در رأس همه آن ها دانست. پارچه های مختلفی را برای تولید و ارائه حوله مورد استفاده قرار می دهند، این رنگ ها می بایست به گونه ای باشند که در اثر شسته شدن متوالی حوله از میان نرفته و کمرنگ نگردند. به یاد داشته باشید که نمایندگی های فروش پارچه حوله ای رنگی از شیوه های اینترنتی در کنار روش های سنتی برای عرضه این محصول استفاده می کنند.

 

فروش پارچه حوله ای آشپزخانه

فروش پارچه حوله ای آشپزخانه

پارچه جوله ای آشپزخانه ، بالاترین کیفیت را در پاکیزگی ارایه می دهد بدون اینکه روی سطوح آسیب یا خراشی ایجاد کند بدون بر جای گذاشتن لکه ، پرز ، رد آب و خش بر روی سطوح و قدرت زیاد و استثنایی در جذب کثیفی ، غبار ، چرک ، دوده و روغن بدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده های شیمیایی عمر طولانی و استفاده آسان فقط با آب ، قابلیت بالای جذب ، آلودگی و عدم انتقال آن به نقطه ای دیگر با قابلیت شستشوی مکرر و استفاده مجدد از رنگ هایی با ثبات و درجه یک در آن استفاده شده ۱۰۰% تضمینی

 

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

میکروفایبر چیست؟ میکروفایبر ، الیاف منحصر بفرد و بسیار ریزی با ضخامت ۱۰ میکرون هستند که… با خواص جادویی و الکترواستاتیکی ( کششی ) خود کثیفی ها ، مایعات ، روغن ، گرد و غبار و سایر اجسام ریز را در داخل شکاف های کوچک خود به دام انداخته و جذب می کند و به گونه ای عمل می کند که تا هنگام شستشو از آن خارج نشوند. بنابراین آلودگی ها دوباره به سایر قسمت ها مالیده نشده و سطوحی کاملا پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی را به شما تحویل می دهد.

 

پارچه حوله ای نازک

پارچه حوله ای نازک

پارچه های حوله ای معمولا برای تولید انواع حوله به کار می روند که به تازگی مدل نازکی از آن تولید شده که غیر از مصرف پزشکی در بیمارستان و مراکز درمانی یا هتل ها و رستوران در تولید دمپایی های روفرشی یا دستمال سفره نیز به کار می رود. پارچه های حوله ای که به تازگی به عنوان پارچه آبگیر نیز در بازار معرفی شده اند با طرح جدید عرض ۷ سانتی متر دارند که اگر دولایه آن را باز کنیم ۱۴ سانتی خواهد شد و برای دستمال سفره کاربرد دارد که البته در حوله های جیبی و ارگانی نیز از همین مدل پارچه حوله ای استفاده خواهند کرد.

 

قیمت و هزینه پارچه میکروفایبر چقدر است؟

قیمت و هزینه پارچه میکروفایبر چقدر است؟

میکروفایبر یکی از کم هزینه‌ترین منسوجات مصنوعی است، البته اگر چه از منسوجات ساده‌تری (به لحاظ ترکیب ساختار و تولید) مانند پلی استر و پلی آمید گران تر است اما قیمت آن بسیار مناسب‌تر از ابریشم، پنبه یا سایر الیاف طبیعی است.

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

از آنجا که مایکروفایبرها در جذب آب بسیار عملکرد خوبی دارند و همچنین دوام نسبتا بالایی را نسبت به سایر پارچه‌ها دارند، به همین دلیل طراحان پارچه از این نوع ماده برای ساخت حوله استفاده می‌کنند. از ملحفه حمام گرفته تا حوله آشپزخانه و پارچه‌های دستشویی میکروفایبرها یک ماده حوله‌ای فوق العاده محبوب به حساب می‌آید.

 

تاثیر پارچه میکروفایبر بر محیط زیست چگونه است؟

تاثیر پارچه میکروفایبر بر محیط زیست چگونه است؟

پارچه‌های میکروفایبر به طرز قابل توجهی تاثیر منفی بر محیط زیست دارند.حتی اگر فرض کنیم میکروفایبر بخش کوچکی از تولیدات نساجی مصنوعی جهان را تشکیل می‌دهد باز هم این ماده در طول هر گام از چرخه خودش آلودگی به جای می‌گذارد.تولید پلی استر و پلی آمید شامل انوع مواد شیمایی سمی و مضر است که توسط توسط بشر ساخته شده است، به همین دلیل دفع صحیح یا از بین بردن آن بسیار دشوار یا غیر ممکن خواهد بود.

 

پارچه میکروفایبر در طول استفاده، میکرو الیاف‌ها را به هیدروسفر (hydrosphere) تبدیل می‌کنند، منابع آبی را آلوده می‌کند و در نهایت به آلودگی محیط زیست منجر می‌شوند.زمانی که عمر مفید میکروفایبر‌ها تمام شد این ماده محل دفن زباله‌ها پر می‌کنند و یا به پلاستیکی غیر قابل استفاده تبدیل می‌شوند. از آنجا که این ماده قابل تجزیه به پلی استر یا پلی آمید نیست عملا استفاده دوباره از این ماده غیر ممکن خواهد بود.

تفاوت الیاف میکروفایبر با الیاف کتانی 

تفاوت الیاف میکروفایبر با الیاف کتانی 

در الیاف کتانی هنگام حرکت دستمال روی سطوح جامد ، کثیفی ها و مایعات فقط به سطح الیاف متصل می شوند ولی در الیاف میکروفایبر جذب داخل آن گردیده و تا هنگام شستشو از آن جدا نمی شود تی میکروفایبر microfiber : این امکان را به استفاده کنندگان خود می دهد با جذب آب بیش از پنج برابر وزن خود (انبار آب)که حتی بدون استفاده از مواد شوینده سطوح را براق و تمیز می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما