تولید کننده پارچه حوله ای نوزاد ارزان در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش اینترنتی پارچه حوله ای نوزاد در چندین سال اخیر توانسته است نامی برتر در بین تولید کنندگان محصولات حوله ای به ثبت رساند. لازم به توضیح میباشد که فروش پارچه حوله ای نوزاد به صورت کیلوئی و طاقه ای صورت میگیرد.

خرید کیلویی انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

فروش عمده پارچه حوله ای نوزاد

پارچه های حوله ای نوزاد به دلیل استفاده در ست سیسمونی حوله نوزاد و کودک در رنگ های سفید و استخوانی تولید شده و برای سفارش دوخت انواع محصولات پارچه حوله ای سیسمونی از قبیل قنداق، تشک بازی نوزاد، حوله نوزادی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه تولیدی زرین ساپ همواره در تلاش است تا با فروش عمده محصولات مذکور خدماتی ارزنده و تفیس را در زمینه فروش عمده پارچه حوله ای سیسمونی به تمامی متقاضیان محترم خرید ارائه دهد.

خرید کیلویی انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

فروش اینترنتی پارچه حوله ای نوزاد

امروزه با گسترش تکنولوژی های مدرن و رایج شدن تجارت الکترونیک اغلب مراکز تجاری و بازرگانی فعالیت ها و داد و ستدهای مالی و اقتصادی خود را به صورت الکترونیک انجام می دهند. گروه تولیدی زرین ساپ نیز با ایجاد وبسایت خود، راه را برای سفارش و فروش پارچه حوله ای برای خریداران محترم هموار نموده است.

فروش اینترنتی پارچه حوله ای سیسمونی

قیمت پارچه حوله ای نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیبن رنج قیمت های مقرون به صرفه توانسته است انواع پارچه های حوله ای سیسمونی را با کیفیتی هرچه بالاتر به حضور تمامی مشتریان گرامی تقدیم کند. همچنین اساس تفکر بیشتر مردم بر این مبنا است که برای تهیه محصولی که دارای کیفیت بالائی است باید هزینه های زیادی را صرف کرد در حالیکه این نظریه در مورد پارچه ها ی حوله ای تولیدی زرین ساپ کاملا اشتباه است.

قیمت پارچه حوله ای سیمونی

پارچه حوله ای کیلوئی 

خرید کیلویی انواع پارچه حوله ای را می توانید با قیمت های مقرون به صرفه و باورنکردنی را با ما تجربه کنید. این نوع از پارچه ها در بسیاری از طرح و رنگ ها در کیفیت های متنوع و مختلف موجود می باشد. پارچه های حوله ای شامل سطح قیمتی متغیری می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید کیلوئی پارچه حوله ای

پارچه حوله ای نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن فروش اینترنتی  پارچه حوله ای نوزاد به صورت کیلوئی و ارزان توانسته است به عنوان  یکی از معتبر ترین کارخانه های تولید پارچه های کیلوئی در سطح جهان شناخته شود. همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که با استقبال بی نظیر از فروش این نوع از پارچه ها ی حوله ای نوزاد توانسته ایم محصولاتی در خور شان مصرف کنندگان گرامی را نقدیم حضورشان نمائیم.

خرید کیلویی انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

خرید مستقیم پارچه حوله ای از درب کارخانه

همانگونه که اشاره شد، امروزه خرید مستقیم از کارخانه بسیار سهل و آسان شده است.دلیل این امر تحولات در شرایط اقتصادی، افزایش رقابت ها و توسعه زیرساخت های ارتباطی است. با توسعه زیر ساخت های ارتباطی، مشتریان به آسانی و با یک جستجوی ساده اینترنتی می توانند کارخانجات تولیدی را شناسایی نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ این توانمندی را دارد که انواع مختلفی از پارچه های حوله ای را به طور مستقیم ار درب کارخانه برای شما ارسال نماید.

خرید مستقیم پارچه حوله ای از درب کارخانه

تولید پارچه حوله ای نوزاد

پارچه های حوله ای نوزاد از آن جهت که برای کودکان و سیسمونی نوزاد استفاده می شوند و نباید به  پوست کودک هیچ گونه حساسیت و آسیبی برساند، می بایست از کیفیت بالائی برخوردار باشند از جمله محصولات و اقلام سیسمونی که برای دوخت آنها از پارچه حوله ای استفاده می شود، می توان به حوله پانچو، حوله دستی، حوله استخری و حوله تن پوش و غیره  و … اشاره کرد.

حوله های کودک و نوزاد در  انواع مختلفی از طرح و رنگ در بسته بندی های زیبا و شیک تولید و به بازار عرضه می گردند.

تولید پارچه حوله ای سیسمونی

مرکز خرید پارچه حوله ای نوزاد در تبریز

چنانچه قصد خرید و فروش اینترنتی پارچه حوله ای را داشتید با استفاده از راه های ارتباطی نظیر اینیستاگرام zarrinsaptowel  و تلگرام  zarrinsap1  ویا اپلیکیشن واتساپ و سایت اینترنتی با کارشناسان  ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نیاز خود را به سفارش برسانید. کافیست یکبار کیفیت ما را بسنجید تا مشتری همیشگی ما شوید.

مزایای اسمرکز خرید پارچه حوله ای در تبریزتفاده از حوله یکبار مصرف

کارخانه تولید پارچه حوله ای نوزاد و سیسمونی

گروه تولیدی زرین ساپ با  تولید پارچه حوله ای سیسمونی به صورت کیلویی و با فروش اینترنتی پارچه حوله ای توانسته انواع پارچه مورد نیاز برای تولید لازم ست سیسمونی نوزاد را تامین کند. این گروه تولیدی با ایجاد سایت های فروش محصولات حوله ای توانسته است یکی از برترین کارخانه های تولیدی متنوع ترین پارچه های حوله ای به صورت کیلویی شناخته شود.

با توجه به محاسبات انجام شده می توان به این نتیجه  رسید که هر کیلو پارچه حدود ۲ متر پارچه میباشد. اما در پارچه های مختلف این اندازه گیری، کمی متفاوت خواهد بود.چرا که پارچه های حوله ای ضخیم، دارای وزن بالاتری هستند.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

ویژگی پارچه حوله ای نوزاد

اغلب پارچه های حوله ای تولید شده زرین ساپ از نخ ۱۶ تک لای می باشد و بسیار کیفیت بالایی دارند علاوه بر داشتن تمام این خصوصیات از قدرت جذب و آبگیری فراوانی برخوردار هستند و دارای محبوبیت خاص در بین مشتریان می با. پارچه های حوله ای سیسمونی به دلیل حساس بودن نوع پوست کودک. از جنس بسیار نرم و لطیفی برخوردار هستند. به دلیل آسیب پذیر بودن آن این نوع از پارچه پس از طی مراحل فراوانی آزمایش به بازار عرضه می گردند.

ویژگی پارچه حوله ای سیسمونی

انواع پارچه های حوله ای اعلا

یکی از انواع پارچه های حوله ای که دارای تنوع رنگبندی و طرح بندی می باشند پارچه های حوله ای طرح دار می باشند که بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشند. نوع دیگری از پارچه های حوله ای که به پارچه حوله ای سیسمونی معروف هستند در انواع کیفیت های سطح بالا و اغلب در رنگ سفید تولید  و می شوند.

انواع پارچه های حوله ای اعلا

انواع مختلف پارچه های حوله ای نوزادی

در این میان انواع مختلفی دیگر از پارچه های حوله ای مخصوص سیسمونی وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • پارچه حوله ای آنتی باکتریال
  • پارچه حوله ای ضد حساسیت
  • پارچه حوله ای نانو
  • پارچه حوله ای اوپن
  • پارچه حوله ای رینگ
  • پارچه حوله ای ساده
  • پارچه حوله ای طرح دار
  • پارچه حوله ای فانتزی
  • و غیره

انواع مختلف پارچه های حوله ای سیسمونی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما