کارخانه تولید و فروش پارچه حوله ای در انواع مختلف

اگر قصد خرید پارچه حوله ای با کیفیت و تنوع بسیار بالا را دارید، مرکز فروش پارچه حوله ای زرین ساپ انتخاب خوب و ایده آلی برای شما خریدار عمده گرامی می باشد.

پارچه حوله ای چیست

پارچه حوله ای چیست

 

پارچه حوله ای نوعی از پارچه است که برای تولید انواع محصولات حوله ای از جمله حوله تن پوش ، دستی، حمامی، تبلیغاتی و استخری و .. و مورد استفاده قرار گرفته و حتی فروش عمده آنها به صورت کیلویی و طاقه ای برای تامین پارچه های حوله ای مراکز تولیدی کاربرد فراوانی دارد. کارخانه تولید پارچه حوله ای زرین ساپ این قابلیت را دارد که تمامی پارچه حوله ای را طبق مقدار و تناژ های درخواستی خریداران به فروش عمده برساند.

کارخانه تولید و فروش پارچه حوله ای در انواع مختلف

کارخانه تولید و فروش پارچه حوله ای در انواع مختلف

 

کارخانه تولیدی پارچه حوله ای زرین ساپ به عنوان مرکز فروش خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای ، با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و استفاده از دانش  و نیرو های پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه تولیدی این توانمندی را دارد تا با تولید و تامین انواع پارچه های تولیدی که نهایتاً منجر به فروش عمده این نوع از منسوجات حوله ای می رسد بتواند بخش قابل توجهی از نیاز متقاضیان خرید عمده را برطرف سازد

مرکز فروش پارچه حوله ای میکرو فایبر

مرکز فروش پارچه حوله ای میکرو فایبر

پارچه حوله ای میکروفایبر نوعی از پارچه ای می باشد که ویژگی اصلی آن جذب آب چند برابری آن می باشد که استفاده رایج آن در کارواش ها برای شست و شوی خودرو ها و در تمیز کردن انواع سطوح از جمله ال سی دی ها و… بدون ایجاد لک و خراشیدگی بر روی سطوح می باشد. پارچه حوله ای میکروفایبر دارای کاربرد فراوانی در منازل و آشپزخانه ها جهت خشک نمودن سطح آب ظروف پس از شست وشو می باشد.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

کارخانه تولیدی زرین ساپ با داشتن تیم اجرایی قوی در بخش اینفورماتیک مجموعه خود این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با بررسی نمونه کارها و ویژگی های منحصر به فرد هر محصول و دریافت مشاوره از کارشناسان خبره این مجموعه تولیدی،  اقدام به خرید آنلاین خود نمایند.خریداران محترم میتوانند پس از انتخاب نوع پارچه حوله ای خود سفارش خود را به ثبت رسانده و در اسرع وقت محصول خود را دریافت نمایند.

مرکز فروش پارچه حوله ای سیسمونی

 

خرید پارچه حوله ای ارزان

 

همانطور که از نام این نوع پارچه حوله ای پیداست تولید این نوع پارچه منحصراً برای تولید حوله های نوزادی در انواع مختلف از جمله تن پوش، سه تکه و دورپیچ و ست حوله 5 تکه  نوزادی تولید شده است. این نوع پارچه های به دلیل داشتن نرمی و لطافت خاص مانع از ایجاد حساسیت پوستی برای نوزاد شده و کاملا ایده آل برای تولید البسه و انواع حوله های نوزادی می باشد.

 

 

خرید پارچه حوله ای ارزان

مرکز فروش پارچه حوله ای سیسمونی

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ علاوه بر لحاظ نمودن کیفیت برتر بر روی محصولات حوله ای خود سعی بر این موضوع دارد تا قیمت هایی را بر روی حوله ها لحاظ نماید که متناسب با کیفیت تولید شده محصول بوده و با توجه به اینکه بافت و تولید این نوع حوله ها از مواد و متریال اولیه درجه یک که معمولا نخ پنبه 100% بوده،قیمت تمام شده آنها کاملا مقرون به صرفه می باشد.

  پارچه حوله ای برای لباس

  پارچه حوله ای برای لباس

در این بخش باید این نکته را یاد آور شد که گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد که با تولید برخی از انواع پارچه های حوله ای در نوع طرح برجسته برای تولید انواع البسه خصوصا البسه کودکان کاربرد فراوانی دارد و برای استفاده و پوشش مناسب در فصول سرد مانند پاییز و زمستان می تواند محافظ خوبی در برابر سرما باشد.

 

پارچه حوله ای از کجا بخرم

پارچه حوله ای از کجا بخرم

اگر شما خریدار گرامی به دنبال مکان و مرکز مناسبی برای خرید انواع پارچه حوله ای جهت استفاده برای مصارف گوناگون هستید این پیشنهاد به شما داده می شود که برای بهره مندی از مزایای خرید انلاین و فروش محصولات با قیمتهایی مقرون به صرفه مرکز و کارخانه تولیدی زرین ساپ را به عنوان تامین کننده پارچه حوله ای خود انتخاب نمایید. این اطمینان به شما داده می شود که با یک بار خرید از این مجموعه ، مشتری دائمی این گروه تولیدی خواهید شد.

پارچه حوله ای نانو

پارچه حوله ای نانو

یکی دیگر از تولیدات کارخانه تولیدی زرین ساپ، تولید پارچه حوله ای نانو می باشد که در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های آنها می پردازیم

  • ابعاد:  ۴۰ * ۴۰ سانتی‌متر
  • الیاف میکروفایبر متراکم با قدرت جذب بالا
  • دارای خاصیت الکترو استاتیک بدون ایجاد پرز و لکه
  • بدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده شیمیایی
  • مناسب نظافت شیشه، لوازم خانگی، ماشین و …

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما