مرکز خرید پارچه حوله ای نخ رنگی

برای خرید پارچه حوله ای نخ رنگی به صورت طاقه ای و کیلویی و هم چنین در قالب و دسته بندی حوله های برش خورده مجموعه زرین ساپ را انتخاب کنید

 

خرید پارچه حوله ای نخ رنگی

خرید پارچه حوله ای نخ رنگی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم آوردن بهترین موقعیت های تولید و استفاده از فرصت های تجاری و صادراتی تمامی توان و تلاش خود را بر مبنای اصول حرفه ای و فروش یک حوله و یا پارچه حوله ای نخ رنگی با بهترین کیفیت متمرکز نموده است این اطمینان به شما داده می شود تا با بالاترین ظرفیت تولید در مجموعه زرین ساپ حجم انبوهی از خرید های خود را از مجموعه ما به ثمر خواهید رسانید.با زرین ساپ همراه باشید تا با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات کارخانه ای همواره در رآس و صدر خریداران عمده و با اهمیت خواهید یود.

 

مرکز خرید پارچه حوله ای نخ رنگی

مرکز خرید پارچه حوله ای نخ رنگی

خرید هر محصولی به صورت مستقیم از کارخانه برای صاحبان کسب و کارها منافع بسیاری می تواند به همراه داشته باشد.گر شما کسب و کاری دارید که با محصولات ما مرتبط است ،با ما تماس بگیرید.ما اطلاعات کافی را برای تصمیم گیری در اختیار شما قرار خواهیم داد.استفاده از مشاوره کارشناسان ما کاملاً رایگان است.

 

 

خرید عمده پارچه حوله ای نخ رنگی

خرید عمده پارچه حوله ای نخ رنگی

گروه تولید و بازرگانی زرین ساپ  یکی از بهترین مراکز برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای است.شایان ذکر است که پارچه های حوله ای بیشتر به صورت کیلویی عرضه می شوند.گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ انواع پارچه حوله ای را به صورت مستقیم از درب کارخانه و به قیمت عمده عرضه می کند.

خرید پارچه حوله ای نخ رنگی کیلویی

خرید پارچه حوله ای نخ رنگی کیلویی 

جهت خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی از درب کارخانه کافی است که از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و در کمترین زمان ممکن اجناس خریداری شده را تحویل بگیرید.در صورت خرید از پارچه بازار می توانید از امتیازات زیر بهره مند گردید.

  1. امکان خرید مستقیم از درب کارخانه و به قیمت عمده
  2. خرید اینترنتی و حضوری
  3. امکان بازدید مستقیم از خط تولید انواع پارچه حوله ای
  4. امکان تماس حضوری و غیر حضوری با کارشناسان ما در حط تولید
  5. امکان خرید به صورت کیلویی و طاقه ای
  6. و …

 

ویژگی پارچه حوله ای نخ رنگی

ویژگی پارچه حوله ای نخ رنگی

  • این پارچه نرم و لطیف است و بعد از چند بار شست‌وشو و استفاده لطیف‌تر هم می‌شود.
  • نخ های بافته شده در تار و پود آن رنگ شده بوده و دارای ثبات رنگ می باشد و هیچ گونه رنگی پس نمی دهند.
  • به سرعت و راحت بافته می شوند و نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای تولید آن نمی باشد.
  • جزو پارچه‌های بادوام دسته‌بندی می‌شود.

نحوه کار دستگاه حوله بافی

نحوه کار دستگاه حوله بافی

به طور کلی در پارچه حوله‌ای از نخ پنبه‌ای به عنوان ماده اولیه استفاده می‌شود. سپس این ماده اولیه با مقدار کمی نخ (ترکیبی از نخ‌های مختلف) یا نخی رنگ شده از الیاف شیمیایی مخلوط می‌شود. سپس پارچه حوله‌ای توسط دستگاه حوله بافی بافته می‌شود. اگر بخواهیم آن‌ها را براساس روش بافت تقسیم بندی کنیم دو روش بافت و کشبافی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما