مرکز فروش عمده پارچه حوله ای در ایران

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش عمده پارچه حوله ای در ایران با تولید پارچه حوله ای در انواع مختلف از قبیل دورونخ، تکه ای، بیمارستانی، یکبار مصرف، میکروفایبر و …. همواره در سعی و تلاش بوده است تا بهترین محصولات را روانه بازار جهانی نماید.

مرکز فروش پارچه های حوله ای

مرکز فروش پارچه های حوله ای

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکز تولید حوله متری در ایران است و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به شما تقدیم می کند.
یکی از محصولاتی که ما در سایت خود به شما ارائه می دهیم حوله های متری هستند.این محصولات با وجود این که نسبت به دیگر دارای جذب آب فوق العاده بالایی بوده در برابر شست وشو کیفیت خود را حفظ نموده و بافت آن تغییر پیدا نمی کند ، اما در عین حال عاری از هر گونه ناخالصی هستند و دوام بالایی دارند.

مرکز فروش پارچه های حوله ای

 

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای در ایران

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای در ایران

پارچه های حوله ای بسبار پرکاربرد هستند و برای انواع حوله دست و صورت، حوله و کلاه سر، حوله تن پوش و موارد متنوعی استفاده می شود. این پارچه ها حوله بسیار نرم و جذب آبگیری بالا دارند.طریقه شستشوبه این صورت است که با آب ولرم شسته شود، در صورتی که با ماشین لباسشویی شسته می شود در حالت پنبه ای گذاشته شود و حتما از نرم کننده لباس استفاده شود.

مرکز فروش عمده پارچه حوله ای در ایران

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت پارچه های حوله ای در رنج متوسط و ارزان دارای توانمندی خاصی در ارائه خدمات فروش و توزیع انواع محصولات حوله ای می باشد.همچنین این گروه تولیدی سعی خود را بر این موضوع متمرکز نموده است تا با اعمال تخفیفات ویژه و دریافت کمترین پیش پرداخت ها میزان فروش بسیار خوبی را از آن خود نماید.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای عمده

حتما در مراکز استان ها عمده فروشی های بسیاری را می شناسید، که پارچه های حوله ای عرضه می کنند. اما امروزه با توجه به مشغله زیاد، افراد نمی توانند با توجه به ترافیک های سنگینی که وجود دارد، به بازار رفته و نمونه پارچه دریافت کنند.
امروزه شرکت ها و تولید کننده ها برای دسترسی بهتر و سریعتر خریداران، سایت ها را راه اندازی کرده اند، تا به راحتی نمونه پارچه را دریافت کرده و سپس خرید اصلی را بدون صرف هیچ هزینه اضافی انجام دهند.

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای متری

خرید پارچه حوله ای متری

پارچه های حوله ای نیز همانند سایر پارچه ها، جایگاه ویژه ای در بازار خرید و فروش داشته و با توجه به کیفیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، رضایت خریداران خود را جلب می کنند که نهایتاً باعث شده فروش عمده پارچه حوله ای با پیشرفت چشمگیری روبه رو شده باشد.
پارچه های حوله ای موجود در بازار، دارای دو روی مجزا هستند، که از هر دو روی آن، می توان برای مصارف مختلف استفاده کرد.
یکی از خریداران اصلی پارچه های حوله ای، شرکت های تولید کننده حوله و محصولات حوله ای از قبیل دستمال میکرو فایبر هستند.

خرید پارچه حوله ای متری

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

تمایل شما به خرید پارچه حوله ای میکروفایبر برند زرین ساپ در صورت مشاهده تمام ویژگی های مثبت در این محصول افزایش خواهد یافت . در واقع هر یک از مشتریان خواستار این هستند که محصولی استاندارد با سطح کیفی قابل قبولی را خریداری نمایند که خوشبختانه این هدف در مجموعه زرین ساپ محقق گشته است و ما محصولاتی با درجه کیفی های بالا مشاهده می نماییم . شما می توانید جهت خرید پارچه حوله ای میکروفایبر عمده ابتدا تماسی تلفنی با مدیر فروش مجموعه داشته باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و بهتر در مسیر خرید عمل نمایید .

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

 

سفارش پارچه حوله ای

سفارش پارچه حوله ای

امروزه که توسط مجموعه های بزرگی نظیر زرین ساپ سفارش پارچه حوله ای میکروفایبر و هر محصولی پذیرفته می شود می توان به راحتی و با صرف کمترین زمان نسبت به سفارش و خرید اقدام نمود  . در واقع مجموعه زرین ساپ فضایی را ایجاد نموده است که همه مشتریان با هر میزان بودجه ای به صورت معقولانه ای بتوانند نسبت به سفارش و خرید محصولات مورد پسند خود اقدام نمایند . ضمن سفارش خدماتی به صورت اینترنتی به شما عزیزان ارائه می شود .

سفارش پارچه حوله ای

 

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای میکروفایبر

نیاز بسیاری از افراد خانه دار به پارچه حوله ای میکروفایبر موجب گشته است این محصول کاربردی با تنوع رنگی بالایی خریداری شود . مجموعه زرین ساپ تولید کننده اصلی و مرکزی پارچه حوله ای میکروفایبر می باشد . این مجموعه بزرگ در جهت فروش داخلی و صادرات این محصول به کشور های مختلف دنیا به شیوه ای متفاوت عمل نموده است و خوشبختانه امروزه نیاز جمع کثیری از خریداران به پارچه حوله ای میکروفایبر در طرح ها و رنگ های مختلف تامین گشته است .

 

 

 

 

 

 

 

پارچه حوله ای نازک

پارچه حوله ای نازک

الیاف نازک و صد  در صد خالص پارچه حوله ای میکروفایبر تولید گشته در مجموعه زرین ساپ همواره برای مشتریان جالب توجه می باشد . پارچه حوله ای نازک علی رغم نازک بودن الیاف قدرت جذب بالایی دارد و به راحتی می توان این محصول را برای تمیز نمودن سطوح مورد استفاده قرار داد . اغلب مجموعه های بزرگ تجاری همچون کارواش ها نیز نسبت به خرید عمده پارچه حوله ای نازک با الیاف میکروفایبر اقدام می نمایند تا این محصول را مورد استفاده قرار دهند .

 

 

انواع نخ در پارچه های حوله ای

انواع نخ در پارچه های حوله ای

هر پارچه ای از نخ های متفاوتی تولید می شود، این نخ ها در نهایت معرف کیفیت پارچه می باشند.
پارچه های حوله ای نیز از این قضیه مستثنا نیستند. اما نخ هایی که در دوخت پارچه های حوله ای در بازار بسیار خریدار دارند، عبارت است از:

  • نخ اوپن
  • نخ رینگ
  • نخ ۱۶ تک لای
  • نخ ری اکتیو
  • نخ ین دان تری
  • و…

پارچه حوله ای نانو

پارچه حوله ای نانو

نانو از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که در بسیاری از صنایع تاثیر چشمگیری داشته است و موجب ترویج فروش عمده پارچه حوله ای با بالاترین تناژ شده است. این روزها انواع پارچه نیز با قابلیت نانو تولید می شود و تاثیر زیادی بر کیفیت و کارایی آنها دارد.اصلی ترین ویژگی در پارچه های حوله ای نانو جذب بالا می باشد. جذب پارچه های نانو به نسبت دیگر انواع پارچه چندین برابر بالاتر می باشد که به خودی خود تاثیر چشمیگری در کارایی این محصول دارد و به همین دلیل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

 

انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای دارای انواع متعددی هستند، که در این بخش به آن ها اشاره خواهد شد.

  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای نانو
  • پارچه حوله ای پرز دار
  • پارچه حوله ای میکروفایبر
  • پارچه حوله ای لباس
  • پارچه حوله ای طرح دار
  • پارچه حوله ای پلی استر
  • و…

پارچه حوله ای نوزاد

پارچه حوله ای نوزاد

فروش عمده پارچه حوله ای در نوع نوزادی در عصر حاضر رونق بسیاری پیدا کرده است و توجه عمومیت مراکز تولید سیسمونی را به خود جلب نموده است. زیرا این نوع پارچه ها باید بسیار نرم بوده مانع ایجاد هرگونه آلرژی و حساسیت بر روی پوست کودک شود . پارچه های نوزادی اغلب در رنگ های سفید و استخوانی و کرمی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما