خرید پارچه حوله ای با نازلترین قیمت در تبریز

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید پارچه حوله ای در تبریز توانسته است با تولید محصولات خود در بالاترین سطح کیفی  نامی برتر در صنعت تولید پارچه حوله ای از خود در سطح کشور به ثبت رساند.

خرید پارچه حوله ای طرح دار

خرید پارچه حوله ای طرح دار

خرید پارچه حوله ای طرح دار به صورت بدون واسطه و غیر حضوری از طریق وبسایت رسمی و ایجاد کانال های ارتباطی مانند تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ امکان پذیر می باشد. کارخانه پارچه حوله ای زرین ساپ در تبریز بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای کیلویی در کشور، محصولات حوله ای خود را با کیفیت های درجه یک به خریداران آن عرضه می کند. پارچه های حوله ای به دلیل ویژگی جذب رطوبت و جذب آب خوبی که دارند توسط این نوع پارچه ها و همچنین داشتن نرمی و لطافت بالا و داشتن حس راحتی در حین پوشیدن این نوع از حوله ها ، مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها سوق می دهد.

پارچه‌ حوله‌ای طرح‌دار از محصولات پرکاربرد می‌باشد که فروش آن در بازار بسیار فوق‌العاده است و به خاطر کارایی که دارد بسیار زیاد مورد استقبال افراد قرار میگیرد. پارچه حوله‌ای به منظور استفاده در مکان‌های متفاوت تولید می‌شود.هرچه قدرت جذب آن بالاتر و پرز آن کمتر باشد یعنی کیفیت بیشتری دارد.

 

خرید پارچه حوله ای متری

خرید پارچه حوله ای متری

کارخانه های تولیدی پارچه حوله ای، اندازه پارچه های حوله ای تولیدی خود را در عرض های ۱۴۰ و ۱۰۰ سانتی متر به بازار جهانی ارائه میکنند.باید این نکته را یادآور شد که طرح ها و رنگ های پارچه حوله ای دارای تنوع زیادی میباشد. گروه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای ساده و طرح دار را به خط تولید رسانیده است، عرض این پارچه ها معمولا ۱۴۰ سانتی متر است. این پارچه های حوله ای قابلیت آن را دارند که انواع طرح ها ونقش ها را بتوان روی آن چاپ کرد.نوع دیگر پارچه های حوله ای پارچه های نخی رنگی هستند.

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای عمده

اگر خریدار عمده پارچه های حوله ای در حجم های بالا هستید و نیاز به تامین کننده دارید، تا پارچه های حوله ای با کیفیت های متعدد را خریداری کنید، با این مجموعه در ارتباط باشید تا با قیمت های مناسبی بهترین پارچه ها را خریداری کنید.

 

 

معتبرترین کارخانه پارچه حوله ای

معتبرترین کارخانه پارچه حوله ای

گروه صنعتی زرین ساپ مفتخر است به عنوان تنها کارخانه در صنعت حوله بافی که تمام مراحل تولید را در کارخانه به سرانجام می رساند محصول نهایی خود را با کیفیت غیر قابل وصف و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا تحت برند زرین ساپ عرضه نماید. بی‌شک این مهم تصادفی نبوده بلکه تلاش و فعالیت بی‌وقفه طراحان، متخصصان و توانگران در این صنعت را به نمایش می‌گذارد.

 

 

فروش پارچه حوله ای

فروش پارچه حوله ای

همانگونه که اشاره شد، امروزه خرید مستقیم از کارخانه بسیار سهل و آسان شده است.دلیل این امر تحولات در شرایط اقتصادی، افزایش رقابت ها و توسعه زیرساخت های ارتباطی است.با توسعه زیر ساخت های ارتباطی، مشتریان به آسانی و با یک جستجوی ساده اینترنتی می توانند کارخانجات تولیدی را شناسایی نمایند.گروه تولیدی زرین ساپ مفتخر است  که انواع مختلفی از پارچه های حوله ای را به طور مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال بدارد.

فروش پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت عمده و بدون واسطه در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و بدون واسطه انواع پارچه حوله ای تولیدی کارخانه زرین ساپ، همین الان با ما تماس بگیرید.

 

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ  یکی از مراکز تجاری  معروف در زمینه تولید انواع پارچه حوله ای است.این گروه با اینکه سابقه ای چندین ساله به عنوان سفارش دهنده در بازار پارچه ایران دارد، اما با تحولات جدید همراه شده است.کارخانه زرین ساپ  فعالیت های تبلیغی خود را با بهره گیری از مزایای تکنولوژی تجارت الکترونیک انجام می دهد.اما بخش های دیگر تجارت می تواند به روش جدید یا سنتی به انجام برسد.

می توانید از طریق راههای ارتباطی ما، با مدیریت فروش این گروه تولیدی در تماس باشید.یا با مراجعه به دفاتر این گروه در تبریز از نزدیک با نحوه کار ما آشنا شوید.فراموش نکنید خرید پارچه حوله ای از ما را به قیمت کارخانه انجام خواهید داد.زیرا این گروه در حقیقت عامل فروش کارخانه حوله بافی است.

 

فروش پارچه حوله ای نازک

فروش پارچه حوله ای نازک

کارخانه های بسیاری در کشور به تولید پارچه نانو حوله ای می پردازند.عرضه اینترنتی، عرصه تازه ای برای برنامه ریزی فروش این تولیدکنندگان محسوب می شود.تکنولوِژی تجارت الکترونیک و استفاده از اینترنت این امکان را فراهم کرده که کارخانه ها با کمترین هزینه ، مستقیماً به طور شخصی به معرفی و فروش محصولاتشان بپردازند. کارخانه هایی هم اقدام به این امر کرده اند.اما بسیار معدودند.به عبارتی قبل از اختراع اینترنت هم توزیع و فروش یک حرفه و تخصص بود.
کارخانجات اغلب ترجیح می دادند فقط به کار تخصصی خود بپردازند.بدین ترتیب که فروش و توزیع را به بازاریان واگذار کنند.آنها از این طریق می توانستند فروش تولیدات خود را تضمین نمایند.

قیمت پارچه حوله ای

قیمت پارچه حوله ای

قیمت خرید پارچه حوله ای در بازار با نرخ پایین توسط سایت های اینترنتی برای سهولت کار خریداران انجام گرفته است. جهت خرید پارچه حوله ای تن پوش، میکروفایبر، نازک، ضخیم و… با سایت ها معتبر ارتباط بگیرید.
پارچه ها یکی از مصارف اصلی امروزه در جهان به شمار می روند، که ایران جزو کشور های پیشرفته در این زمینه می باشد.
به طوری که در سال های اخیر علاوه بر تامین پارچه مورد نیاز کشور، برای کشور های دیگر نیز صادرات پارچه داشته است.

کاهش قیمت تولید پارچه حوله ای

کاهش قیمت تولید پارچه حوله ای

یکی از پارچه های درجه یکی که ایران تولید می کند، پارچه های حوله ایست.با تولید محصولات حوله ای با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع، می توانید در رقابت دست بالا را داشته باشید.اتخاذ این استراتژی نیازمند هزینه کرد برای طراحی است.حتی ممکن است نیازمند سفارش تولید پارچه حوله ای با طرح و رنگ متفاوت باشد.
این استراتژی برای تولیدکنندگان بزرگ که توان مالی بالایی دارند، می تواند مناسب و کارآمد باشد.کاهش قیمت تمام شده محصولات به طور مستقل و یا همراه با سایر استراتژی ها می تواند اتخاذ شود.مزایای این استراتژی عبارتند از:

  1. دائمی بودن
  2. عمومی بودن

کاهش قیمت تمام شده تولید، یک استراتژی دائمی است.
تولید کنندگان محصولات حوله ای همیشه می توانند با عرضه ارزانتر مزیت رقابتی داشته باشند.
همانگونه که اشاره شد، خرید پارچه حوله ای کیلویی نیز در راستای همین استراتژی توسعه پیدا کرده است.همه تولید کنندگان، چه کوچک و چه بزرگ، چه خانگی و چه کارگاهی، می توانند از مزایای آن بهره مند شود

خرید عمده پارچه حوله ای کیلویی

خرید عمده پارچه حوله ای کیلویی

برای افرادی که قصد خرید عمده و در حجم زیاد پارچه های حوله ای را دارند بیشتر به سراغ خرید این پارچه ها از مراکز و نمایندگی هایی می روند که پارچه حوله ای را به صورت کیلویی عرضه می دارد و می فروشد. پارچه های حوله ای چون در زمره پارچه های کیلویی به حساب می آید در نمایندگی ها و مراکز خرید غالبا قیمت ارزان و مناسبی دارد. بعنوان مثال پارچه های حوله ای در طرح ها و رنگ ها بسیار متنوع اند. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله پارچه حوله ای بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به قیمت تمام شده و کیفیت بینظیر محصولات تولیدی است

خرید پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه حوله ای کیلویی

برای افرادی که قصد خرید عمده و در حجم زیاد پارچه های حوله ای را دارند بیشتر به سراغ خرید این پارچه ها از مراکز و نمایندگی هایی می روند که پارچه حوله ای را به صورت کیلویی عرضه می دارد و می فروشد. پارچه های حوله ای چون در زمره پارچه های کیلویی به حساب می آید در نمایندگی ها و مراکز خرید غالبا قیمت ارزان و مناسبی دارد. بعنوان مثال پارچه های حوله ای در طرح ها و رنگ ها بسیار متنوع اند. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله پارچه حوله ای بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به قیمت تمام شده و کیفیت بینظیر محصولات تولیدی است.

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

محصولات حوله ای اگر چه تنوع خیلی زیادی ندارند، اما می توان محصولاتی را که رقابت کمتری در بازار آن ها حاکم است را شناسایی نمود.
با تولید محصولات کم رقابت می توانید برای مدتی سودآوری کسب و کارتان را تضمین کنید.
البته مشروط به اینکه رقابت ناشی از تقاضای اندک برای آن دسته از محصولات  حوله ای نباشد.
این استراتژی موقت است و برای مدتی می تواند به نفع شما باشد.
در گذر زمان رقبا نیز به بازار محصول حوله ای شما نفوذ خواهند کرد.

پارچه حوله ای متری

پارچه حوله ای متری

به طور کلی پارچه نخی و پرز دار، برای تولید حوله ها مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین پارچه های حوله ای ضخیم و نرم نیز برای تولید حوله های تن پوش و دستی استفاده دارد. پارچه های حوله ای نازک که پرز های کوتاه دارند و یا بدون پرز هستند، برای تولید البسه به کار می رود. پارچه های حوله ای که برای البسه استفاده می شود، دارای بافت متفاوت تری است.

 

 

انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای در انواع مختلفی از قبیل :

  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای البسه
  • و غیره….

تهیه و تولید می شوند.

 

 انواع نخ در پارچه های حوله ای

 انواع نخ در پارچه های حوله ای

در دوخت پارچه های حوله ای نخ های متعددی استفاده می شود.نمونه  ای از این نخ ها که بسیار پر مصرف و پر تقاضا هستند:

  • نخ اوپن
  • نخ رینگ
  • نخ ۱۶  تک لای
  • و غیره…

و در رنگ های ثابت از جمله:

  • ری اکتیو
  • ین دان تری
  • و غیره

هستند.

 

ویژگی پارچه حوله ای کیلوئی

ویژگی پارچه حوله ای کیلوئی

حوله های پارچه ای به دلیل گرمایی که دارند در فصل زمستان بسیارمورد  استقبال قرار می گیرند. ویژگی اصلی این حوله ها آبگیری عالی و جذب رطوبتشان آن ها می باشد .بنابراین اصولا به این دلیل وزن نسبتا بالایی دارند. این پارچه ها دارای ویژگی های ضد آلرژی و آنتی باکتریال می باشد.

ویژگی دیگر این نوع از پارچه ها ثبات رنگ است. ویژگی ای که در حوله های چاپی وجود ندارد. زیرا در این حوله ها رنگ بر روی پارچه نچسبیده، بلکه نخ به کار رفته به رنگ مورد نظر بوده است. در این نوع پارچه ها جهت ایجاد طرح ها و نقشه ها از نخ های رنگی در بافت حوله استفاده می شود و این نخها هستند که رنگ پارچه را در هر نقطه از آن مشخص می کنند.

 

ویژگی های پارچه حوله ای متری

ویژگی های پارچه حوله ای متری

ویژگی دیگر این نوع از پارچه  ثبات رنگ است. ویژگی ای که در حوله های چاپی وجود ندارد. زیرا در این حوله ها رنگ بر روی پارچه نچسبیده، بلکه نخ به کار رفته به رنگ مورد نظر بوده است. در این نوع پارچه ها جهت ایجاد طرح ها و نقشه ها از نخ های رنگی در بافت حوله استفاده می شود و این نخها هستند که رنگ پارچه را در هر نقطه از آن مشخص می کنند.عرض این نوع از پارچه ها معمولا ۱۰۰سانتی متر است.

مصارف پارچه حوله‌ای

از پارچه حوله برای تولید و مصارف محصولات مختلف استفاده می‌کنند که به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم.

  • تولید حوله دست و صورت
  • بافت انواع حوله‌ها
  • تولید دستمال‌های حوله‌ای برای آشپزخانه
  • تولید کلاه و روسری‌های حوله‌ای
  • حوله های تن پوش

و بسیاری کاربرد‌های دیگر که شما می‌توانید از طریق لیست‌های قرار گرفته در سایت و یا نمایندگی‌ آنرا بشناسید و برای خرید اقدام کنید.بهتر است بدانید اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید می‌توانید در هزینه‌ها کاهش چشم‌گیری را مشاهده نمائید.

انواع پارچه حوله ای با کیفیت

انواع پارچه حوله ای با کیفیت

این نوع از پارچه ها در انواع مختلفی اعم از:

  • پارچه حوله ای بیمارستانی
  • پارچه حوله ای طرح دار
  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای گلدار
  • پارچه حوله ای چهارخانه
  • پارچه حوله ای متری
  • پارچه حوله ای کیلویی
  • پارچه حوله ای برجسته
  • پارچه حوله ای تن پوش عمده
  • پارچه حوله ای طاقه ای
  • و انواع متعدد دیگر…

تولید و به بازار عرضه می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما