فروش پارچه حوله ای میکروفایبر در ایران

 

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر در ایران به صورت عمده از طریق شرکت زرین ساپ انجام می گیرد. به دلیل استقبال زیاد مردم از محصولات زرین ساپ، این برند تولیدات خود را با حجم بالا ارائه می دهد و برای جلب رضایت مشتریان آن ها را به صورت منصفانه قیمت گذاری می کند.

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های حوله ای میکروفایبر از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای قدرت جذب و دفع آب خوبی می باشند. این محصولات در اصل برای تمیز کاری مناسب است. این محصولات با توجه به ساختاری که دارند آلودگی را بیشتر به خود جذب می کنند و توانایی این امر را دارند که به سرعت و به طور کامل سطوح مختلف را تمیز کنند.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

کارخانه تولیدی پارچه حوله ای میکروفایبر زرین ساپ برای رضایتمندی مشتریان عزیز سایت های اینترنتی خود را تاسیس نموده تا به راحتی از طریق اینترنت سفارش خود را ثبت کنید. یکی از مزایای خرید کردن از شرکت معتبر زرین ساپ این است که این شرکت سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان تحویل میدهد و شما مشتریان عزیز در هر جای ایران که زندگی می کنید میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در وب سایت زرین ساپ با ما در ارتباط باشید.

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر در ایران

پارچه حوله ای عمده

فروش انواع پارچه حوله ای میکروفایبر به صورت عمده و با بهترین کیفیت توسط این مجموعه صورت می گیرد و قیمت محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند مناسب می باشند. فروش پارچه حوله ای میکروفایبر به روش های مختلفی انجام می گیرد و خریداران می توانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند زیرا در این حالت از خرید و فروش در زمان صرفه جویی میشود.

خرید عمده حوله میکروفایبر

قیمت پارچه حوله ای نوزاد

مجموعه زرین ساپ سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع حوله میکروفایبر را دارد و توانسته محصولات با کیفیت خود را علاوه بر شهر های ایران به کشور های دیگر نیز صادر کند. کشور هایی نظیر عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و … که هم مرز ایران می باشند و حتی کشور های از نظر جغرافیایی با ما فاصله زیادی دارند. بسته بندی حوله های میکروفایبر زرین ساپ بسیار مناسب و استاندارد می باشد و برای صادرات گزینه مناسبی می باشند.

صادرات پارچه حوله ای میکروفایبر

صادرات پارچه حوله ای میکروفایبر

صادرات پارچه حوله ای میکروفایبر توسط شرکت زرین ساپ انجام می گردد. پارچه های حوله ای امروزه به دلیل پر کاربرد بودن و فروش بالا از محبوبیت خاصی برخوردار اند. امروزه زرین ساپ توانسته در زمینه صادرات این محصول برای کشورمان نام آوری کند. حوله های میکروفایبر زرین ساپ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل مشتریان خارجی نیز از محصولات مجموعه استقبال فراوانی میکنند.

تولیدی پارچه میکروفایبر

مرکز فروش دستمال میکروفایبر با ویژگی های مثبت فراوان

همانطور که گفته شد حوله های میکروفایبر کاربرد زیادی دارند. از این حوله ها برای نظافت و گردگیری سطوح استفاده می شود. این محصولات برای استفاده در آشپزخانه نیز گزینه بسیار مناسبی می باشند. دستمال های میکروفایبر زرین ساپ در بسته بندی های شکیل و با رنگ های متنوع و زیبا ارائه میشوند و از جنس با کیفیت و مرغوبی برخوردار هستند.

قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید پارچه حوله ای نوزاد

عرضه این حوله ها، با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در این مجموعه صورت میگیرد. خرید مستقیم شما از تولید کنندگان و ارسال آن، دلیل کاهش قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر است. چراکه در این میان واسطه و دلالان حذف میشوند. خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در تبریز به صورت کیلویی و حجم بالا، است. برای اطلاع دقیق از قیمت این پارچه ها با تیم فروش ما تماس بگیرید.

پارچه حوله ارزان

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

اگر برای تهیه پارچه حوله ای میکروفایبر روش خرید اینترنتی را انتخاب کرده اید لازم است در حین خرید به نکاتی مانند معتبر بودن فروشگاه اینترنتی، قیمت محصولات و… توجه فرمایید. در این صورت می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت با کیفیت و با پرداخت مبلغ مشخص دریافت کنید. پارچه حوله ای یکی از پرکاربردترین پارچه ها میباشد. چرا که با استفاده از این پارچه میتوان دستمال،تولید پوشاک و… تولید کرد.

فروش عمده پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش عمده پارچه حوله ای میکروفایبر یکی از خدمات مهم عرضه کنندگان این نوع پارچه می باشد. پارچه حوله میکروفایبر اغلب به صورت کیلویی و عمده خرید و فروش می رسند. شما می توانید این نوع پارچه را به صورت کیلویی و در حجم بالا و به صورت اینترنتی از طریق مجموعه ما خریداری کنید. چنانچه قصد خرید این نوع پارچه را به صورت عمده و در حجم بالا دارید می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید. خرید عمده و حجم بالا پارچه های میکروفایبر مقرون به صرفه می باشد زیرا قیمت تمام شده آن ها پایین می باشد.

کاربرد حوله میکروفایبر

 

کاربرد حوله میکروفایبر زیاد است ولی اکثر مواقع برای گردگیری استفاده میشود. این محصول پیشرفته توانایی آن را دارد تا ۷ برابر وزن خود آب جذب کند. پارچه های میکروفایبر توانایی ویژه ای در جذب روغن را نیز دارا می باشند. این در حالی است که جنس پارچه به گونه ای نمیباشد که باعث آسیب و خراش سطوح مختلف گردند.

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

این پارچه در تولید دستمال البسه کفشور و… به کاربرده میشود. کاربردهای نام برده شده فقط قسمتی از این کاربرد میباشد.

نحوه شست و شوی حوله میکروفایبر

 

نحوه شست و شوی حوله میکروفایبر یکی از مهم ترین ارکان ماندگاری این حوله است. اما باتوجه به لطافت و ضخامتش کار سختی نمی باشد.

پارچه حوله ای میکروفایبر

شست و شوی این پارچه بهتر است با آب سرد صورت بگیرد و و هنگام شست و شو در ماشین لباسشویی بهتر است دما را روی 90 درجه تنظیم کنید. بهترین ماده برای تمیز کردن حوله‌های میکروفایبر پودر لباسشویی ساده است. به‌یاد داشته باشید از مواد شوینده غلیظ و همچنین از مواد نرم کننده‌ در شست‌وشوی حوله‌های میکروفایبر خودداری کنید. پیشنهاد ما برای شما شست و شوی جدای این پارچه با سایر لباس یا حوله هاست.

 

پارچه حوله ای لطیف

فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های حوله ای میکروفایبر بسیار نرم و لطیف می باشند و دوام بالایی دارند. این محصولات می توانند در هنگام پاک کردن ظرف ها و سطوح مختلف در خانه و یا محیط کار بهتر از دیگر پارچه ها عمل کنند به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. پارچه های حوله ای میکروفایبر پس از شستشو شکل اولیه خود را حفظ می کنند و تغییر رنگ نمی دهند. از این محصولات علاوه بر تولید دستمال ها، برای دوخت انواع حوله ها و لباس ها استفاده می شود و کاربرد زیادی دارند.

ساختار پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای ساده

حوله‌های میکروفایبر حوله‌هایی هستند که از پارچه‌هایی با الیاف پلی استر و نایلون تولید شده‌اند. الیاف میکروفایبر بسیار نازک بوده و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها سازگاری با محیط‌زیست است. یکی از قابلیت‌های اصلی حوله‌های میکروفایبر جمع‌کردن باکتری‌ها و میکروب‌ها و حتی گردوخاک بیشتر از حد معمول به سایر حوله‌ها است.

ویژگی پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای چیست

حوله‌های میکروفایبر باتوجه‌به این‌که از الیاف بسیار نازکی تهیه شده‌اند، قابلیت بسیار بالایی در جذب آلودگی‌ها و گردوخاک دارند. همچنین الیاف میکروفایبر باعث می‌شوند تا حوله قدرت جذب آب بالایی داشته باشد و با سرعت بیشتری نسبت به سایر دستمال‌ها و حوله‌ها خشک شود. تا چند سال پیش از حوله‌های میکروفایبر فقط به‌عنوان دستمال‌های گردگیری و نظافتی استفاده می‌شد، اما این روزها از حوله‌های میکروفایبر به‌عنوان حوله دست و صورت، حوله مو و حوله سر نیز استفاده می‌شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما