قیمت پارچه حوله ای نانو

قیمت پارچه حوله ای نانو با توجه به نوع پارچه در رنج های مختلفی قرار داشته و متغیر می باشد اما با افتخار می توانیم اعلام داریم که در دید کلی می توان گفت محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند با شرایط قیمتی مناسبی عرضه می شوند.

انواع پارچه حوله ای

استفاده از پارچه های حوله ای با سالیان گذشته تا به همین امروز بر می گیردد. این روزها انواع پارچه حوله ای در برند های ایرانی با بالاترین تکنولوژی تولید و بافت می شود. برای بافت پارچه های حوله ای از متریال درجه یک (نخ، پشم، پنبه و …) استفاده می شود که در بالا بردن کیفیت محصول نهایی بسیار تاثیرگذار است.
انواع پارچه های حوله ای طرح دار، ساده، ضخیم، پرز بلند، پرز کوتاه و … در ایران به شکل خودکفا تولید و در بازارهای فروش سراسر ایران عرضه می شود.

قیمت پارچه حوله ای

تولید پارچه های حوله ای نانو

نانو از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که در بسیاری از صنایع ورود پیدا کرده است. این روزها انواع پارچه نیز با قابلیت نانو تولید می شود و تاثیر زیادی بر کیفیت و کارایی آنها دارد.
اصلی ترین ویژگی در پارچه های حوله ای نانو جذب بالا می باشد. جذب پارچه های نانو به نسبت دیگر انواع پارچه چندین برابر بالاتر می باشد که به خودی خود تاثیر چشمیگری در کارایی این محصول دارد و به همین دلیل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

قیمت پارچه حوله ای

قیمت پارچه حوله ای

برای اطلاع از شرایط قیمتی انواع پارچه تنها کافیست که به سایت های معتبر مراجعه کرده و اطلاعات کافی کسب کنید و سپس تنها با چند کلیک سفارش خود را به ثبت برسانید.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما