قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

گروه تولیدی و صنایع حوله بافی زرین ساپ با تعیین قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر در سطح ارزان توانسته است قدرت خرید را افزایش دهد و با دارا بودن چندین سال سابقه در امر صادرات و فروش عمده انواع پارچه حوله ای توانسته در امر تجارت جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

پارچه حوله ای میکروفایبر چیست؟

پارچه حوله ای آشپزخانه یا همان پارچه حوله ای میکروفایبر از دسته پارچه های حوله ای است.اگرچه که با پارچه حوله ای پنبه ای تفاوت هایی دارد.این پارچه از الیاف کاملا مصنوعی بسیار ریز تولید شده است به طوری که قطر این الیاف در حدود بیست برابر کوچکتر از الیاف ابریشم و صد برابر کوچکتر از موی انسان است به همین جهت دارای وزن بسیار سبکی است.

 

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

تمامی ساخته های این تولیدی کیفیت فوق العاده دارند که تنها با یک بار لمس کردن و استفاده، تفاوت آن را به خوبی حس خواهید کرد. اما چیزی که این ساخته ها را متمایز نموده است، قیمت خارق العاده و مناسب ان ها در کنار کیفیت برتر در کل سطح کشور است. قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر همواره بسیار مناسب و مطابق با انواع توانهای مالی می باشد.فروش پارچه حوله ای میکروفایبر به صورت عمده در این مجموعه انجام می گیرد و همین امر در تعیین قیمت تمام شده آن تاثیر مثبتی دارد.

 

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر با جنس مرغوب

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر با جنس مرغوب

پارچه های حوله ای میکروفایبر معمولا به صورت کیلویی و طاقه ای عرضه می شوند.گروه تولیدی و بازرگانی زرین ساپ انواع متنوعی از پارچه های حوله ای میکروفایبر خود را به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه به مرحله فروش و عرضه می رساند این اطمینان به شما داده می شود تا با یک بار خرید از این مجموعه خریدهای آتی خود را نیز از این مجموعه انجام خواهید داد.

 

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های میکروفایبر همانطور که گفته شد از الیاف مصنوعی تهیه می شوند معمولا از ترکیب الیافی همچون پلی استر و پلی آمید تهیه می شوند، اما با توجه به تحریم های اخیر الیاف پلی آمید بسیار کم و محدود هستند و درصد بسیار کمی از پارچه های میکروفایبر از الیاف پلی آمید تهیه شده اند.الیاف پلی آمید از لحاظ خواص بسیار شبیه به پنبه هستند.

 

 

 

نوع ترکیب پارچه حوله ای میکروفایبر

نوع ترکیب پارچه حوله ای میکروفایبر

وجود این الیاف در پارچه های میکروفایبر باعث نرمی و لطافت دو چندان این پارچه ها می شود و در کیفیت پارچه تاثیر بسزایی دارد.
گروه تولید و بازرگانی پارچه بازار در کنار تولید پارچه های میکروفایبر پلی استری به تولید پارچه های میکروفایبر اصل نیز می پردازد.لازم به ذکر است که به دلیل وجود حفره هایی بسیار ریز بر روی الیاف محل بسیار خوبی برای جمع آوری آلودگی ها از سطوح است، به همین دلیل این پارچه دارای قدرت پاک کنندگی و جذب رطوبت بسیار بالایی است.

 

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

میکروفایبر از مقاومت بالایی برخوردار است، و دارای قدرت جذب و دفع آب نسبتا خوبی است. میکروفایبر به دلیل ویژگی های الکترو استاتیکی فوق العاده، به عنوان یک مکانیسم فیلتراسیون خوب عمل می کند؛ این عامل موجب شده تا میزان علاقه برای استفاده از این پارچه به عنوان ماده ماسک صورت محافظ افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما