مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای در تبریز

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای با نام تجاری زرین ساپ آماده ارائه خدمات فروش و تولید انواع محصولات حوله ای با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه میباشد.

پارچه حوله ای چیست؟

پارچه حوله ای چیست؟

نوعی از پارچه ها وجود دارد که در چندین نوع پرزدار، بدون پرز و پرز کوتاه در بازار عرضه می شود، پارچه حوله ای می گویند.پارچه های حوله ای یا به صورت دورو تولید می شوند و یا به صوت تک رو.که هر کدام از این پارچه ها، خود دارای کیفیت های متفاوتی هستند.پارچه های حوله ای، از جنس نخ، پنبه، پلی استر و… بوده و بسیار پارچه های مرغوبی هستند.
در فصول سرد، یکی از پارچه های انتخابی بسیاری از بانوان برای البسه فرزندان خود می باشد. همچنین برای تولید انواع حوله های تن پوش و حوله های نوزادی و دستی از پارچه های حوله ای استفاده می شود.

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای در تبریز

مرکز خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای در تبریز

امروزه و در عصر حاضر مردم به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه به دنبال روش  های خرید آنلاین هستند که بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تاسیس و تشکیل وبسایتهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام نموده است تا مخاطبین و بازدید کنندگان از این سایت بتوانند با دریافت مشاوره و بررسی قیمت محصول و پی بردن به ویژگی های مثبت آن سفارش خود را به ثبت برسانند.

کارخانه تولیدی پارچه میکروفایبر

کارخانه تولیدی پارچه میکروفایبر

میکروفایبر پارچه ای است که از رشته های پلی استر و نایلون ساخته شده و الیاف آن بسیار نازک هستند. میکروفایبر یک تجهیز نظافتی مناسب است که سازگار با محیط زیست بوده و راهی موثر برای نظافت می باشد. میکروفایبر این گونه تعریف می شود که هر تار یا رشته یک denier یا کمتر می باشد، در واقع denier یک واحد اندازه گیری برای ظرافت است که برابر با یک واحد رشته با وزن یک گرم برای ۹۰۰۰ متر می باشد.

 

کارخانه تولید پارچه حوله ای

کارخانه تولید پارچه حوله ای

 

کارخانه تولیدی پارچه حوله ای زرین ساپ به عنوان خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای ، با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و استفاده از دانش  و نیرو های پرسنل توانمند در بخش اجرایی کارخانه تولیدی این توانمندی را دارد تا با تولید و تامین انواع پارجه های تولیدی که نهایتاً منجر به فروش عمده این نوع از منسوجات حوله ای می رسد بتواند بخش قابل توجهی از نیاز متقاضیان خرید عمده را برطرف سازد.

فروش عمده پارچه میکروفایبر

فروش عمده پارچه میکروفایبر

نظافت با این پد ها نسبت به دستمال های سنتی بسیار سریع تر بوده و به دلیل وزن کم به تلاش بسیار کمی هم نیاز دارد. پد تی های صاف و تخت بهتر از تی های سنتی قابلیت مانور و توانایی خشک کردن دارند. تی های میکروفایبر سطح بیشتری را پوشش می دهند بتابراین گاهی اوقات حتی می توانند ۷۰ درصد در زمان نظافت صرفه جویی نمایند.

 

کاربرد دستمال میکرو فایبر

کاربرد دستمال میکرو فایبر

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستمال میکروفایبر کاهش ۸۰ درصدی در مصرف آب می باشد که به صورت قابل توجهی به صرفه می باشد و امکان خرید اینترنتی انواع پارچه حوله ای اعم از میکرو فایبر برای کاربرد و استفاده مفید آن برای تمامی متقاضیان خرید فراهم و امکان پذیر شده است. میکروفایبر به راحتی گرد و خاک را به دام می اندازد و جذب می نماید و در عین حال هیچ خراش یا لکه ای بر روی سطح ایجاد نمی نماید. الیاف بسیار نازک میکرو می توانند در همه سطوح نفوذ نمایند و تضمین می کندکه ۹۹.۹۸ درصد از باکتری ها و قارچ ها را از سطح حذف می نماید.

کاربرد دستمال میکروفایبر

میکروفایبر یک ترکیب از پلی استر و نایلون می‌باشد که در تولید الیاف استفاده می‌شود. این الیاف بسیار نازک‌تر از موی انسان است. این ویژگی، میکرو فایبر را ابزاری قدرتمند در امر نظافت و از بین بردن جرم‌های موجود در شکاف ها و درز ها می کند. سطح گسترده فیبرها و هندسه ستاره ای شکل آن ها باعث شده تا بتوانند حدود ۷ الی ۸ برابر وزن خود، آب جذب کنند. هنگامی که این الیاف بر روی سطح کشیده می‌شود منجر به تولید بار ساکن شده و تمام گرد و خاک روی سطح را به خود جذب می کند.

 

برتری دستمال میکروفایبر به سایر پارچه های حوله ای

برتری دستمال میکروفایبر به سایر پارچه های حوله ای

نظافت با دستمالهای میکروفایبر زرین ساپ نسبت به دستمال‌های سنتی بسیار سریع تر بوده و به دلیل وزن کم به تلاش بسیار کمی هم نیاز دارد. پد تی های صاف و تخت بهتر از تی های سنتی قابلیت مانور و توانایی خشک کردن دارند. تی های میکروفایبر سطح بیشتری را پوشش می دهند بتابراین گاهی اوقات حتی می توانند ۷۰ درصد در زمان نظافت صرفه جویی نمایند. یکی‌دیگر از مزایای استفاده از تی میکرو فایبر کاهش ۸۰ درصدی در مصرف آب می‌باشد که به صورت قابل توجهی به صرفه می‌باشد. میکروفایبر به راحتی گرد و خاک را به دام می‌اندازد و جذب می‌نماید و در عین حال هیچ خراش یا لکه‌ای بر روی سطح ایجاد نمی‌نماید.

 

 

پارچه حوله ای تبریز

پارچه حوله ای تبریز

تولید و پخش انواع حوله و پارچه حوله ای تبریز به صورت مستقیم از کارخانه.عرضه مستقیم انواع پارچه حوله ای تبریز اعم از دورو آبگیر ، یک رو مخمل ، نخ رینگ ، نخ اپن و با گرماژ های مختلف به صورت متری و کیلویی.مرکز پخش عمده محصولات حوله ای مانند حوله پالتویی ، حمامی ، دستی ، استخری ، نوزاد ، هتلی ، تبلیغاتی ، آشپزخانه و …

پارچه حوله ای نانو

پارچه حوله ای نانو

یکی دیگر از تولیدات کارخانه تولیدی زرین ساپ، تولید پارچه حوله ای نانو می باشد که در ادامه مطلب به بررسی ویژگی های آنها می پردازیم

  • ابعاد:  40 * 40 سانتی‌متر
  • الیاف میکروفایبر متراکم با قدرت جذب بالا
  • دارای خاصیت الکترو استاتیک بدون ایجاد پرز و لکه
  • بدون نیاز به استفاده از مواد پاک کننده شیمیایی
  • مناسب نظافت شیشه، لوازم خانگی، ماشین و …

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما