قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر به عواملی از قبیل کیفیت، طرح، رنگ، روش خرید و … بستگی دارد. شرکت زرین ساپ به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را با قیمت تولیدی و ارزان تر از همه جا عرضه می کند و به همین دلیل نسبت به مراکز دیگر از فروش بالایی بهره مند می باشد.

 

تولید پارچه حوله ای

 تولید پارچه حوله ای

یکی از برند های خوب و شناخته شده در ایران که در زمینه تولید پارچه حوله ای میکروفایبر فعالیت می کند و مشتریان زیادی دارد، برند زرین ساپ بوده که محصولاتش با بالاترین کیفیت تولید می شوند و تعیین قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر در مناسبترین سطح ممکن همواره تلاش بر این امر دارد تا توان های مالی مختلف را پشتیبانی نماید. این شرکت توانایی های خود را به کار گرفته تا بتواند انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر را با کیفیت عالی عرضه کند. این محصولات استاندارد های کافی را دارند و با احتیاجات مصرف کننده ها سازگاری  دارند.

 

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید پارچه های حوله ای میکروفایبر با طرح های شیک و زیبا از اقداماتی است که می تواند شرکت های مختلف را به میزان قابل توجهی محبوب کند. به همین دلیل طی سال های اخیر میان تولیدی ها رقابتی شدید دیده می شود که همواره به دنبال راهی برای ارائه انواع پارچه های حوله ای شیک و زیبا بوده تا فروش بهتری داشته باشند. از این رو شرکت زرین ساپ مدل های جدید را با زیبا ترین طرح ها و قیمت مناسب راهی بازار نموده و به نیاز بازار دقت دارد و توانسته خریداران و مشتریان زیادی را به سمت مرکز خود جذب کند.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای

مرکز فروش پارچه حوله ای

در خصوص فروش انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر امروزه مجموعه ها و مراکز فروش زیادی فعالیت دارند. این مراکز از جمله مرکز فروش زرین ساپ در تبریز توانایی فروش مستقیم را در سراسر ایران داشته و می توانند مدل های جدید و زیبا را به مشتریان خود عرضه کنند. در حال حاضر انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر زرین ساپ با رنگ بندی های مختلف و استاندارد عرضه می شوند. این تولیدات را می توان با قیمت روز و بی واسطه خریداری نموده و از کیفیت بالای آن ها بهره گرفت.

تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید کننده پارچه حوله ای میکروفایبر

نسل جدید حوله های موجود در بازار که مشابه حوله های خارجی و برتر روز است، تنها در تولیدی حوله هما دقیقا با آن کیفیت تولید می شود. به همین دلیل درخواست برای این مدل از حوله ها در این تولیدی بسیار زیاد است.اما قبل از هر چیزی باید یک سری اطلاعات در مورد این نوع از حوله ها داشته باشیم تا بدانیم دلیل این همه محبوبیت در چیست. باید گفت به غیر از ویژگی های بافتی و الیافی که در این پارچه ها وجود دارد قابلیت های ساختاری آن سبب شده است تا این نوع از حوله، بسیار کاربردی و مفید باشد.

 

 

نحوه عملکرد دستمال میکروفایبر

تولید کننده پارچه حوله ای

زمان نظافت را برای شما چندین برابر کاهش می دهد گویی چند نفر برای نظافت به کمک شما آمده اند بالاترین کیفیت را در پاکیزگی ارایه می دهد بدون اینکه روی سطوح آسیب یا خراشی ایجاد کند بدون بر جای گذاشتن لکه ، پرز ، رد آب و خش بر روی سطوح و قدرت زیاد و استثنایی در جذب کثیفی ، غبار ، چرک ، دوده و روغن بدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده های شیمیایی عمر طولانی و استفاده آسان فقط با آب ، قابلیت بالای جذب ، آلودگی و عدم انتقال آن به نقطه ای دیگر با قابلیت شستشوی مکرر و استفاده مجدد از رنگ هایی با ثبات و درجه یک در آن استفاده شده .

تولیدی پارچه حوله ای

تولیدی پارچه حوله ای 

امروزه انواع کارگاه تولیدی حوله در کشورمان مشغول فعالیت هستند و اقدام به تولید انواع این محصول در طرح و رنگهای مختلف می کنند. خوشبختانه این تولیدات به لطف استفاده از دانش فنی متخصصان داخلی و استفاده از ماشین آلات نساجی روز دنیا، از کیفیت های خوب و مناسبی برخوردار است که توانسته است به خوبی از پس نیاز بازار به این محصول بر بیاید.

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های حوله ای میکروفایبر به دلیل این که نسبت به پارچه های معمولی جذب بالایی دارند و به خوبی سطوح مختلف را تمیز می کنند طرفداران خاصی را به دست آورده اند. همچنین این محصولات جنس نرم و لطیفی دارند و بهترین وسیله برای پاک کردن سطوح حساس مانند کامپیوتر، عینک و تلویزیون می باشند. از این محصولات علاوه بر استفاده در خانه و آشپزخانه در محیط کار و همچنین در کارواش ها برای تمیز کردن بدنه ماشین ها استفاده می شود.

 

 

پارچه حوله ای با کیفیت

پارچه حوله ای با کیفیت

پارچه های حوله ای میکروفایبر کاربرد زیادی دارند و از آن ها برای تولید حوله های گوناگون، تمیز کردن جا های مختلف و … استفاده می شود. اکثر مردم از پارچه های حوله ای میکروفایبر برای پاک کردن لکه ها و گرد و غبار سطوح مختلف در خانه استفاده می کنند . برای خرید پارچه های حوله ای میکروفایبر با کیفیت و درجه یک می توانید مجموعه زرین ساپ را انتخاب کنید. این مجموعه برای تولید محصولات خود از بهترین متریال ها استفاده می کند.

 

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

این نوع پارچه قدرت بالایی در جذب الکتریسیته ساکن دارد.این پارچه ها در ضخامت ها مختلف تولید شده و کاربردهای متنوع دارند و هم در نظافت و هم در صنعت کاربردهای زیادی دارند. این پارچه قدرت کشش بالایی دارد و آن را می توان به اشکال گوناگون درآورد.میکروفایبر ، الیاف منحصر بفرد و بسیار ریزی با ضخامت ۱۰ میکرون هستند که… با خواص جادویی و الکترواستاتیکی ( کششی ) خود کثیفی ها ، مایعات ، روغن ، گرد و غبار و سایر اجسام ریز را در داخل شکاف های کوچک خود به دام انداخته و جذب می کند و به گونه ای عمل می کند که تا هنگام شستشو از آن خارج نشوند. بنابراین آلودگی ها دوباره به سایر قسمت ها مالیده نشده و سطوحی کاملا پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی را به شما تحویل می دهد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما