مرکز خرید پارچه حوله ای عمده در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید پارچه حوله ای عمده در ایران آماده ارائه خدمات فروش و تولید انواع پارچه های حوله ای اعم از طرح دار، مخصوص سیسمونی ، بیمارستانی و …. می باشد.

خرید پارچه حوله ای طرح دار

 

خرید پارچه حوله ای طرح دار

پارچه‌ حوله‌ای طرح‌دار از محصولات پرکاربرد می‌باشد که فروش آن در بازار بسیار فوق‌العاده است و به خاطر کارایی که دارد بسیار زیاد مورد استقبال افراد قرار میگیرد. پارچه حوله‌ای به منظور استفاده در مکان‌های متفاوت تولید می‌شود. هرچه قدرت جذب آن بالاتر و پرز آن کمتر باشد یعنی کیفیت بیشتری دارد.

پارچه های حوله ای طرح به دلیل ویژگی جذب رطوبت و جذب آب خوبی که دارند و همچنین داشتن نرمی و لطافت بالا و داشتن حس راحتی در حین پوشیدن این نوع از حوله ها ، مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها سوق می دهد.

مرکز خرید پارچه حوله ای عمده در ایران

مرکز خرید پارچه حوله ای عمده در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای ساده و طرح دار را به خط تولید رسانیده است، عرض این پارچه ها معمولا ۱۴۰ سانتی متر است. این پارچه های حوله ای قابلیت آن را دارند که انواع طرح ها ونقش ها را بتوان روی آن چاپ کرد.نوع دیگر پارچه های حوله ای پارچه های نخی رنگی هستند.

اگر خریدار عمده پارچه های حوله ای در حجم های بالا هستید و نیاز به تامین کننده دارید، تا پارچه های حوله ای با کیفیت های متعدد را خریداری کنید، با این مجموعه در ارتباط باشید تا با قیمت های مناسبی بهترین پارچه ها را خریداری کنید.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک و انجام تراکنش های مالی بر اساس وب ، بیشتر مردم تمایل دارند داد و ستد ها و معاملات مالی خود را در فضای مجازی و به صورت آنلاین انجام دهند. گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد یک تیم نرم افزاری قوی و تشکیل یک بستر الکترونیکی مطمئن که متشکل از وب سایت های اینترنتی و کانال ها و شبکه های اجتماعی مجازی می باشد تمامی زیر ساخت های لازم را برای وقوع این امر مهم که هدف آن برخورداری از امکانات خرید آنلاین می باشد را فراهم نموده است.

 

خرید مستقیم پارچه از کارخانه

خرید مستقیم پارچه از کارخانه

 

کارخانه تولیدی زرین ساپ با امکان پذیر نمودن خرید مستقیم از کارخانه این توانمندی را دارد تا یک خریدی مستقیم و مقرون به صرفه را با حذف واسطه ها برای خریداران عمده که خواهان تهیه پارچه در تناژ بالا هستند را به ارمغان آورد.این کارخانه تولیدی با نظارت مستمر و کنترل مداوم بر امور تولید و روند مثبت مراحل بافت پارچه حوله ای در تلاش است تا بالاترین کیفیت را بر روی پارچه های تولیدی خود که قابلیت جذب آب فوق العاده بالایی را دارد، اعمال نماید.

فروش عمده پارچه حوله ای

خرید پارچه حوله ای طرح دار

محصولات حوله ای اگر چه تنوع خیلی زیادی ندارند، اما می توان محصولاتی را که رقابت کمتری در بازار آن ها حاکم است را شناسایی نمود.
با تولید محصولات کم رقابت می توانید برای مدتی سودآوری کسب و کارتان را تضمین کنید.البته مشروط به اینکه رقابت ناشی از تقاضای اندک برای آن دسته از محصولات  حوله ای نباشد.این استراتژی موقت است و برای مدتی می تواند به نفع شما باشد.
در گذر زمان رقبا نیز به بازار محصول حوله ای شما نفوذ خواهند کرد.

 

خرید پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه حوله ای کیلویی

فروش پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای کیلویی به صورت عمده و بدون واسطه در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای در انواع مختلفی از قبیل :

  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای البسه
  • و غیره….

تهیه و تولید می شوند.

 

 

ویژگی پارچه های حوله ای

ویژگی پارچه های حوله ای

در این نوع پارچه ها جهت ایجاد طرح ها و نقشه ها از نخ های رنگی در بافت حوله استفاده می شود و این نخها هستند که رنگ پارچه را در هر نقطه از آن مشخص می کنند.حوله های پارچه ای به دلیل گرمایی که دارند در فصل زمستان بسیارمورد  استقبال قرار می گیرند. ویژگی اصلی این حوله ها آبگیری عالی و جذب رطوبتشان آن ها می باشد. بنابراین اصولا به این دلیل وزن نسبتا بالایی دارند. این پارچه ها دارای ویژگی های ضد آلرژی و آنتی باکتریال می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما