قیمت انواع پارچه حوله ای

قیمت انواع پارچه حوله ای زرین ساپ بر اساس نوع رنگ و طرح و کیفیت محصولات و همچنین میزان خرید شما عزیزان تعیین می شود. شرکت زرین ساپ تمامی محصولات خود را برای رضایت خریداران به صورت ارزان قیمت گذاری می کند که اگر قیمت آن ها را با دیگر برند ها مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

 

فروش انواع پارچه های حوله ای

فروش انواع پارچه های حوله ای

 

کارخانه زرین ساپ با در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب همواره در ارائه انواع پارچه های حوله ای با کیفیت و رضایت مشتری پیشتاز بوده است شما می توانید این محصول مرغوب و درجه یک را به صورت مستقیم از مرکز فروش زرین ساپ خریداری کنید. علاوه بر آن اگر قصد دارید این محصولات را به صورت کلی و در مقادیر زیاد تهیه فرمایید امکانی برایتان فراهم شده که بتوانید با شرایط عالی و به صورت اینترنتی آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

قیمت انواع پارچه حوله ای

   قیمت انواع پارچه حوله ای

با توجه به این که در تولید انواع پارچه حوله ای زرین ساپ همواره رضایت مشتری اولویت اول را درد در راستای همین امر سعی می شود که‌ کالایی با کیفیت با در نظر گرفتن قیمت انواع پارچه حوله ای در کمترین سطح ممکن به دست مشتری برسد. یکی از کارها در جهت رسیدن به این هدف قیمت عمده این محصولات است که تمهیدات لازم انجام شده تا برای رفاه حال مشتریان با دریافت کمترین مبلغ صورت پذیرد. پخش عمده انواع پارچه حوله ای زرین ساپ موجب شده تا حتی افرادی که در دور ترین نقاط نسبت به کارخانه سکونت دارند بتوانند از محصولات این تولیدی استفاده نمایند.

 

تولید پارچه حوله ای

تولید پارچه حوله ای

شرکت تولید کننده زرین ساپ در شهر تبریز به عنوان یکی از تولید کنندگان فعال در عرصه محصولات حوله ای از قبیل انواع پارچه های حوله ای فعالیت می کند و آن ها را با کیفیت عالی به مرحله تولید می رساند. محصولات زرین ساپ با توجه به تنوعی که دارند برای فعالیت های صادراتی هم می تواند گزینه مناسبی به حساب آید که مشتریان در راستای خرید عمده خود می توانند بهترین درصد تخفیف ها را بهره مند شوند.

کارخانه انواع پارچه حوله ای

جنس انواع پارچه حوله ای

پنبه ارگانیک پارچه نسبتاً گران در مقایسه با پنبه معمولی است، اما هیچ عیب دیگری برای پنبه ارگانیک وجود ندارد. حوله های ساخته شده از پنبه ارگانیک به طور باورنکردنی نرم و لطیف روی پوست هستند که دلیل اصلی استفاده از این پارچه برای تمیز کردن نوزادان یا بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای حساسیت پوستی می باشند.اگر به دنبال مناسب ترین پارچه حوله های حمام هستید، حوله های 100% پنبه ای باید یکی از اولین انتخاب های شما باشند. این پارچه کاملاً عاری از هرگونه رنگ، آلاینده یا سموم است و هیچ واکنش آلرژیکی روی پوست شما ایجاد نمی کند. همچنین با توجه به محیط، گزینه ای بسیار امن و پارچه ای بسیار بادوام است.

تفاوت پارچه حوله ای نخ رنگی با پارچه حوله ای رنگرزی شده

تفاوت پارچه حوله ای نخ رنگی با پارچه حوله ای رنگرزی شده

چنانچه در بافت حوله از نخ خام استفاده شود ، پس از بافت عملیات رنگرزی و پرداخت انجام می گیرد لکن اگر از ابتدا حوله با نخ های رنگی بافته شده باشد پس از اتمام بافت و دوخت ، آماده عرضه به بازار خواهد بود . در صورت اجرای این طرح ، محصولات قابل تولید آن ، انواع حوله های طرح دار و ساده خواهد بود که به دلیل مصرفی بودن این کالاها از بازار مناسبی برخوردارند .حوله ها معمولاً دارای پرز هستند تا خاصیت آبگیری آنها بیشتر شود . کارخانه های زیادی حوله تولید می کنند و جنس حوله ها ظاهرا یکسان است اما تفاوت های بسیار اساسی دارند که مشکل می توان تشخیص داد .

مرغوب ترین رنگ پارچه حوله ای

مرغوب ترین رنگ پارچه حوله ای 

مرغوبترین رنگ ها برای تولید حوله یندانترین میباشد که بسیار گران است. وچنانچه بری تولیدحوله از این رنگ برای نخ آن استفاده شود . پس از چندین سال شستشو و مواد شیمیائی هیچ تغییری نمی کند و رنگ آن ثابت می ماند.کارخانجات حوله بافی ایران بدلیل گران بودن رنگ ورنگرزی مشگل آن ازین رنگ استفاده نمی کنند . رنگ های با کیفیت بالا که برای رنگرزی تولید حوله استفاده میشود نوع مرغوب آن رنگ ری اکتیو است که ازتکنیک رنگرزی مشگل تری برخوردار بوده زیرا با الیاف پنبه ترکیب شده و مناسب حوله می باشد . این رنگ ها درمقابل نور و شستشو از ثبات بیشتری برخوردار است . درحوله هایی که در حین شستشو رنگ می دهد ، از ارزان ترین رنگ استفاده شده است .

انواع پارچه های حوله ای

 

انواع پارچه های حوله ای

انواع پارچه های حوله اعم از پارچه حوله ای نخ رنگی، پارچه حوله ای سیسمونی، پارچه حوله ای میکروفایبر، پارچه‌حوله ای الوان و … در کارخانه زرین ساپ با استفاده از بهترین روش ها و دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید می شوند در تولید این محصولات از مواد اولیه درجه یک بازار استفاده می شود تا محصولاتی تولید شود که بیشترین سازگاری را با پوست افراد داشته باشد که این امر موجب رضایت و اعتماد مشتریان به برند زرین ساپ شده است.

 

پارچه حوله ای طرح دار

پارچه حوله ای طرح دار

یکی از محصولات بی نظیر شرکت زرین ساپ انواع پارچه حوله ای طرح دار می باشد که دارای طرح های زیبا می باشند این پارچه‌ های حوله ای زرین ساپ از لحاظ طراحی منحصر به فرد ترین محصولات نسبت به دیگر برند ها می باشند. از پارچه های حوله ای برای تولید انواع حوله ها و البسه کودکان و بزرگسالان استفاده می شود. نرمی و لطافت پارچه های حوله ای زرین ساپ موجب شده است که این برند طرفداران زیادی در اقصی نقاط کشور و سایر کشور ها پیدا کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما