خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی

خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی در این سایت اینترنتی انجام می شود.پارچه حوله ای کیلویی در تولید های معتبر ایرانی با کمک به روزترین تکنولوژی انجام می شود و در مسیر دوخت و بافت از درجه یک ترین متریال استفاده می شود تا محصول در نهایت با بهترین کیفیت تولید شود و با بسته بندی های شکیل راهی بازارهای فروش شود.

انواع پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای در انواع متفاوتی از قبیل :

خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی

  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله نازک
  • پارچه حوله ای یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای البسه
  • پارچه حوله ای پرز دار
  • و غیره…

تهیه و تولید و به بازار عرضه می گردد.

ویژگی پارچه های حوله ای

پارجه های حوله ای یکی از انواع پارچه های پر فروش می باشد.این پارچه ها به صورت کیلویی و رولی عرضه می گردند.پارچه های حوله دارای ویژگی داشتن گرما هستند که این امر سبب فروش بالا و تقاضا بالا در فصولی مانند : زمستان می شود.این پارچه ها را می توان در تهیه و دوخت البسه زمستانی به کار برد.پارچه های حوله ای باید توانایی و قابلیت جذب آب را به خوبی داشته باشند، بنابراین اصولا به دلیل این خاصیت وزن بالایی دارند.

فروش پارچه حوله ای

کاربرد پارچه های حوله ای

حوله های پارچه ای به دلیل داشتن کاربرد های زیاد از محبوبیت خاصی برخوردار است. عمده خریدار پارچه های حوله ای خیاطان هستند.از پارچه های حوله ای می تووان در دوخت لباس های کودکان استفاده کرد تا در فصل سرد زمستان از سرما محافظت شوند.همچنین از این پارچه در بیمارستان ها نیز استفاده های زیادی می شود.

خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی

تولید پارچه های حوله  ای

از حوله های پارچه ای در فصل سرد زمستان به دلیل داشتن گرما بسیار استقبال می  شود از این رو در فصل زمستان تولیدکنندگان تولیدات خود را افزایش می دهند.پارچه های حوله ای به صورت کیلویی و رولی تولید می شوند .

خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی

قیمت  پارچه های حوله ای

پارچه های حوله  ای در قیمت های متفاوت بسته به نوع کیفیت جنسی پارچه عرضه می گردند.قیمت خرید  پارچه  های حوله  ای  به صورت  کیلویی  نسبت به خرید پارچه های حوله  ای به صورت رولی ارزان تر و منسب تر است.

خرید انواع پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای  مانند سایر پارچه ها، انواع پارچه حوله ای نیز به صورت طاقه ای و متری و هم چنین کیلویی در بازارها و نمایندگی ها عرضه می شود.
انواع پارچه های حوله ای کیلویی را در یک کیلو می توانید معادل با دو یا دو نیم متر از این پارچه ها در نظر بگیرید.برای سهولت و  راحتی خرید این پارچه ها سایت های اینترنتی تعبیه شده تا پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نیاط خود را تهیه و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما