فروشگاه پارچه حوله ای میکروفایبر

فروشگاه پارچه حوله ای میکروفایبر زرین ساپ به صورت اینترنتی محصولات خود را با قیمت مناسب و اقتصادی به فروش می رساند. خریداران عمده می توانند با بهره مندی از شرایط عالی فروش این فروشگاه و با اطمینان و اعتماد به کیفیت و قیمت محصولات با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

 

فروش عمده پارچه میکروفایبر

فروش عمده پارچه میکروفایبر

انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر زرین ساپ با کیفیت عالی تولید و به سراسر ایران پخش می شوند. شرکت زرین ساپ در شهر تبریز فعالیت می کند اما برای راحتی مشتریان خود شرایطی را فراهم نموده تا بتوانند حتی از دور ترین شهر ها نسبت به شهر تبریز بدون مراجعه حضوری و از طریق اینترنت به محصولات با کیفیت زرین ساپ دسترسی داشته باشند و آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنند. سفارشات خریداران در اولین فرصت به شهر آن ها ارسال خواهد شد.

 

فروشگاه پارچه حوله ای میکروفایبر

فروشگاه پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های حوله ای میکروفایبر زرین ساپ بسیار با کیفیت و با دوام هستند و دارای رنگ های مختلفی می باشند. خرید و فروش انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر زرین ساپ به صورت عمده و با قیمت های کاملا ارزان امکان پذیر است. برای خرید این محصولات می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه اینترنتی زرین ساپ مراجعه کنید و آن ها را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

 

تولید حوله میکروفایبر

تولید حوله میکروفایبر

کارخانه پارچه حوله ای زرین ساپ در شمال غرب کشور برای تولید محصولات خود از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و جدید استفاده می کند و در تلاش است تا محصولاتی درجه یک و مرغوب تولید کند تا بتواند بخش عمده از از کالای حوله ای فروشندگان عمده را تامین نماید. محصولات زرین ساپ علاوه بر این که در داخل کشور طرفداران زیادی دارند، به کشور های دیگر نیز صادر می شوند‌. این امر نشان دهنده کیفیت بالای پارچه های حوله ای میکروفایبر زرین ساپ می باشد. خریداران عمده می توانند با مشاور فروش این مجموعه در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

 

خرید عمده پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید عمده پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید عمده برای کسانی پیشنهاد می شود که دارای تولیدی و کارگاه ها یا کارخانه هستند که مصرف محصول در آنها بسیار زیاد است.در خرید و فروش عمده به دلیل حجم زیاد قیمت آن بسیار کمتر از خرده فروشی است و اینکه شما در زمان طولانی محصولی را که می خواهید در دسترس دارید.نبودن واسطه در معاملات و خرید دست اول در خرید عمده شکسته شدن قیمت ها را در پی دارد. در خرید عمده شما تنها هزینه یک بار حمل و نقل و باربری را می دهید و هزینه آن تفاوت چندانی در باربری یک جنس خرده با جنس عمده ندارد.قابل ذکر است که خرید عمده یک معامله ای است که هم به سود فروشنده است و هم به سود خریدار چون در وقت هر دو طرف صرفه جویی می کند.

فروش مستقیم پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش مستقیم پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش مستقیم یکی از بهترین نوع فروش است. هم برای تولید کننده هم برای مصرف کننده. این نوع از خرید و فروش کمک می کند تا شما بتوانید از مزیت های فوق العاده ای بهره مند شوید که در مقایسه با سایر خرید و فروش های دیگر بسیار با ارزش تر است.به طور مثال شما در یک خرید مستقیم از تولید کننده به صورت مستقیم با خود تولید کننده سر و کار دارید نه فردی که در این بین تنها یک واسط است و نمی تواند تقاضای شما را به خوبی ارائه دهد.

پارچه میکروفایبر چیست

پارچه میکروفایبر چیست

شرکت زرین ساپ به عنوان فروشگاه پارچه حوله ای میکروفایبر که در زمینه تولید و فروش انواع پارچه حوله ای میکروفایبر و سایر محصولات حوله ای فعالیت می کند توانسته به موفقیت های زیادی در این عرصه دست یابد. خلاقیت در طراحی و تولید محصولات با کیفیت و استفاده از شیوه های هوشمندانه برای فروش از عوامل اصلی موفقیت این برند می باشد. شرکت زرین‌ساپ با استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولید محصولات با کیفیت می پردازد و توانسته با ارائه بهترین محصولات مشتریان زیادی را به سمت مرکز خود جذب کند.

 

پارچه حوله ای با کیفیت

پارچه حوله ای با کیفیت

بهترین و با کیفیت ترین پارچه های حوله ای میکروفایبر توسط کارخانه زرین ساپ تولید می شوند. این کارخانه با استفاده از مرغوب ترین متریال ها و با کمک نیروی کار فعال و ماهر به تولید انواع پارچه های حوله ای میکروفایبر با درجه کیفی بسیار بالا می پردازد. کیفیت محصولات زرین ساپ قابل رقابت با برند های مطرح خارجی می باشد و به دلیل این که این محصولات تولیدات داخل کشور می باشند از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند

ساختار میکروفایبر

ساختار میکروفایبر

میکروفایبر ساخته شده از نوعی الیاف پلی استر و نایلونی است که برای تولید پارچه حوله ای از آن استفاده می شود. هنگامی که چندین میکرو الیاف در کنار یکدیگر در بافت یک پارچه به کار می روند، سطح توری مانندی ایجاد می کنند که می تواند رطوبت، کثیفی و سایر ذرات را جذب و به دام بیندازد.
نایلون یا پلی آمید موجود در میکروفایبر دارای بار الکتریکی ساکن است که ذرات کثیفی را جذب کرده و به دام می‌ اندازد.

 

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

جالب است بدانید که این پارچه‌ها قابلیت جذب تا هفت برابر وزن خود را دارا می‌باشند. شستشوی راحت و آسان این دستمال‌های حوله‌ای از دیگر ویژگی‌های کاربردی آن است، بدین‌صورت که پس از کثیف شدن، شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی به‌راحتی با آب سرد بشویید. در هنگام شستشو به این نکته توجه داشته باشید که برای نظافت این دستمال‌ها از نرم‌کننده استفاده نکنید چراکه ممکن است به بافت پارچه آسیب برساند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما