مرکز فروش بقچه لباس در ابعاد متفاوت

کاربردهای بقچه لباس به حدی زیاد است که نمی توان در چند سطر یا در یک متن، به آن ها اشاره کرد. اما مخاطبین عزیز همین قدر که بدانند مرکز فروش بقچه لباس خوش نامی مانند  مجموعه زرین ساپ  هستند که نیازهای آنان را در مورد لوازم بسته بندی فراهم می کنند، دیگر نگران جا به جایی و نظم دادن وسایل خود نخواهند بود.

 

مرکز فروش بقچه لباس در ابعاد متفاوت

مرکز فروش بقچه لباس در ابعاد متفاوت

اگر می خواهید لباس ها و رخت خواب ها ی شما از نظم و چیدمان منظمی برخوردار باشد و همواره به صورت تفکیک شده و آراسته نظم بخشیده شود گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده و فروش بقچه زیپ دار به صورت عمده با توجه به تقاضای بازار و کاربرد های متفاوت آنها، اقدام به عرضه بهترین بقچه ها و کاور های لباس نمودته است که ابعاد آنها به شرح زیر مشخص و دوخته و نهایتا به مرحله تولید رسیده است :

  1. بقچه صفر: ۱۸×۲۲×۳۰
  2. بقچه نیم: ۲۱×۲۹×۳۶
  3. بقچه یک: ۳۰×۳۹×۴۴
  4. بقچه دو: ۳۵×۴۱×۶۴
  5. بقچه سه: ۴۶×۴۶×۷۴
  6. بقچه پنج: ۵۰×۵۰×۱۰۰
  7. بقچه شش: ۵۳×۵۱×۱۲۰

قیمت فروش بقچه لباس زیپ دار

قیمت فروش بقچه لباس زیپ دار

برای خرید باکس یا بقچه لباس پارچه ای بسیارمهم است که سبک و کم حجم باشد و  بسته به سایزش مقدار قابل توجهی از پوشاک یا وسایل شما را در خود جای  دهد.خانه های امروزی  نیاز به باکس لباس هایی دارند که دارای حجم مناسب بوده و قابلیت فشردن لباسها و دیگر وسایل را داشته باشد.استفاده از بقچه زیپ دار یکی از راه‌ های مناسب برای نگهداری لوازم غیر ضروری و اضافی یا نظم دادن به لباس ها و لوازم دیگر است

فروش بقچه لباس به صورت عمده

فروش بقچه لباس به صورت عمده

عمده فروشی و انجام معاملات به صورت انبوه از فعالیت های اساسی گروه تولیدی زرین ساپ می باشد. یکی از قابلیت‌‌های بسیار جالب و فوق العاده عالی کاور لباس زیپ دار این است که دارای sorter یا بخش بندی‌‌های گوناگون باشد. در واقع علاوه بر اینکه خود باکس پارچه ای لباس به منظور مرتب سازی لباس‌‌ها طراحی می‌‌شود، داخل خود این وسیله نیز لباس‌‌ها دقیق‌‌تر مرتب می‌‌شوند و بیش از پیش دسترسی به لباس‌‌ها را در مواقع ضروری آسان‌‌تر می گردد.

رنگ بندی متناسب با محیط

رنگ بندی متناسب با محیط

رنگ بندی و تناسب آن با محیط اطراف نیز دقت کنید مخصوصا در شرایطی که جنس پارچه‌‌ای با تنوع رنگ بالا خریداری می‌‌کنید. این امر سبب می‌‌شود تا هنگام مشاهده محصول و روئیت آن هیچ تغییر و عدم تناسبی میان اشیای داخل کمد دیواری و یا کمد مستقل حاضر در اتاق ها پیش نیاید.

 

بقچه لباس رخت خواب

بقچه لباس رخت خواب

کاور و باکس های پارچه ای که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها نموده است  از جدیدترین مدل ها و پارچه های مقاوم می باشد می باشد که مخصوص نگهداری از رخت خواب و لباس طراحی شده است و از پارچه های مرغوب در رنگبندی و طرح های متنوع و گوناگون تولید و به بازار عرضه گردیده است. این باکس های پارچه ای کمک میکند تا بتوانید رخت خواب، لباس و … خود را درون آنها بدور از آلودگی های محیطی و گرد و غبار نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما