خرید پارچه حوله ای عمده با ارزانترین قیمت

گروه تولیدی زرین ساپ مفتخر است تا با امکان پذیر کردن خرید پارچه حوله ای عمده با ارزانترین قیمت در تبریز با بالاترین سطح کیفی و متناسب با بودجه و توان متقاضیان محترم خرید، نامی نیک در صنعت تولید محصولات حوله ای در کشور از خود به ثبت رساند.

پارچه حوله ای ارزان

پارچه حوله ای ارزان

انواع پارچه که یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در تهیه و دوخت حوله به شمار می رود با ویژگی های منحصر بفرد در برند های ایرانی تولید شده و با قیمت مناسب به فروش می رسند. پارچه های حوله ای در نوع عمده به فروش می رسد خرید عمده تمامی محصولات به دلیل اینکه مستقیما و بدون واسطه به دست خریداران می رسد از قیمت ارزان تر و مناسب تری نسبت به خرید خرده برخوردار می باشد. جهت خرید آسوده و با اطمینان محصولات زرین ساپ با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا شما را برای خریدی فوق العاده راهنمایی نمایند.

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

امروزه در عصر جدید و با توسعه تجارت الکترونیک، بیشتر مردم این باور را قبول دارند که برای تهیه پارچه حوله ای با کیفیت در بیشترین تنوع طرح و رنگ باید هزینه های زیادی را صرف کرد در حالیکه زرین ساپ با رعایت سطح بودجه مشتریان و متقاضیان خرید گرامی توانسته است محصولات خود را با درجه کیفی بالا و با قیمت هایی مقرون به صرفه به بازار جهانی عرضه کند.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با راه اندازی وبسایت اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی و فراهم نمودن امکان بازدید از انواع پارچه های حوله ای راه را برای خرید و انتخاب محصول دلخواه مشتری و متقاضیان محترم خرید هموار نماید.شما می توانید با بازدید از سایت رسمی گروه تولیدی زرین ساپ سفارش خود را ثبت نموده و پس از تائید و ثبت و پرداخت وجه، محصول انتخابی خود را دریافت کنید و خرید خود را به سرانجام برسانید.

خرید پارچه حوله ای ارزان

خرید پارچه حوله ای ارزان

اساس تفکر بیشتر مردم بر این باور است که برای تهیه و خرید محصولی که از درجه کیفی بالاتری برخوردار است باید هزینه های گزافی را صرف نمود و اینگونه می پندارند که جنسی که از قیمت مناسب و کمتری برخوردار است حتما از درجه کیفیت ساقط است ولی باید این نکته را متذکر شد که کارخانه زرین ساپ همواره سعی در ارائه محصولات اعم از پارچه حوله ای با متناسب ترین قیمتها در بالاترین کیفیت ها را دارد.

پارچه حوله ای کیلویی نیز مانند سایر پارچه ها و منسوجات، رنج قیمت متفاوت و متنوعی دارد، بنابراین برای خرید پارچه حوله ای کیلویی بهتر است به پایانه های آنلاین معتبر مراجعه گردد، زیرا قیمت پارچه حوله ای کیلویی در این دسته از مراکز، مناسب تر خواهد بود وباید این نکته را متذکر شد که این سایت نیز جزو سایت های معتبر در خرید می باشد و همینطور  فروش به صورت عمده انجام می پذیرد که به تمام نقاط قابلیت ارسال را فراهم و امکان پذیر نموده ایم.

فروش پارچه حوله ای نازک

فروش پارچه حوله ای نازک

کارخانه های بسیاری در کشور به تولید پارچه حوله ای می پردازند.عرضه اینترنتی، عرصه تازه ای برای برنامه ریزی فروش این تولیدکنندگان محسوب می شود.تکنولوِژی تجارت الکترونیک و استفاده از اینترنت این امکان را فراهم کرده که کارخانه ها با کمترین هزینه ، مستقیماً به طور شخصی به معرفی و فروش محصولاتشان بپردازند. کارخانه هایی هم اقدام به این امر کرده اند.اما بسیار معدودند.به عبارتی قبل از اختراع اینترنت هم توزیع و فروش یک حرفه و تخصص بود.

 

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با امکان پذیر نمودن خرید پارچه حوله ای به صورت عمده توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود مجذوب کند و گفتنی است که پارچه های حوله ای یکی از منسوجاتی است که از آن برای دوخت و تهیه انواع حوله استفاده زیادی می کنند.از این پارچه ها که در رنگبندی متنوع بافته می شوند برای دوخت انواع حوله ها از قبیل حوله حمامی و تن پوشی، حوله دستی، حوله استخری، حوله هتلی و نمونه های مختلف دیگر بهره می برند.

این پارچه های حوله ای باید توانایی و قابلیت جذب آب را به خوبی داشته باشند، بنابراین اصولا به دلیل این خاصیت وزن بالایی دارند. پارچه های حوله ای می بایست با کمک گرفتن از متریال درجه یک و مرغوب تولید شده باشند، تنها در این صورت است که می توان چنین پارچه هایی را درجه یک نامید.

خرید پارچه حوله ای متری

خرید پارچه حوله ای متری

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان بزرگترین کارخانه پارچه حوله ای کیلویی در کشور پارچه های حوله ای طرحدار، ساده، ضخیم، نازک و… را با بالاترین سطح کیفی به خریداران آن توزیع و عرضه می کند. پارچه های حوله ای به دلیل ویژگی جذب آب خوبی که دارند، مورد استقبال قرار می گیرند. جذب آب و رطوبت توسط این نوع پارچه ها، مهمترین شاخصه هایی است که مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها جذب می کند.
همچنین داشتن نرمی و لطافت بالا، و اینکه با پوشیدن و استفاده از این نوع از پارچه ها فرد احساس راحتی بیشتری دارد. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که پارچه های حوله ای برای تولید لباس های گرم و همچنین تولید انواع حوله های مختلف، بسیار انتخاب مناسبی و ایده آلی است.

خرید پارچه حوله ای طرح دار

خرید پارچه حوله ای طرح دار

کارخانه پارچه حوله ای در تبریز بزرگترین تولیدی پارچه حوله ای کیلویی در کشور پارچه های حوله ای طرحدار، ساده، ضخیم، نازک و… را با کیفیت های درجه یک به خریداران آن عرضه می کند. پارچه های حوله ای به دلیل ویژگی جذب آب خوبی که دارند، انتخاب می شوند.جذب آب و رطوبت توسط این نوع پارچه ها، مصرف کننده را به سمت این نوع از پارچه ها سوق می دهد. همچنین داشتن نرمی و لطافت بالا، و اینکه با پوشیدن این نوع از پارچه ها فرد احساس راحتی بیشتری دارد.

همان  طور که گفته شد پارچه های حوله ای یکی از پارچه هایی می باشد که در تمامی مراحل زندگی روزمره مصرف می شود به همین جهت اغلب بیمارستان ها از این نوع پارچه جهت تهیه تنضیف و یا روتختی حوله ای استفاده می نمایند.  قیمت پارچه های حوله ای وابسته به کیفیت و ابعاد آن متغیر می باشد.

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای باید انواع طرح ها و نقش ها نیز شامل شود. به این صورت که تنها کیفیت عالی را پشتیبانی نکند زیرا به همان اندازه که کیفیت مهم است، کاربر پسند بودن هم مهم می باشد.شما می توانید انواع طرح های متنوع را مشاهده کنید و یا حتی طرح های مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان تحویل متقاضیان خرید داده شود.

پارچه حوله ای متری

پارچه حوله ای متری

معمولا این نوع پارچه های حوله ای در عرض های 1 متر و 150 سانتی متری بافته و عرضه می شود که با توجه به تراکم بافت هر یک کیلو بین 170 تا 250 سانتیمتر می باشد. انواع پارچه های حوله ای کیلویی را در یک کیلو می توانید معادل با دو یا دو نیم متر از این پارچه ها در نظر بگیرید. پارچه حوله ای متری ایرانی به توجه به کیفیتی که دارد با بهترین شرایط قیمتی عرضه می شود. مرکز فروش این محصول برای دریافت رضایت مشتریان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود. اگر برای دوخت یک روتختی به دنبال پارچه ای مناسب هستید مناسب ترین انتخاب برای شما پارچه حوله ای متری می باشد.

پارچه حوله ای عمده

پارچه حوله ای عمده

1- در خرید عمده پارچه حوله ای باید این نکات را مد نظر داشته باشیم:
2- پارچه های حوله ای ضخیم با الیاف بیشتری بافته شده است پس اصولاً به دلیل این خاصیت وزن بالایی را شامل می شود.
3- این مورد هم سبب می شود هزینه هایی اعلام شده به نسبت نوع نازک پارچه های حوله ای کمی بیشتر باشد.
4- پارچه های حوله ای ضخیم یا نازک می بایست با الهام گیری از موادی اعلا و مرغوب طراحی و تولید شوند.
5- زمانی که قصد خرید پارچه های حوله ای را داشتید، یک تماس کافیست

مرکز خرید پارچه حوله ای نانو

مرکز خرید پارچه حوله ای نانو

مرکز خرید پارچه حوله ای نانو با مقرون به صرفه ترین هزینه ها در دسترس شماست.
زرین ساپ با ارائه انواع پارچه های حوله ای با کیفیت با تمامی تلاش های خود و کارکنان این حیطه توانسته به یکی از بزرگترین و قابل اعتماد ترین سایت های فروشگاهی مرجع تبدیل گردد.
امروزه سایت های اینترنتی همانند یک پل ما بین شما و تولید کنندگان می باشد؛ بر این اساس شما دوستان می توانید تجربه خرید های مستقیم و بدون واسطه را داشته باشید.

قيمت خرید پارچه حوله اي بیمارستانی

قيمت خرید پارچه حوله اي بیمارستانی

قيمت پارچه حوله اي بیمارستانی نوع نانو به نسبت نوع دیگری از محصولات کمی بالا می باشد.در حالت کلی می دانیم که میکروب ها و ویروس ها در محیط های مرطوب و نم ناک به سرعت رشد می کنند.ویژگی نانو آنتی باکتریال تا حد بسیار چشمگیری از این مشکل جلو گیری می کند.با این حال در نظر داشته باشید که محصولات نانو خود دارای چندین نوع مختلف از کیفیت ها می باشند.پس انتخاب های منطقی خود را با انجام مشاوره هایی از افراد فعال انجام دهید.

انتخاب نوع پارچه حوله ای در نوع ضخیم یا نازک

انتخاب نوع پارچه حوله ای در نوع ضخیم یا نازک

پارچه های حوله ای هم در دو نوع اصلی طراحی و تولید می شوند.
در این راستا برخی از پرسش ها مطرح می شود که به شرح زیر است:

  • پارچه حوله ای در نوع نازک بهتر است یا ضخیم؟
  •  این نوع از محصولات در کجا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؟
  • هزینه کدام یک از محصولات متناسب با توان مالی خریداران می باشد؟
  • تناسب هزینه و کارایی در کدام مورد بیشتر مطرح می شود؟

 

ویژگی پارچه حوله ای نانو

ویژگی پارچه حوله ای نانو

تمامی پارچه های حوله ای تولید شده توسط مجموعه زرین ساپ از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند.برخی از مشخصه ها وجود دارند که باید در مرحله اول مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند؛ برای مثال یک پارچه حوله ای خوب باید قدرت و توان جذب نم و آب را به خوبی پشتیبانی کند.پارچه های حوله ای نانو در عصر حاضر پر خواست ترین محصولات می باشند.این نوع از پارچه ها با قابلیت های آنتی باکتریال در رعایت بهداشت تاثیر زیادی دارند.بیمارستان ها از اصلی ترین خریدار های این نوع از محصولات می باشند.

روش های فروش پارچه حوله ای

روش های فروش پارچه حوله ای

  1. فروش انواع پارچه حوله ای به صورت طاقه ای و رولی
  2.  فروش پارچه حوله ای به صورت کیلویی
  3. فروش پارچه حوله ای به صورت متری و خرده

لازم به ذکر است که هر کیلو پارچه حوله ای،حدودا 2 متر از پارچه حوله ای را شامل می شود. در خصوص نحوه خرید فروش انواع پارچه حوله ای، این اختیار به شما داده شده است تا در مورد نحوه خرید از کارخانه پارچه حوله ای تصمیم گیری نمایید و به صورت عمده و غیر حضوری (ازطریق وبسایت) و یا مراجعه به کانال های ارتباطی از قبیل تلگرام و اینتیستاگرام و واتساپ خرید خود را به سرانجام برسانید.

انواع پارچه حوله ای

انواع پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای نوعی از پارچه ها می باشند که از پنبه و الیاف تولید می گردند و شامل تنوع زیادی از رنگ ها و مدل ها می باشد.

از جمله پارچه های حوله ای می توان موارد زیر را نام برد:

  • پارچه حوله ای طرح دار
  • پارچه حوله ای تک رنگ
  • پارچه حوله ای ساده
  • پارچه حوله ای آنتی باکتریال
  • پارچه حوله ای ضد حساسیت
  • پارچه نانو حوله ای
  • پارچه حوله ای میکروفیبر
  • پارچه حوله ای گلدار
  • پارچه حوله ای مخملی
  • پارچه حوله ای برجسته
  • پارچه حوله ای فانتزی
  • پارچه حوله یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای از جنس نانو
  • پارچه حوله ای نازک
  • پارچه حوله ای ضخیم

انواع پارچه حوله ای را در دوخت پوشاک بزرگسال و کودک مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین طرح های متفاوت و تنوع رنگ پارچه حوله ای سبب شده تا با هر سلیقه ای سازگار باشد.

معتبرترین کارخانه تولید پارچه حوله ای در تبریز

معتبرترین کارخانه تولید پارچه حوله ای در تبریز

گروه صنعتی زرین ساپ مفتخر است با رواج دادن خرید پارچه حوله ای به عنوان تنها کارخانه در صنعت حوله بافی که تمام مراحل تولید را در کارخانه به سرانجام می رساند محصول نهایی خود را با کیفیت غیر قابل وصف و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا تحت برند زرین ساپ عرضه نماید. بی‌شک این مهم تصادفی نبوده بلکه تلاش و فعالیت بی‌وقفه طراحان، متخصصان و توانگران در این صنعت را به نمایش می‌گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما