تولید کننده پارچه حوله ای در تناژ های بالا

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان تولید کننده پارچه حوله ای در انواع مختلف این توانمندی را دارد تا با فروش عمده و تضمین کیفیت محصولات حوله های خود میزان فروش خوبی را به خود اختصاص داده و در بازارهای جهانی خوش بدرخشد.

 

پارچه حوله ای چیست؟

پارچه حوله ای چیست؟

پارچه حوله های نوعی از پارچه های تولیدی کارخانه زرین ساپ می باشد که برای مصرف و تولید انواع محصولات حوله ای اعم از حوله های مختلف در انواع تن پوش، دستی،تبلیغاتی،حمامی،استخری و … تولید شده و به مرحله فروش عمده و در تناژ های بالا رسیده است.

 

تولید کننده پارچه حوله ای در تناژ های بالا

تولید کننده پارچه حوله ای در تناژ های بالا

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تولید به میزان انبوه و در تناژ های بالای انواع محصولات حوله ای توانایی این امر را دارد تا با رعایت انواع توان های مالی و بودجه های متفاوت، انواع پارچه های حوله ای را در کیفیت های متفاوت تولید نموده و قیمت هایی نسبتاً مقرون به صرفه را بر روی محصولات خود اعمال نماید.

 

تولید کننده پارچه حوله ای بیمارستانی

تولید کننده پارچه حوله ای بیمارستانی

اگر خرید پارچه حوله بیمارستانی را تا به امروز انجام داده باشید، متوجه می شوید پارچه حوله بیمارستانی را به طور علمی، انواع پارچه اسپان لس بیمارستانی خطاب می کنند. به طور کلی پارچه های بیمارستانی کاربردهای مختلفی در مراکز بهداشت و درمان دارند که با توجه به نوع مصرف آنها از انواع متنوعی استفاده می شود.اغلب برای دوخت لباس فرم بیمار، روپوش پرسنل و پزشکان و حتی ملحفه و روتختی ها نیز از پارچه های تترون در گرماژهای مختلف و عرضهای متنوع استفاده می شود.

صادرات انواع پارچه حوله ای توسط کارخانه زرین ساپ

صادرات انواع پارچه حوله ای توسط کارخانه زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با صادرات و فروش عمده انواع پارچه های حوله های به کشورهای خارجی اعم از روسیه، چین، ترکیه، افغانستان، جمهوری آذربایجان و عراق و … سهم قابل توجهی از صادرات و فروش عمده محصولات حوله های را به خود اختصاص دهد و در امور بین الملل و تجارت های جهانی درخششی بی سابقه داشته باشد.

 

تولید کننده پارچه حوله ای میکرو فایبر

تولید کننده پارچه حوله ای میکرو فایبر

 

فرایند بافت پارچه میکروفایبر در نهایت آن را تبدیل به محصولی با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا تبدیل کرده است. این پارچه ها اغلب به صورت دستمال های آشپزخانه جهت تمیز نمودن سطوح به کار گرفته می شوند.توانایی این حوله ها در جذب آب تا چندین برابر وزن خود این محصول را به یک وسیله ی نظافتی فوق العاده تبدیل کرده است.همچنین یکی از مزایای شگفت انگیز پارچه میکرو فایبر جذب روغن بدون ایجاد آسیب و خراش روی سطوح می باشد.

 

مرکز تولید پارچه حوله ای یکبار مصرف

مرکز تولید پارچه حوله ای یکبار مصرف

ویژگی قابل توجه حوله یکبار مصرف عبارت است از اینکه بسیار کم حجم و سبک می باشد ، مناسب و سازگار با پوست و بدون پرز و همچنین ضد حساسیت می باشد و همچنین باعث کاهش هزینه و شستشو ملحفه می باشد.از این نوع پارچه ها معمولا برای تولید و دوخت انواع حوله های یکبار مصرف که کاربرد فراوانی در هتل ها و مراکز زیبایی و حتی در مراکز درمانی نیز دارند ، استفاده میشود.

 

 

 

خرید پارچه حوله ای زرین ساپ به صورت آنلاین

خرید پارچه حوله ای زرین ساپ به صورت آنلاین

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن یک تیم نرم افزاری قوی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با فراهم نمودن امکانات خرید آنلاین و برنامه های کاربردی متفاوت و  وبسایت های اینترنتی این بستر مجازی آنلاین را برای متقاضیان خرید فراهم نماید تا علاوه بر داشتن خرید مطمئن و بدون واسطه از مزایای تکنولوژی تجارت الکترونیک نیز بهره مند گردد.

 

پارچه حوله ای سیسمونی

پارچه حوله ای سیسمونی

گروه تولیدی زرین ساپ با فعالیت چندین ساله خود در زمینه تولید و دوخت انواع پارچه های حوله ای، فعالیت عمده خود را بر تولید و فروش حوله ها در نوع پارچه حوله ای  سیسمونی متمرکز نموده است که کاربرد فراوانی در زمینه تولید انواع حوله ها و تن پوش های نوزاد را دارا می باشد.جنس این نوع پارچه های حوله ای بسیار نرم لطیف بوده و سازگار با پوست نوزاد می باشد تا از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری به عمل آورد.

 

 

نمایندگی فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

نمایندگی فروش پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه میکروفایبر کارخانه زرین ساپ در رنگ های گوناگون و بسته بندی در متراژ بالا با قیمت کارخانه ای از طریق مراکز نمایندگی در قالب کلی قابلیت فروش به شما مشتریان گرامی را دارد، نمایندگی های مربوطه این نوع از منسوجات را با قیمتی که فراتر از انتظار شما است و در اشکال کلی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند، خرید از این مراکز با اطمینان و امنیت خاطر همراه بوده و با نرخ بسیار منصفانه و ارزان در حجم انبوه در دسترس شما قرار می گیرد.

کاربرد دستمال میکروفایبر

کاربرد دستمال میکروفایبر

پارچه دستمال میکرو فایبر کاربردهای بسیار خوبی اعم از نظافت دارد، درخشندگی و تمیزی بسیار خوب و قابل توجهی با این نوع پارچه امکان پذیر است، با استفاده از این دستمال می توانید میزان کثیفی و آلودگی فضاهای مختلف منزل را به طرز اعجاب انگیزی از بین ببرید، ساختار تولیدی این پارچه به گونه ای است که قادر می باشد در میزان قابل توجهی آلودگی را به خود جذب نماید.

ویژگی دستمال میکروفایبر

ویژگی دستمال میکروفایبر

قابلیت شستشوی بسیار خوبی داشته و از دوام و ماندگاری بسیار خوب و قابل ملاحظه ای برخوردار است، مضاف بر این نرمی، لطافت و انعطاف پذیری فوق العاده ای شامل آن می شود، این پارچه قدرت تمیز کنندگی بی نظیری داشته و بعد از شستشو نیز به خوبی انواع آلودگی و میکروب از آن خارج می شود، رنگ های روشن و متنوعی شامل آن شده و مشتریان متناسب با نیاز اقدام به خرید می کنند.

 

پارچه حوله ای تن پوش

پارچه حوله ای تن پوش

همانطور که از نام این نوع پارچه های حوله ای پیداست می توان این گونه بیان کرد که کاربرد فراوان این محصول حوله ای اکثرا در تولید حوله های تن پوش می باشد با توجه به این امر گفتنی است که خصوصیت بارز این نوع پارچه حوله ای جذب رطوبت بالا و تراکم تاروپود منسجم و آبگیری فوق العاده بالای  آن می باشد که می توان بعد از استحمام و آبتنی این حوله ها را بر تن کرد و نهایت استفاده مفید را از آن برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما