تولید کننده برتر حوله و خشکبار در دنیا

به لطف پروردگار یکتا و با تلاش و کوشش مدیران ارشد و کاربلد و کادر فعال مجموعه بازرگانی رادین و شرکت تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر حوله و خشکبار و با فعالیت مستمر این مجموه بازرگانی و تولیدی این بار در شهر تفلیس کشور گرجستان مجموعه ای را بنا نهادیم که با توجه به فعالیت جدی در امر صادرات و موفقیت روزافزون در امر تجارت بین المللی و در زمینه تولید و فروش و صادرات حوله و مشتقات حوله و با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای تولید در زمینه تجارت خشکبار و آجیل بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را ارائه دهیم.

 

 

 

 

شروع به کار دفتر شرکت حوله زرین ساپ و خشکبار رادین در کشور گرجستان

شروع به کار دفتر شرکت حوله زرین ساپ و خشکبار رادین در کشور گرجستان

لازم به توضیح می باشد که فعالیت این مجموعه در زمینه تولید و فروش عمده و مهم تر از همه در امر صادرات می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و استفاده از کادر مجرب و به کار گماری نیروهای اجرایی فعال در زمینه تولیدی و بخش اجرایی و صادرات این مجموعه توانسته ایم خدماتی ارزنده را در کشور گرجستان ارائه دهیم.

 

تولید کننده برتر حوله و خشکبار در دنیا

تولید کننده برتر حوله و خشکبار در دنیا

استفاده از بهترین مواد و متریال در تولید و تهیه محصول و حتی در توزیع و نهایتا فروش عمده و صادرات محصولات از جمله اهداف مهم و کلیدی مدیران این مجموعه می باشد که مطمئنا میزان فروش بالا و در تیراژ های کلان نتیجه کیفیت مطلوب محصولات است که این مجموعه با دارا بودن مدیران شایسته و کاربلد و کارشناسان ارشد فنی در قسمت کنترل کیفی محصول توانسته است جایگاه خوبی را در میان رقبای خود که در این زمینه فعالیت می نمایند را بدست آورد.

موقعیت استراتژیک کشور گرجستان و قدرت تولید بالای آن

موقعیت استراتژیک کشور گرجستان و قدرت تولید بالای آن

گرجستان یکی از کشورهایی است که در سر حد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار داشته و سعی می کند تا به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا شناخته شود. این کشور در شرق دریای سیاه واقع شده و به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی در جهان شناخته می شود.گرجستان به عنوان یک کشور با موقعیت استراتژیک یکی از این همسایگان است و اهمیت موقعیت ترانزیتی این کشور  و حفظ امنیت آن علایق مهمی است که باعث شده این تیم بازرگانی تاسیس دفتر خود را در کشور گرجستان و شهر تفلیس در راس امورات خود قرار دهد. در این راستا فرصت ها و چالش های عمده ای که در پیش روی این طرح وجود دارد, پرداخته می شود.

 

موقعیت شهر تفلیس و نقش تجاری آن در دنیا

موقعیت شهر تفلیس و نقش تجاری آن در دنیا

تفلیس نام شهری است که به عنوان پایتخت کشور گرجستان انتخاب شده است. این شهر از یک معماری زیبا که تلفیقی از خیابان‌ها و ساختمان‌های مدرن و قدیمی است ساخته شده و یک نمای فوق العاده زیبا دارد. جذابیت‌های تاریخی و طبیعی در این شهر به قدری زیاد است که نمی‌توان آن‌ها را در یک مبحث کوتاه خلاصه کرد. تفلیس به معنای چشمه آب گرم است و این نام برگرفته از چشمه‌های آب گرمی است که در سراسر شهر دیده می‌شوند.

 

استفاده از کارکنان و اکیپ های اجرایی فعال در بخش اداری و اجرایی

استفاده از کارکنان و اکیپ های اجرایی فعال در بخش اداری و اجرایی

اکیپ های فنی و کادر فعال اداری در کشور گرجستان با  تلاش شبانه روزی خود در دفتر بازرگانی این مجموعه همواره بر مبنای تولید و صادرات گسترده محصولات خود از هیچ فعالیت مفیدی دریغ ننمودهو با فعالیت جدی محوصل و موثر خود در امر فروش عمده محصول توانسته اند در میان رقبای حاضر در جای جای دنیا و هر نقطه جغرافیایی جهان خوش بدرخشند.

سخن آخر

در پایان لازم است با این موضوع مهم اشاره داشته باشیم که دسترسی به این جایگاه برتر در دنیا و کشور ایران حاصل تدابیر موثر و کارساز مدیران ارشد و متخصص و کارکنان کاردان و ارشد این مجموعه تولیدی بوده است امید است تا با تکیه بر اصول و قواعد فنی و دانش علمی یکایک پرسنل و اعضای این تیم بازرگانی بتوانیم خدماتی شایسته و درخور شان مصرف کنندگان را ارائه دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما