خرید عمده پارچه حوله ای از تولید کننده

خرید عمده پارچه حوله ای از تولید کننده یک روش خرید بسیار مقرون به صرفه برای اشخاصی که قصد دارند یک کسب و کار جدید و نوپایی را برای خود برپا نمایند می باشد.گروه تولیدی زرین ساپ این امید و آرزو را دارد تا با فروش عمده پارچه حوله ای در انواع مختلف بتواند خدماتی نوین و ارزنده را حضور تمامی مشتریان خود ارائه نماید

مرکز خرید عمده پارچه حوله ای

مرکز خرید عمده پارچه حوله ای 

حوله ها یکی از ضروری ترین اقلام در خانه ما هستند و اغلب قیمت کمی دارند. شاید شما برای انتخاب حوله زیاد فکر نکنید، اما انتخاب پارچه حوله مناسب و با کیفیت می تواند دوش گرفتن و حمام کردن شما را به یک تجربه فوق العاده تبدیل کند.البته، شما می خواهید به دنبال یک حوله کرکی و نرم باشید، اما پارچه ای که از آن ساخته شده نیز نقش مهمی در کارآیی آن دارد. اما انتخاب پارچه مناسب کار ساده ای نیست. پارچه های بامبو، کتانی، پنبه ترکی، پنبه مصری و گزینه‌ های زیاد دیگری وجود دارد که برای انتخاب شما را گیج خواهند کرد و هر پارچه ای مزایا و معایب خود را دارد.

خرید عمده پارچه حوله ای از تولید کننده

خرید عمده پارچه حوله ای از تولید کننده

پارچه حوله ‌ای ، پارچه‌های بسیار نرم و لطیفی هستند و همین ویژگی مثبت آنها را بسیار مناسب برای تولید لباس‌های بچگانه و همچنین نوزاد می‌کند البته برای لباس های نوزاد بسیار دقت کنید تا از جنس مرغوب استفاده کنید زیرا لباس هایی که پرز می‌دهند برای ریه نوزاد مناسب نیستند.کودکان به علت پوست لطیف و نرم و البته به دلیل شیطنت‌های فراوان و جنب و جوش زیاد، نیاز به لباس هایی بسیار لطیف و سازگار با لطافت کودکانه دارند و به همین دلیل این از این پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های بچگانه استفاده می‌کنند.

 

تولید پارچه حوله ای برای مصارف گوناگون

تولید پارچه حوله ای برای مصارف گوناگون

پنبه ارگانیک پارچه نسبتاً گران در مقایسه با پنبه معمولی است، اما هیچ عیب دیگری برای پنبه ارگانیک وجود ندارد. حوله های ساخته شده از پنبه ارگانیک به طور باورنکردنی نرم و لطیف روی پوست هستند که دلیل اصلی استفاده از این پارچه برای تمیز کردن نوزادان یا بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای حساسیت پوستی می باشند.

خرید پارچه حوله ای با جذب آب بالا

خرید پارچه حوله ای با جذب آب بالا

اصل استفاده از پارچه حوله ‌ای در تولید حوله و تنپوش حمام استفاده می‌شود. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که عادت به استراحت بعد حمام با همان حوله تن پوش داشته باشید. آنگاه متوجه خواهید شد که نرمی و لطافت و کیفیت آن چقدر اهمیت دارد. همچنین توانایی جذب آب نیز از اصلی‌ترین رکن‌های این تن پوش‌ها محسوب می‌شود و مهم است که آن را از برند‌های با کیفیت تهیه کنید.

پارچه حوله ای میکرو فایبر

پارچه حوله ای میکرو فایبر

میکروفیبر یک الیاف مصنوعی می باشد که از ترکیب دو یا چند رشته ساخته شده است. ترکیب پلی استر-نایلون رایج ترین پارچه میکروفیبر است که برای تولید محصولات مختلف لباس استفاده می شود.یکی از با ارزش ترین ویژگی هایی که میکروفایبر به طور گسترده ای به آن شهرت دارد، توانایی آن در جمع آوری خاک است. همچنین به همین دلیل است که پارچه میکروفیبر معمولاً در صنایع تجاری به عنوان یک ابزار تمیز کننده استفاده می شود. این پارچه همچنین دارای قدرت جذب بسیار بالایی است که آن را به ماده ای مناسب برای تمیز کردن سطوح و جمع آوری هرگونه پسماند سرسخت تبدیل می کند.

ویژگی پارچه حوله ای

ویژگی پارچه حوله ای 

حوله های حمام می توانند محل رشد میکروب ها و باکتری ها باشند. شما از یک حوله حمام برای جذب رطوبت از بدن خود استفاده می کنید، بنابراین این حوله در مقایسه با حوله های دست یا صورت با اندازه کوچک تر احتمالاً برای مدت طولانی مرطوب می ماند.به همین دلیل است که هنگام انتخاب بهترین پارچه برای حوله حمام باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. در حالت ایده آل، پارچه ای با قدرت جذب بالاتر به عنوان حوله مناسب است. پارچه‌ هایی با GSM بالاتر، عرض ضخیم‌ تر و پرزهای زیادی دارند یعنی دارای الیاف بلندتر و انعطاف‌ پذیر هستند، در مقایسه با پارچه‌ هایی با GSM پایین، رقبای خوبی برای حوله‌ های حمام هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما