مرکز خرید پارچه حوله ای ارزان در تبریز

خرید پارچه حوله ای با قیمتهایی کاملا استثنایی و با سطح کیفی بسیار بالا در این گروه تولیدی برای تمامی متقاضیان خریدی که قصد خرید عمده این نوع محصول را دارند امکان پذیر و فراهم شده است.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

 

امروزه و در عصر حاضر با توجه به اینکه اغلب مردم تمایل دارند تراکنش ها و معاملات مالی خود را به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه ، مبتنی بر وب و در یک محیط و بستر الکترونیکی انجام دهند. خرید اینترنتی پارچه حوله ای با ایجاد وبسایت های اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی در این گروه تولیدی برای خریداران فراهم و امکان پذیر شده است.

شما متقاضیان گرامی می توانید با عضویت در این کانالها و شبکه های اجتماعی مجازی پس از بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از مرغوبیت کالای انتخابی خود سفارش خود را به ثبت رسانده و در اسرع وقت محصول خود را  تحویل بگیرید.

مرکز خرید پارچه حوله ای ارزان در تبریز

مرکز خرید پارچه حوله ای ارزان در تبریز

با توجه به اینکه  پارچه های حوله ای به صورت عمده مورد سفارش و فروش قرار می گیرند معمولا دارای رنج و حدود قیمت متعادل و ارزانی هستند. مقرون به صرفه بودن قیمت فروش این نوع از محصولات حوله ای باعث رونق فروش انواع پارچه های حوله ای خصوصا پارچه حوله ای میکرو فایبر شده است. انتظار می رود با استقبال از فروش این نوع از محصول بتوانیم تولیدات خود را به حداکثر برسانیم و نامی نیک در صنعت تولید حوله و پارچه حوله ای به ثبت برسانیم.

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

زمانی که میکروفایبر های با کیفیت بالا توسط یک فرایند صحیح و علمی با یکدیگر ترکیب می شوند، یک ماده(پارچه) موثر جهت تمیز نمودن سطوح را به وجود می آورند. این محصول پیشرفته توانایی آن را دارد تا ۷ برابر وزن خود آب جذب نماید. پارچه های میکروفایبر توانایی ویژه ای در جذب روغن را دارا می باشند این در حالی است که زیردست آن ها به شکلی نمی باشد که باعث آسیب و خراش سطوح مختلف گردند.

ویژگی های پارچه های حوله ای میکروفایبر:

این پارچه ها به خودی خود برای تمیز نمودن سطوح کفایت می نمایند و هیچگونه شوینده مکملی برای آن نیاز نخواهد بود.پارچه های میکروفایبر را می بایست درون شوینده های معمولی شست و از به کار بردن شویند های با پایه روغنی، حاوی نرم کننده ها و با پایه صابونی می بایست خود داری نمود چرا که باعث آسیب به ساختار این الیاف خواهند شد.

 

 

 

خرید مستقیم پارچه حوله ای از کارخانه

خرید مستقیم پارچه حوله ای از کارخانه

امروزه افراد و متقاضیان زیادی تمایل دارند که خرید پارچه حوله ای مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به سرانجام برسانند و کالای مورد نظر خود را با کیفیتی هرچه تمامتر تهیه کنند.خرید انواع پارچه از درب کارخانه، در نهایت منجر به تهیه انواع پارچه ها با قیمت تولیدی و ارزان می گردد، به همین دلیل امروزه اغلب مایلند این گونه خریدی را در زمینه انواع پارچه ها برای خود به ثبت برسانند.با انتخاب یک مرکز معتبر می توانید انواع پارچه های حوله ای را از درب کارخانه به صورت مستقیم تحویل و خریداری کنید.کافیست با گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید تا یک خریدی مطمئن و پرسود را تجربه کنید.

خرید پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه حوله ای کیلویی

 

عرضه انواع پارچه های کیلویی و منسوجات حوله ای مرغوب در این کارخانه حوله ای با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای تولید و زیر نظر پرسنل توانمند در بخش کنترل کیفی این گروه تولیدی به صورت طاقه ای و کیلویی به فروش می رسد.انواع پارچه هایی که به صورت کیلویی مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرند، دارای وزن سبکی هستند.

به دلیل تنوع بالایی که در مورد انواع پارچه های کیلویی می توان شاهد بود، باید انتظار متغیر بودن رنج قیمت این پارچه ها را نیز داشت.در واقع انواع پارچه های کیلویی با رنج قیمت بسیار متغیری در مراکز خرید به فروش می رسد و عرضه می گردد.

پارچه حوله ای بیمارستانی

پارچه حوله ای بیمارستانی

به طور کلی از پارچه های متفاوتی در منسوجات بیمارستانی استفاده می شود که این پارچه ها عبارتند از:

  • پارچه های بی بافت؛
  • پارچه های فیلامنت – فیلامنت؛
  • پارچه های فیلامنت – پنبه؛
  • پارچه های ویسکوز – ویسکوز؛
  • پارچه های ملحفه ای؛

پارچه حوله ای سیسمونی

پارچه حوله ای سیسمونی

تولید پارچه های نوزادی از حساسیت های بالایی برخوردار است.زیرا این نوع پارچه ها باید بسیار نرم بوده و بر روی پوست نوازادان آلرژی ایجاد نکند.پارچه های نوزادی باید دارای تنوع در طرح و رنگ باشند.زیرا والدین به این موضوع توجه ویژه ای دارند.پارچه حوله ای نوزادی نیز همانند انواع دیگر پارچه های نوزادی از این قواعد مستثنی نیستند.

یعنی باید نرمی و لطافت ویژه ای داشته باشند.بر روی پوست نوزادان نیز نباید ایجاد حساسیت کنند.بر این اساس این پارچه ها را از الیاف پنبه می بافند.زیرا پنبه الیافی است که نرمی و لطافت بالایی دارد. همچنین سازگاری بسیار خوبی با پوست بدن ما نشان داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما