ارزانترین قیمت حوله تن پوش ایرانی

ارزانترین قیمت حوله تن پوش ایرانی

گروه تولیدی زرین ساپ با ارائه قیمت حوله تن پوش ایرانی و تولید محصولات با کیفیت و بی بدیل خود توانسته است یکی از نامدار ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور و حتی در سطح دنیا شناخته شود.

ارزانترین قیمت حوله تن پوش ایرانی

ارزانترین قیمت حوله تن پوش ایرانی

گروه تولیدی زرین ساپ با راه اندازی وبسایت و فروشگاه اینترنتی توانسته است بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات را چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت به صورت اینترنتی به نمایش بگذارد. این فروشگاه اینترنتی سعی بر این موضوع دارد تا با ارائه ارزانترین قیمت بهترین محصولات را متناسب با بودجه و در شان خریداران و مصرف کنندگان گرامی به بازار عرضه کتد و یکی ار نامدارترین مراکز خرید حوله در سطح ایران باشد.

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

گروه تولیدی زرین ساپ با به کارگیری  دانش روزافزون و علم نوین و همچنین تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خدمت تمامی بازرگانان و تاجربن گرامی ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور مردمان ایران زمین و هموطنان عزیز ارائه دهیم .

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید آنلاین

فروشگاه اینترنتی حوله با خرید آنلاین

یکی از بسترهای موفق در عرضه محصولات بهداشتی و پوشاک، فروشگاه های اینترنتی هستند. البته هر فروشگاه اینترنتی نمی تواند در این عرصه موفق ظاهر شود؛ لکن این محصولات خاصیت و ویژگی این را دارند که بصورت غیرحضوری و آنلاین نیز خرید و فروش شوند. بعنوان مثال حوله های تن پوش آنقدر تنوع و تعدد طرح دارند که کمتر پیش می آید یک فروشگاه آنلاین، آن را جزو سبد محصولات خود قرار ندهد. اما مهمترین چیزی که در فروش حوله تن پوش بایستی مد نظر قرار گیرد، توجه به سلیقه خریداران و قیمت تمام شده آنها می باشد.

مرکز خرید حوله تن پوش در تبریز

مرکز خرید حوله تن پوش در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با ارائه قیمت حوله تن پوش و به کارگیری  دانش روزافزون و علم نوین و همچنین تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خدمت تمامی بازرگانان و صاحبان برند ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور مردمان ایران زمین و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

قیمت حوله تن پوش رویال

قیمت حوله تن پوش رویال

جنس این حوله از پنبه-بامبو است که نه تنها باعث جذب آب می‌شود بلکه ضد حساسیت نیز است. افرادی که به راحتی و آسایش پوست تن و بدن‌‌شان پس از حمام کردن اهمیت زیادی می‌دهند، ست حوله سه تکه رویال هوم که شامل یک حوله تن ‌پوش به ابعاد 90 × 55 مناسب برای افراد بزرگسال، یک حوله استخری به ابعاد 90 × 50و یک حوله دستی به ابعاد 30 × 50 انتخاب مناسبی برایشان خواهد بود.

عرضه و پخش حوله تن پوش

عرضه و پخش حوله تن پوش

حوله های تن پوش بسیار فروش خوبی را شامل می شود. این نوع از حوله ها در بسیاری از فروشگاه ها موجود می باشد که با قیمت های مختلف و سود های کلان به فروش می رسند. حوله های تن پوش توسط مجموعه زرین ساپ پس از تولید به صورت مستقیم و بدون واسطه در سایت های اینترنتی تعبیه شده به فروش می رسند و به طور گسترده ای به سر تا سر کشور پخش می شوند.

بررسی وزن حوله

بررسی وزن حوله

وزن حوله براساس گرم بر متر مربع سنجیده می شود که بین ۳۰۰ تا ۹۰۰ گرم میتواند در نوسان باشد که حوله های ۴۰۰-۳۰۰ گرم بر متر مربع، حوله های نازک و سبک شمرده می شوند و برای باشگاه ورزشی و آشپزخانه ایده آل می باشند، حوله های با اوزان ۶۰۰- ۴۰۰ گرم جزء حوله های با وزن متوسط محسوب می شوند که برای استحمام روزانه وکنار استخر و دریا مناسب می باشند و حوله های بالای ۶۰۰ گرم که حوله های لوکس محسوب میشود، البته با امکان خشک شدن کمی دیرتر از حوله های سبک و متوسط که بیشتر در هتلها مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ مرغوب برای تولید حوله

فروش پارچه حوله ای

حوله هایی که با نخ شانه شده و با تکنولوژی نخ های رینگ تولید می شوند عاری از الیاف کوتاه و ناخالصی میباشند و در نتیجه این نوع حوله ها با برخورداری از طول عمر زیاد در طول مصرف و بدون پرزدهی و ایجاد دونه در سطح حوله، لطافت و آرامش در هنگام مصرف را بهمراه دارند.تذکری کوتاه در مورد نگهداری و مصرف حوله برای آبگیری بهتر حوله و رفع آلودگی ها توصیه می شود که حوله قبل از مصرف شستشو گردد.
درصورتی که حوله شما نرم ولطیف می باشد. از اضافه نمودن نرم کننده تا حد امکان پرهیز نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما