مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی با عرضه این محصول به شکل عمده امکان خرید برای تمامی مشتریان را فراهم کرده است و از این طریق موفق به دریافت اعتماد مردمی شده است.پارچه  های حوله ای جز محبوب ترین پارچه ها در بین مصرف کنندگان پارچه است.

با توجه به نوع پوست حساس کودکان و نوزادان این پارچه ها اغلب برای مصرف البسه کودکان به دلیل نرمی و لطافت و از همه مهم تر کیفیت و جنس درجه یکی که دارد به کار می رود

انواع پارچه های حوله ای

 

تولید کنندگان ایرانی برای تولید پارچه های حوله ای از انواع پنبه و مواد اولیه طبیعی با کیفیت بالا استفاده می کنند و در نهایت از این نوع پارچه های برای تولید:

پارچه حوله ای کیلویی

 

استفاده می کنند.

 

ویژگی پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای از آن دسته پارچه هایی هستند که دارای طرفداران زیادی اند.این پارچه هارا در انواع البسه و پوشاک می توان بکار برد.پارچه های حوله ای به دلیل گرمایی که دارند مناسب برای فصل سرد زمستان می باشد.این پارچه ها در فصل زمستان با فروش بالا و استقبال گرم مشتریان رو به رو می شوند.

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی

کاربرد پارچه های حوله ای

پارچه های حوله دارای جنس نرم و لطیفی است.به دلیل اینکه جنس این پارچه  ها از  حوله است دارای گرمای مناسب و قابل توجهی می باشد.پارچه های حوله در فصل زمستان طرفداران زیادی دارد.به عنوان مثال : در فصل زمستان در بیمارستان ها از انواع این پارچه های حوله ای بسیار مصرف می کنند و یا برای فصل زمستان کودکان و نوزادان لباس و پوشاک از این پارچه ها تهیه می نمایند تا کودک از سرما محافظت شود.

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی

تولید پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای به صورت عمده و خرده تولید و عرضه می شوند.این پارجه ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید می گردند و در کیفیت های متنوع بسته به نوع سفارش مشتری عرضه می شوند.از پارچه های حوله ای در تولید دستمال با جذب آبگیری بالا استفاده می شود.تولیدات پارچه حوله ای در فصل زمستان بسیار افزایش می یابد.

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد که قیمت پارچه  هایی که به صورت عمده به فروش می رسند نسبت به پارچه هایی که به صورت خرده به فرروش می  رسند ارزان تر و قیمت مناسب تری دارند. پارچه های حوله ای در فصل سرد زمستان دچار نوسان قیمت شده .در حال حاضر بازار پارچه دچار نوسان قیمت شده است به همین دلیل سایت های اینترنتی تعبیه شده است که با مراجعه  به این سایت ها از قیمت روز پارچه  های حوله ای مطلع شوید.

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای کیلویی

فروش پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای امروزه جایگاه خوبی در بازار عرضه پارچه پیدا کرده است.برای سهولت و راحتی خرید فروشگاه های اینترنتی تعبیه شده است تا به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان پس از بررسی قیمت و اطلاع از کیفیت پارچه مورد نظر خود  را تهیه و خریداری نمایید و در مدت زمان کوتاه به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما