قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی وابسته به کیفیت پارچه است .

یکی از پارچه های جای گرفته در گروه پارچه های کیلویی، پارچه های حوله ای می باشد.

پارچه های حوله ای را مراکز خرید به صورت کیلویی و هم چنین به صورت متری و رولی عرضه می کنند.

انواع پارچه های حوله ای

پارچه های حوله در انواع متفاوتی از رنگ ، طرح ، ابعاد ، کیفیت تهیه و تولید و به بازار عرضه می شود . نمونه ای از پارچه های حوله ای :

  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارجه حوله ای البسه
  • پارچه حوله حوله
  • پارچه حوله ای آنتی باکتریال
  • پارجه حوله ای ضد حساسیت
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله ای نازک

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

ویژگی پارچه های حوله ای

حوله های پارچه یکی از انواع  پارچه ها است که جنس آن از حوله است . این پارچه ها اغلب نرم و لطیف هستند . ویژگی اصلی پارچه های حوله ای دما و گرمای بالای آن ها است . پارچه های حوله ای  دارای آبگیری و جذب رطوبت بالا هستند  و مهم ترین شاخصه پارچه حوله ای کیلویی و متری، خاصیت جذب فوق العاده آب توسط این پارچه ها می باشد  از این رو وزن این پارچه نسبت به سایر پارچه ها سنگین تر است.

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

کاربرد پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای یکی از انواع پارجه های پر کاربرد است . این پارچه ها در فصل سرد زمستان به دلیل داشتن گرمای زیاد با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه می شوند.از حوله های پارچه ای می توان در دوخت لباس و البسه زمستانی استفاده نمود همچنین از این پارچه ها در تهیه تنظیف برای بیمارستان ها و محیط های درمانی استفاده می شود.

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

تولید پارچه های حوله ای

پارچه های حوله یکی از پارچه های محبوب در بین مردم است . مصرف این پارچه در فصل زمستان بسیار افزایش می یابد به همین دلیل شرکت های تولید کننده ، تولیدات خودشان را افزایش داده اند.پارچه های حوله ای در انواع طرح و رنگ ها در کیفیت و جنس های مرغوب تهیه و تولید می شوند.

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

صادرات پارچه های حوله ای

شرکت زرین ساپ مفتخر است در عرصه صادرات پارچه به تمام نقاط جغرافیایی رشد و پیشرفت چشم گیری را داشته باشد.شرکت زرین ساپ عهده دار بیش از نیمی از صادرات محصولات حوله ای و پارچه کشور ایران است.برای دریافت و کسب اطلاعات بیش تر با ما  در ارتباط باشبد.

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه های حوله

اگر قادر به خرید پارچه حوله ای به صورت کیلویی از نمایندگی ها باشید می توانید این پارچه ها را با قیمت ارزان تر و مناسب تری تهیه کنید تا زمانی که می خواهید انواع پارچه های حوله ای را به صورت متری تهیه نمایید.قیمت ارزان و مناسب خرید پارچه حوله ای کیلویی در اصطلاح عامیانه چیزی کم از کیفیت این پارچه های مرغوب نمی کند.

قیمت خرید پارچه حوله ای کیلویی

فروش پارچه های حوله ای

شرکت زرین ساپ برای سهولت و راحتی خرید مشتریان و خریداران عزیز سایت های اینترنتی تهیه کرده است تا در کم ترین زمان ممکن پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نموده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما