قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای در نوع میکروفایبر همواره در سطوح ارزان و مقرون به صرفه ای تعیین شده تا واحدهای تولیدی نوپا توان خرید این محصول را در اولین خرید خود داشته باشند و خرید های آتی و آینده خود را از این کارخانه تولید کننده انجام دهند

میکروفایبر چیست؟

میکروفایبر چیست؟

میکروفایبر پارچه مصنوعی است که از الیاف بسیار ریز تشکیل شده است. این الیاف‌ها به طور کلی قطری کمتر از ۱۰ میکرومتر دارند و وزن آن‌ها زیر  ۰.۷Dاست. (وزن ابریشم 1D است).  این قطر و اندازه پارچه میکرو فایبر را به یکی از بهترین الیاف‌های نساجی در جهان تبدیل کرده است.این پارچه با توجه به الیاف ریزی که دارد خاصیت تمیز کنندگی منحصر به فردی را نسبت به پارچه‌های دیگر دارند. پارچه‌های میکروفایبر به منسوجات اصلی پارچه‌های دستشویی، حوله‌های آشپزخانه و دیگر تمیز کننده‌ها تبدیل شدند.

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

عوامل مختلفی قیمت پارچه حوله ای را تعیین می کند. گزینه‌ های گران‌ قیمت مانند پنبه مصری، پنبه پیما، پنبه ترکی و بامبو بیشتر از پنبه‌ های معمولی یا مخلوط‌ های پنبه‌ ای هستند.اندازه و ضخامت حوله نیز هزینه پارچه را تعیین می کند. پارچه‌ هایی که با رنگ‌ ها، چاپ‌ ها یا طرح‌ های مختلفی ارائه می شوند همیشه بیشتر از حوله‌ های معمولی قیمت دارند.

ارزانترین قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

ارزانترین قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قدرت جذب پارچه حوله ای یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. برای هر حوله، وظیفه اصلی جذب رطوبت بدون بر جای گذاشتن رطوبت است. این بدان معناست که حوله ها باید قدرت جذب بالایی داشته باشند تا استانداردترین عملکرد خود را انجام دهند. پنبه در مقایسه با الیاف مختلف مانند کتان و بامبو جاذب ترین پارچه است. برای بهره مندی از قیمت پارچه حوله ای در سطوح ارزان و کمترین عیارهای ریالی از خرید خود از مجموعه زرین ساپ نهایت اطمینان را داشته باشید.

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید انواع پارچه حوله ای در مجموعه زرین ساپ جزو فعالیت های اصلی و کارآمد این کارخانه حوله بافی می باشد . پارچه میکروفیبر معمولاً در صنایع تجاری به عنوان یک ابزار تمیز کننده استفاده می شود. این پارچه همچنین دارای قدرت جذب بسیار بالایی است که آن را به ماده ای مناسب برای تمیز کردن سطوح و جمع آوری هرگونه پسماند سرسخت تبدیل می کند. خصوصیات بارز و شاخص مهم و تاثیر گذار در امر نظافت و تلاش برای تولید انبوه پارچه حوله ای میکروفایبر موجب رونق خط تولید این مجموعه شده است.

کاربرد اصلی پارچه حوله ای میکروفایبر

کاربرد اصلی پارچه حوله ای میکروفایبر

دوام پارچه هنگام انتخاب مواد اولیه برای حوله بسیار مهم است. اگر مواد محکم نباشد و از الیاف کوتاه و شل بافته شده باشد، دوام حوله تحت تأثیر قرار می گیرد. حوله های نخی و میکروفیبر در دراز مدت بسیار بادوام هستند. آن ها همچنین برای در هتل ها، سالن های ورزشی و رستوران ها استفاده می شوند زیرا انعطاف پذیر هستند.یکی از با ارزش ترین ویژگی هایی که میکروفایبر به طور گسترده ای به آن شهرت دارد، توانایی آن در جمع آوری خاک است.

خصوصیات پارچه حوله ای میکروفایبر

خصوصیات پارچه حوله ای میکروفایبر

با وجود نامگذاری‌های گمراه کننده، پارچه‌های میکرو الیاف بیشترین تاثیر را در آلودگی ندارند و پارچه‌های رایجی مانند پلی استر و ریون بیشتر از پارچه‌های میکرو الیاف در آلودگی زیست محیطی نقش دارند.برخی از افراد به دلیل نام آن و برخی دیگر به دلیل استفاده از پارچه میکرو فایبر در لباس‌ها و سایر اقلام، نسبت به استفاده از این نوع پارچه‌ها که بسیار مفید و ارزان قیمت هستند بدبین شده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما