فروش پارچه مخمل حوله ای عمده

پارچه مخمل حوله ای دارای جنس بسیار بادوام و باکیفیت می باشد. این پارچه جذب آب و رطوبت بالایی دارد. ترکیب رنگ و طرح پارچه مخمل حوله ای بسیار متنوع بوده و در نمونه های طرح دار و تک رنگ وجود دارد. فروش پارچه مخمل حوله ای عمده به صورت آنلاین و غیرحضوری با نازلترین قیمت انجام می شود. این محصول از تمام شهرها و استان های کشور قابل سفارش است و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده خواهد شد. 

فروش پارچه مخمل حوله ای عمده

کاربرد های پارچه مخمل حوله ای

کاربرد های پارچه مخمل حوله ای پارچه مخمل حوله ای کاربرد بسیار زیادی دارد. جنس این پارچه معمولا به صورت پشمی و پرزدار می باشد. از پارچه مخمل حوله ای می توان برای تهیه و تولید انواع البسه بویژه لباس نوزاد استفاده کرد. 

این پارچه برای روتختی و روگیر آن نیز گزینه ی مناسبی است. از آن جایی که پارچه ی حوله ای جذب آب و رطوبت بالایی دارد می توانید از آن به عنوان انواع حوله ی حمام نیز استفاده کنید.  تنوع رنگ و طرح این پارچه های حوله ای زیاد است و هر فردی می تواند با توجه به نوع کاربرد و سلیقه ی خود مدل دلخواهش را انتخاب و تهیه کند. 

پارچه ی مخمل حوله ای در انواع طرح برجسته و ساده وجود دارد. استفاده ار الیاف درجه یک و مرغوب دوام و کارایی این پارچه را تا حد زیادی بالا برده است. از این رو برای دوخت انواع لباس نوزاد و بزرگسال می توان از پارچه ی مخمل حوله ای استفاده کرد. 

انواع پارچه حوله ای وجود دارد که نمونه ی مخمل آن زیبایی و جلوه ی خاصی داشته و مورد محبوبیت و توجه افراد زیادی قرار می گیرد. 

قیمت انواع پارچه حوله ای ساده

قیمت انواع پارچه حوله ای ساده قیمت پارچه حوله ای بسته به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف، متفاوت است. قیمت انواع پارچه حوله ای ساده به صورت عمده بسیار ارزان و مقرون بصرفه است و با نازلترین قیمت به بازار عرضه می شود. 

این پارچه ها را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده ی اصلی و اختصاصی آن تهیه و خریداری کنید. با این روش خرید در واقع شما می توانید این محصول را با کیفیت بسیار بالا و زیر قیمت بازار بخرید. 

مرغوب ترین پارچه حوله ای در رنگ بندی جذاب و متنوع را می توانید از طریق همین مرکز فروش اینترنتی معتبر سفارش دهید و در کمترین زمان کاری تحویل بگیرید. پارچه حوله ای اعلا و درجه یک بدون آبرفت بوده و ایستادگی نسبتا خوبی دارد. با توجه به مقاومت بالا و قیمت مناسب آن فروشش نیز بسیار زیاد می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما