مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در خاورمیانه

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در خاورمیانه، آمادگی خود را جهت تهیه و تولید انواع پارچه های حوله ای در رنگ ها و سطوح قیمتی متفاوت نسبت به کیفیت تولید این پارچه ها، اعلام می دارد.

خرید پارچه حوله ای متری

خرید پارچه حوله ای متری

حوله بافی یکی از شاخه های صنعت نساجی است که در آن بافت تار و پودی به انضمام نخ پرز انجام می پذیرد. امروزه انواع مختلف حوله بافته و مورد استفاده قرار می گیرد.از آن جمله می توان به انواع حوله های دستی ، آشپزخانه ، حمام و پیش بند، و زیر پایی و … اشاره کرد. در بافت حوله از نخ های پنبه ای که دارای خاصیت جدب الرطوبه هستند استفاده می شود. پرکاربردترین نخ در حوله بافی نخ پنبه ای نمره بیست هست که بصورتی کلاً در بافت پود و دولا تار و پرز مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین مطابق با نیاز بازار می توان حوله ها را به صورت یک با دو قطبی (که به ترتیب در یک و دو طرف حوله ، پرز وجود دارد) تولید نمود.چنانچه در بافت حوله از نخ خام استفاده شود، پس از بافت عملیات رنگرزی و پرداخت انجام می گیرد لکن اگر از ابتدا حوله با نخ های رنگی بافته شده باشد پس از اتمام بافت و دوخت ، آماده عرضه به بازار خواهد بود.

مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در خاورمیانه

مرکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای در خاورمیانه

بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای کیلویی در کشور پارچه های حوله ای طرحدار، ساده، ضخیم، نازک و… را با کیفیت های درجه یک به خریداران آن عرضه می کند. پارچه حوله ای کیلویی را از ما بخواهید. پارچه های حوله ای به دلیل ویژگی جذب آب خوبی که دارند، انتخاب می شوند. جذب آب و رطوبت توسط این نوع پارچه ها، مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها سوق می دهد.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب برای هر تولیدکننده ای از مهمترین دغدغه هاست.زیرا این امر تأثیر بسیار مهمی در سرنوشت کسب و کارها و تولیدی ها دارد.تولیدی های بزرگ به گونه ای و تولیدی ها کوچک و متوسط به نحو دیگری با این مسأله درگیرند.تولیدکننده های دستمال و وسائل نظافت نیز از این قاعده مستثنی نیستند.خرید پارچه حوله ای با کیفیت و قیمت مناسب در فروش و سود این کسب و کارها تأثیر قابل ملاحظه ای دارد.

فروش اینترنتی پارچه حوله ای

فروش اینترنتی پارچه حوله ای

امروزه و در عصر حاضر با گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و رایج شدن خرید و فروش  های آنلاین ،مردم به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه تمایل دارند تا تراکنش ها و دادوستد های مالی خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند.بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تهیه کانال های اجتماعی مجازی و تهیه وبسایت های اینترنتی نموده است تا شما بازدید کننده و عضو محترم کانال ها وشبکه های اجتماعی بتوانید با بررسی ویژگی های محصول،سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی محصول دلخواه و ایده آل خود را تحویل بگیرید.

مرکز فروش پارچه حوله ای

مرکز فروش پارچه حوله ای

یکی از پرفروش ترین مراکز فروش اینترنتی پارچه حوله ای که نرخ عرضه بالایی نیز دارد، کارخانه تولیدی زرین ساپ می باشد.آیا نرخ و قیمت پارچه حوله ای کیلویی را در نمایندگی  ها و مراکز عرضه کننده موجود می دانید؟بهتر است سوال خود را اینگونه مطرح کنیم که پارچه های حوله ای کیلویی را با چه رنجی، فروشگاه های مربوطه عرضه می دارند؟یک قاعده کلی را هیچ گاه فراموش نکنید، عموما پارچه هایی که در زیرگروه پارچه های کیلویی قرار می گیرند، نسبت به پارچه های همسان عرضه شده خود به صورت طاقه ای و متری، قیمت مناسب تر و ارزان تری دارند.

پارچه حوله تن پوش

پارچه حوله تن پوش

در زمینه پارچه حوله ای کیلویی که برای حوله های تن پوش استفاده می شود نیز قاعده مطرح شده و مورد اشاره در بالا صدق می کند و انواع پارچه های حوله ای کیلویی را با نرخ ارزان تری نسبت به پارچه های حوله ای رولی، نمایندگی ها و فروشگاه های موجود عرضه می دارند.پارچه های حوله ای کیلویی با نرخ ارزان، اولا کیفت بالایی دارند و دوما، رنگ بندی های بسیار زیبا و جذابی.

موارد مصرف و کاربرد حوله و پارچه حوله ای

موارد مصرف و کاربرد حوله و پارچه حوله ای

  • هتل ها و مراکز توریستی ، سیاحتی
  • استخرها، ورزشگاه ها، و اماکن ورزشی
  • رستوران ها و غذاخوری ها
  • ادارات و مراکز فرهنگی آموزشی
  • منزل مسکونی،دفاتر و شرکت های اداری
  • بیمارستانها و مارکز خدمات درمانی
  • مراکز بهداشتی ، زیبایی ، و دیگر مکانهای در ارتباط با بهداشت و رطوبت

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما