مرکز خرید دستمال میکروفایبر در تبریز

مرکز خرید دستمال میکروفایبر تحت عنوان تجاری زرین ساپ با اعلام آمادگی در جهت تولید و تحویل سریع دستمال میکروفایبر تمامی تلاش خود را در راستای ارائه و عرضه یک محصول  ایده آل متمرکز نموده است

خرید دستمال میکروفایبر

از این دستمال ها و حوله ها برای پاک کردن انواع آلودگی از روی سطوح استفاده می شود و هیچ اثری روی سطح باقی نمی گذارد. در حالت خشک نیز با توجه به اینکه این دستمال ها و حوله ها از جنس پلی استر و پلی آمید هستند به ذرات گرد و غبار می چسبند و آنها را رها نمی کنند و نیاز به هیچ گونه شوینده و تمیز کننده دیگری نیست. محصولات مایکروفایبر بهترین پاک کننده ها برای انواع و اقسام سطوح هستند و در صنعت های مختلف به خصوص خودرو قابل استفاده هستند.

مرکز خرید دستمال میکروفایبر در تبریز

مرکز خرید دستمال میکروفایبر در تبریز

خرید دستمال میکروفایبر با فناوری های نوین همواره توسط عوامل و اکیپ های فنی اجرایی و کارشناسان فروش مجموعه زرین ساپ مهیا و امکان پذیر شده است . پارچه حوله ای آشپزخانه یا همان پارچه حوله ای میکروفایبر از دسته پارچه های حوله ای است.اگرچه که با پارچه حوله ای پنبه ای تفاوت هایی دارد.این پارچه از الیاف کاملا مصنوعی بسیار ریز تولید شده است به طوری که قطر این الیاف در حدود بیست برابر کوچکتر از الیاف ابریشم و صد برابر کوچکتر از موی انسان است به همین جهت دارای وزن بسیار سبکی است.

 

خرید اینترنتی دستمال میکروفایبر

خرید اینترنتی دستمال میکروفایبر

خرید پارچه حوله ای از مرکز تولیدی زرین ساپ به صورت عمده و از طریق فضای مجازی و آنلاین امکان پذیر است. لازم به ذکر است که به دلیل وجود حفره هایی بسیار ریز بر روی الیاف محل بسیار خوبی برای جمع آوری آلودگی ها از سطوح است، به همین دلیل این پارچه دارای قدرت پاک کنندگی و جذب رطوبت بسیار بالایی است.قدرت پاک کنندگی این پارچه به حدی است که هم در حالت خشک و هم در حالت تر از آن می توان برای پاک کردن سطوح استفاده کرد.شایان ذکر است که قدرت پاک کنندگی این پارچه در حالت خشک به دلیل وجود خاصیت الکترواستاتیکی است و در حالت تر به دلیل شکست کششی مایعات است.

دستمال میکروفایبر زرین ساپ

دستمال میکروفایبر زرین ساپ

دستمال میکروفایبر زرین ساپ یکی از محصولات جدیدی است که طی چند سال اخیر در میان ما ایرانی ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کار کردن با این دستمال های همه کاره، به مراتب راحت تر از سایر دستمال های مرسوم است. دستمال میکروفایبر که در بازار با اصطلاحاتی مانند دستمال جادویی یا دستمال چند کاره شناخته می شود، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مکانیسم عملکرد دستمال میکروفایبر

مکانیسم عملکرد دستمال میکروفایبر

چند سالی است که واژه هایی همچون حوله و دستمال مایکروفایبر، دستمال چندکاره در بازار شنیده می شود. این محصولات که عمدتا از الیاف شکسته یا خرد شده مایکروفایبر ساخته می شوند از قدرت تمیزکنندگی بالایی در حالت خیس  و خشک برخوردار هستند. دستمال های مایکروفایبر قدرت جذب آب تا چند برابر وزن خود را دارند  و به همین ترتیب زمان خشک شدن آنها نیز نسبت به بقیه دستمال ها سریع تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما