کارخانه تولید پارچه حوله ای با قابلیت فروش عمده

کارخانه تولید پارچه حوله ای زرین ساپ با قابلیت فروش عمده انواع محصولات حوله ای این توانایی را دارد تا با استفاده از آخرین تجهیزات و ماشین آلات کارخانه ای همواره پارچه های تولیدی خود را با آخرین استاندارد های روز دنیا و رعایت اصول و قوانین فروش و تجارت روانه بازار جهانی نماید.

مرکز فروش پارچه حوله ای

مرکز فروش پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش پارچه حوله ای به صورت کیلویی و طاقه ای  در تلاش است تا انواع این پارچه ها را با کیفیت مرغوب و عاری از هرگونه عیب و نقص به تولید و در نهایت به فروش برساند و تاکنون توانسته است تولیدات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و حتی در دنیا بدون واسطه توزیع و پخش نماید.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

امروزه و در حال حاضر بیشتر شاهد این موضوع هستیم که عمومیت افراد جامعه خرید های خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می دهند بنابر این دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه ها و انجام خرید حضوری نیست. شرکت زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی و کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام وایجاد قابلیت ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ به مدیریت فروش این کارخانه تولیدی امکان خرید آنلاین و ثبت سفارش را برای تمامی خریداران فراهم نموده است.

خرید پارچه حوله ای  ارزان

خرید پارچه حوله ای  ارزان

همانطور که مستحضر هستید حصول کیفیت پارچه های حوله ای نتیجه تلاش بی وقفه کادر اجرایی فعال در کارخانه ها و همچنین استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد درجه یک در بافت و تولید حوله ها می باشد.گروه تولیدی زرین ساپ با تکیه بر دانش روز و علم نوین و بهره گیری از تجربه کارشناسان خبره توانسته است پارچه های حوله ای تولیدی خود را به بهترین نحو و در عین حال با قیمت مقرون به صرفه تر به بازار ارائه نماید.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

کارخانه تولید پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید پارچه حوله ای ، وزن پارچه را در فروش عمده، مبنا و اساس معاملات خود قرار داده است .منشأ اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نیز همین امر است.اگر قصد خرید پارچه حوله ای به صورت عمده و ارزان را دارید و اگر در بازارهای صادراتی فعال هستید و از نرخ روز پارچه های حوله ای آگاه هستید و از کیفیت مطلوب محصولات حوله ای ایران در سطح جهانی اطلاع دارید، مطمئنا این کارخانه تولیدی برای خرید پارچه حوله ای اولین انتخابتان خواهد بود.

 

مرکز فروش پارچه حوله ای نانو

مرکز فروش پارچه حوله ای نانو

خرید اینترنتی پارچه حوله ای نانو مناسب بیمارستان ها یکی از دغدغه های اصلی تمامی خریداران این قبیل محصولات می باشد. به دلیل اینکه پاچه های حوله ای از محصولات اساسی و پایه هستند، لازمه برخورداری از کیفیت های بالا می باشند. در حالت کلی پارچه های حوله ای نانو یکی از منسوجاتی می باشند که از آن برای دوخت و طراحی و تولید انواع حوله ها استفاده می شود
این نوع از پارچه های حوله ای اغلب در رنگبندی های روشنی در خواست می شود.

 

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای

امروزه خرید مستقیم از کارخانه بسیار سهل و آسان شده است.دلیل این امر تحولات در شرایط اقتصادی، افزایش رقابت ها و توسعه زیرساخت های ارتباطی است.با توسعه زیر ساخت های ارتباطی، مشتریان به آسانی و با یک جستجوی ساده اینترنتی می توانند کارخانجات تولیدی را شناسایی نمایند. گروه تولیدی زرین ساپ این توانایی را دارد تا با تولید پارچه حوله ای در سطح کیفی بسیار بالا محصولات خود را به طور مستقیم ار درب کارخانه برای شما ارسال بدارد.

 

 انواع نخ در پارچه های حوله ای

 انواع نخ در پارچه های حوله ای

در دوخت پارچه های حوله ای نخ های متعددی استفاده می شود.نمونه  ای از این نخ ها که بسیار پر مصرف و پر تقاضا هستند:

  • نخ اوپن
  • نخ رینگ
  • نخ ۱۶  تک لای
  • و غیره…

و در رنگ های ثابت از جمله:

  • ری اکتیو
  • ین دان تری
  • و غیره

هستند.

 

موارد مصرف پارچه های حوله ای

موارد مصرف پارچه های حوله ای

از پارچه حوله برای تولید و مصارف محصولات مختلف استفاده می‌کنند که به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم.

  • تولید حوله دست و صورت
  • بافت انواع حوله‌ها
  • تولید دستمال‌های حوله‌ای برای آشپزخانه
  • تولید کلاه و روسری‌ های حوله‌ای
  • حوله های تن پوش

و بسیاری کاربرد‌های دیگر که شما می‌توانید از طریق لیست‌های قرار گرفته در سایت و یا نمایندگی‌ آنرا بشناسید و برای خرید اقدام کنید.
بهتر است بدانید اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید می‌توانید در هزینه‌ها کاهش چشم‌گیری را مشاهده نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما