فروش عمده پارچه حوله ای با قیمت هایی باورنکردنی

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر محصولات حوله ای در تبریز توانسته است با فروش عمده پارچه حوله ای با بالاترین سطح کیفی و قیمت هایی باورنکردنی یکی از واحد های نمونه تولیدی در تبریز شناخته شود و نامی نیک از خود در زمره تولید کنندگان محصولات حوله ای به ثبت رساند.

بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای کیلویی

بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای کیلویی

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه حوله ای در سطح کشور و در دنیا این قابلیت را دارد تا با فروش و تولید محصولات حوله ای خود در بالاترین تناژ یکی از صاحبنامترین تولیدکنندگان انواع پارچه حوله ای شناخته شود و خوشبختانه با فروش پارچه های حوله ای به صورت انبوه توانسته است جایگاه خوبی را در حوزه تولید کنندگان حوله و پارچه های حوله ای برای خود بدست آورد.

همچنین این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش تولیدات خود توسط تجار و بازرگانان و فعالان اقتصادی در این رسته، بازار گرم و فعالی را برای خود اختصاص دهد.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن فروش عمده پارچه حوله ای و تشکیل وبسایت رسمی خود و ایجاد کانال های اجتماعی مجازی توانسته است خرید و سفارش اینترنتی و آنلاین انواع پارچه حوله ای را برای بازدیدکنندگان و خریداران گرامی مهیا سازد و این بستر را فراهم نماید تا با بررسی مشخصات محصول و دریافت مشاوره از کارشناسان فروش این گروه تولیدی،در خصوص انتخاب محصول ایده آل سفارشات خود را به ثبت رسانده و یک خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را برای متقاضیان محترم خرید فراهم سازد.

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

کارخانه تولیدی پارچه حوله ای زرین ساپ همواره سعی بر این موضوع داشته تا با فروش عمده پارچه حوله ای و قیمت گذاری در سطح متعادل و ارزان و متناسب با سطح کیفی محصولات تولیدی، انواع  پارچه حوله ای کیلویی را با قیمتهایی باور نکردنی و ارزان تقدیم حضور مشتریان نماید و این افتخار را دارد تا با تعیین قیمتهای محصولات حوله ای در متعادل ترین سطح، بیشترین تناژ فروش را برای خود رقم بزند.

فروش عمده پارچه حوله ای

فروش عمده پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش عمده پارچه حوله ای از قبیل پارچه های طرح دار، ساده در رنگ های مختلف را به صورت کیلویی و طاقه ای برای خریداران عمده با قیمت های متناسب با انواع بودجه ها را عرضه می کند. امروزه و در عصر جدید با توجه به اینکه بسیاری از خرید و فروش ها در محصولات مختلف جهت صرفه جویی در وقت و هزینه و با هدف حذف واسطه ها، به صورت اینترنتی انجام میگیرد، مردم بیشتر تمایل دارند تا خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.این مجموعه نیز جهت رفع نیاز خریداران عمده پارچه های حوله ای، از طریق سایت های خود پارچه های حوله ای ایرانی را عرضه می کند.

 

قیمت پارچه حوله ای طرح دار

قیمت پارچه حوله ای طرح دار

قیمت تولید پارچه های حوله ای طرحدار  به جنس و کیفیت و  میزان جدب آب و تراکم بافت آن بستگی دارد. این پارچه ها در تولیدی ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. پارچه های حوله ای طرح دار در رنگ هایی زیبا و متنوع تولید می شوند.
قیمت تولید پارچه های حوله ای طرحدار با همدیگر متفاوت است.

طرح های چاپی بر روی پارچه های حوله ای با استفاده از ایده و خلاقیت طراحان خبره و ماهر چاپ و تولید می شود.قیمت پارچه حوله ای کیلویی در این دسته از مراکز، مناسب تر خواهد بود و این سایت جزو سایت های معتبر در خرید می باشد و همینطور فروش به صورت عمده می باشد که به تمام نقاط قابلیت ارسال را پشتیبانی می کنیم.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای

مرکز فروش پارچه حوله ای

باید این نکته را یاد آور شد که امروزه خرید مستقیم از کارخانه برای متقاضیان خرید گرامی بسیار سهل و آسان شده است.دلیل این امر تحولات در شرایط اقتصادی، افزایش رقابت ها و توسعه زیرساخت های ارتباطی است. با توسعه زیر ساخت های ارتباطی و استفاده از آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های علمی روز دنیا، مشتریان به آسانی و با یک جستجوی ساده اینترنتی و یا با عضویت در کانال های اجتماعی مجازی می توانند کارخانجات تولیدی را شناسایی و بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ مفتخر است که انواع مختلفی از پارچه های حوله ای را  با توجه به سلیقه و نوع سفارش محصول به طور مستقیم ار درب کارخانه برای شما ارسال نماید.

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای عمده

زرین ساپ فعالیت های تبلیغی خود را با بهره گیری از مزایای عصر ارتباطات و فناوری انجام می دهد.اما بخش های دیگر تجارت می تواند به روش جدید یا سنتی به انجام برسد.می توانید از طریق راههای ارتباطی ما، با مشاوران فروش در تماس باشید یا با مراجعه به دفتر فروش این گروه در تبریز انواع نمونه های تولیدی را مشاهده نمائید. باید این نکته را یادآور شد که فروش پارچه حوله ای کیلوئی به صورت عمده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ها انجام میگیرد.

خرید پارچه حوله ای طرح دار

خرید پارچه حوله ای طرح دار

گروه تولیدی زرین ساپ،  اندازه پارچه های حوله ای تولیدی خود را در عرض های ۱۴۰ و ۱۰۰ سانتی متر به بازار جهانی عرضه میکنند. باید این نکته را متذکر شد که طرح ها و رنگ های پارچه حوله ای دارای تنوع زیادی میباشد. گروه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای طرح دار را به خط تولید رسانیده است.این پارچه های حوله ای قابلیت آن را دارند که انواع طرح ها ونقش ها را بتوان روی آن چاپ کرد.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

فروش عمده پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای به صورت عمده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ها در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

کارخانه تولید پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف فروش عمده پارچه حوله ای و تولید محصولات حوله ای با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع، توانسته است در بازار رقابتی فعالیت گسترده ای داشته باشد و یکی از معروف ترین و صاحبنامترین کارخانه های تولیدی در کشور شناخته شود. این استراتژی برای تولیدکنندگان بزرگ که توان مالی بالایی دارند، می تواند مناسب و کارآمد باشد.

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای

محصولات تولیدی کارخانه تولیدی زرین ساپ ، انواع طرح ها و نقش ها نیز شامل میشود. به این صورت که تنها کیفیت عالی ملاک خرید نمی باشد زیرا به همان اندازه که کیفیت مهم است، کاربر پسند بودن هم از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما می توانید انواع طرح های متنوع را مشاهده کنید و یا حتی طرح های مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان تحویل داده شود.

پارچه حوله ای کیلویی نیز مانند سایر پارچه ها و منسوجات، رنج قیمت متفاوت و متنوعی دارد. قیمت پارچه حوله ای کیلویی در این گروه تولیدی ارزان و مناسب تر از قیمت پارچه حوله ای کیلویی عرضه شده در نمایندگی های سنتی می باشد، بنابراین برای خرید پارچه حوله ای کیلویی بهتر است با مدیریت فروش این گروه تولیدی ارتباط برقرار کرده محصول دلخواه خود را سفارش دهید .

 

پارچه حوله ای نازک

پارچه حوله ای نازک

پارچه حوله ای نازک و ارزان قیمت را میتوانید از گروه تولیدی زرین ساپ تهیه فرمائید. شما میتوانید قیمت پارچه حوله ای مجموعه زرین ساپ را بواسطه ارتباط با مدیریت فروش دریافت نمایید.نوع نخی که پارچه حوله ای با ان بافته می شود در تعیین قیمت آن بنقش بسزایی دارد. پارچه حوله ای کاربردهای زیادی دارد.امیدواریم بتوانیم با ارائه پارچه های حوله ای خواسته و تقاضای شما مشتری گرامی را به بهترین وجه ممکن برآورده سازیم.

پارچه حوله ای برای لباس

پارچه حوله ای برای لباس

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت فروش عمده پارچه حوله ای توانسته است آمادگی پذیرش انواع تقاضای سفارش دهندگان را اعلام نماید. چندین دهه است که پارچه های حوله ای در صنعت نساجی ورود پیدا کرده اند. این محصول بدلیل کاربردهای فراوان دارای درخواست مشتریان متعددی میباشد.یکی از مراکز اصلی تولید پارچه های حوله ای شهر تبریز میباشد که مجموعه زرین ساپ یکی از مجموعه های فعال و متخصص و متبحر در این عرصه میباشد.

قیمت فروش پارچه های حوله ای بیمارستانی

قیمت فروش پارچه های حوله ای بیمارستانی

قیمت فروش پارچه های حوله ای بیمارستانی برای مشتریان و خریداران با کیفیت بالا و زیر دست لطیف و همچنین ثبات رنگی خوب منسوجات حوله ای و سایر پارچه های بیمارستانی نیز به عنوان فاکتورهای اصلی و مهم در فروش پارچه تعیین شده است.لیست قیمت فروش انواع پارچه های حوله ای و لباسی بیمارستانی این مرکز بر اساس نرخ جدید تولیدی های بیمارستانی و بهداشتی مشخص شده است.
برای دریافت لیست قیمت و کالیته های طرح و رنگ بندی پارچه های حوله ای می توانید با مدیریت فروش این گروه تولیدی در تماس باشید.

پارچه حوله ای نوزاد

کودکان و نوزادان حساس ترین عضو یک خانواده به شمار می روند و علاوه بر اینکه باید در تهیه سایر ملزومات آنها مانند سیسمونی آن ها دقت لازم صورت گیرد، باید در خرید لباس و لوازم بهداشتی آن نیز نهایت دقت کافی به خرج داد. لباس کودک و نوزاد مهمترین لوازمی است که برای کودک قابل تهیه است.امروزه با توجه به تنوع پارچه هایی که در بازار وجود دارد، انتخاب بهترین نوع با راهنمایی های اشتباهی که از طرف برخی همراهان انجام می گیرد، سخت شده است.اما مشاوران و کارشناسان فعال ما در بخش فروش و تولید با رایج نمودن فروش عمده پارچه حوله ای نوزادی همواره سعی داشته اند تا بهترین نوع پارچه حوله ای را به فروش برسانند.

پارچه حوله ای بیمارستانی

پارچه حوله ای بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه حوله ای بیمارستانی زرین ساپ با هدف ترویج فروش عمده پارچه حوله ای، عرضه کننده بهترین حوله مناسب مراکز درمانی با رنگبندی متنوع است. قیمت خرید پارچه حوله ای در بازار تحت تاثیر چه عواملی می باشد؟ در میان این همه تنوع طرح و رنگ پارچه های حوله ای بیمارستانی می توانید تولیدات درجه یک و برندی را انتخاب کنید که با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه عرضه می شوند.
کارخانه زرین ساپ با تولید حوله و پخش منسوجات بیمارستانی، علاوه بر پارچه های حوله ای، نمونه های بسیار زیادی از پارچه های بهداشتی را بافته و در مراحل رنگ رزی و تکمیل، از بهترین متدهای نساجی بهره می گیرد.

راهنمای خرید پارچه حوله ای بیمارستانی

راهنمای خرید پارچه حوله ای بیمارستانی

قيمت پارچه حوله اي بیمارستانی نوع نانو به نسبت نوع دیگری از محصولات کمی بالا می باشد.در حالت کلی می دانیم که میکروب ها و ویروس ها در محیط های مرطوب و نم ناک به سرعت رشد می کنند.ویژگی نانو آنتی باکتریال تا حد بسیار چشمگیری از این مشکل جلو گیری می کند.
با این حال در نظر داشته باشید که محصولات نانو خود دارای چندین نوع مختلف از کیفیت ها می باشند.پس انتخاب های منطقی خود را با انجام مشاوره هایی از افراد فعال انجام دهید.

خصوصیات پارچه حوله ای

خصوصیات پارچه حوله ای

ویژگی  این نوع از پارچه ها ثبات رنگ است. ویژگی ای که در حوله های چاپی وجود ندارد. زیرا در این حوله ها رنگ بر روی پارچه نچسبیده، بلکه نخ به کار رفته به رنگ مورد نظر بوده است. در این نوع پارچه ها جهت ایجاد طرح ها و نقشه ها از نخ های رنگی در بافت حوله استفاده می شود و این نخها هستند که رنگ پارچه را در هر نقطه از آن مشخص می کنند.عرض این نوع از پارچه ها معمولا ۱۰۰سانتی متر است.

پارچه های حوله ای بسبار پرکاربرد هستند و برای انواع حوله دست و صورت، حوله و کلاه سر، حوله تن پوش و موارد متنوعی استفاده می شود. این پارچه ها حوله بسیار نرم و جذب آبگیری بالا دارند.طریقه شستشو با آب ولرم شسته شود، در صورتی که با ماشین لباسشویی شسته می شود در حالت پنبه ای گذاشته شود و حتما از نرم کننده لباس استفاده شود.

پارچه حوله ای نازک یا ضخیم؟

پارچه حوله ای نازک یا ضخیم؟

فروش عمده پارچه حوله ای در دو نوع ضخیم و نازک انجام میگیرد.
در این راستا برخی از پرسش ها مطرح می شود که به شرح زیر است:

  • پارچه حوله ای نازک یا ضخیم؟
  • کاربرد این نوع از محصولات در کجا بیشتر مشخص می شود؟
  • هزینه کدام یک از محصولات مناسب تر است؟
  • تناسب هزینه و کارایی در کدام مورد بیشتر مطرح می شود؟

پارچه های حوله ای ضخیم با الیاف بیشتری بافته شده است پس اصولاً به دلیل این خاصیت وزن بالایی را شامل می شود.
این مورد هم سبب می شود هزینه هایی اعلام شده به نسبت نوع نازک پارچه های حوله ای کمی بیشتر باشد.
پارچه های حوله ای ضخیم یا نازک می بایست با الهام گیری از موادی اعلا و مرغوب طراحی و تولید شوند.
زمانی که قصد خرید پارچه های حوله ای را داشتید، یک تماس کافیست.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما