مرکز تولید کننده حوله احرام ایرانی

مرکز تولید کننده حوله احرام با نام تجاری و معتبر زرین ساپ با تولید و فروش عمده انواع حوله های احرام مختص بانوان و مردان همواره تمامی تلاش خود را بر ارائه یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت متمرکز نموده است.

حوله احرام چیست؟

حوله احرام چیست؟

لباس احرام، لباسی است که مردان در حج یا عمره می‌پوشند و از دو جامه ندوخته تشکیل شده است. یکی از آن جامه‌ها به کمر بسته شده و دیگری بر دوش انداخته می‌شود. پوشیدن لباس احرام از آغاز احرام تا بیرون آمدن از آن بر مردان واجب است.مردان برای نگهداشتن لباس احرام و نگهداری لوازم دیگر، کمربند پهنی به نام همیان به کمر می‌بندند.

مرکز تولید کننده حوله احرام ایرانی

مرکز تولید کننده حوله احرام ایرانی

حوله ها یکی از مهم ترین و نیز ضروری ترین وسیله ها برای زندگی روزمره مانند حمام رفتن ، استخر رفتن ،خشک کردن دست و صورت و… هستند.حوله ها بیشتر از جنس کتان ، پنبه ، پلی استر و الیاف بامبو می باشند که خواص جذب آب آنها بسیار بالا می باشد. هر کدام از این الیاف ها خصوصیت و مزایای خاص خودشان را به همراه دارند. با گذشت زمان حوله های مختلفی برای مصرف های گوناگون به وجود آمده اند که بسیاری از اشخاص بدون توجه به جنس و نوع کاربری شان از آنها بهره گیری می نمایند. در این میان برخی از افراد برای رفتن به حج به دنبال تهیه ی حوله احرام باکیفیت می باشند.  لازم به ذکر است بدانید که حوله احرام با حوله های معمولی تفاوت دارد.

تولید کننده حوله احرام جهان

تولید کننده حوله احرام جهان

گرمای عربستان و شلوغی فضا در این مناسبت دینی باعث می‌شود، حوله سفید ضخیمی که تا قبل از این همه برای حوله احرام استفاده می‌کردند باعث تعرق بالا و عدم راحتی در استفاده فردی می‌شود. حوله احرام زرین ساپ در عمل یک پارچه تماما پنبه ای و خنک است، پارچه ای که به خوبی تعرق بدن را جذب می‌کند، بسیار کم جا بوده و شما در چمدان سفر حج خود هیچ مشکلی در این زمینه ندارید.

تولید کننده حوله احرام سایز بزرگ

تولید کننده حوله احرام سایز بزرگ

حوله احرام زرین ساپ در استفاده بسیار راحت است. یکی از مهمترین ویژگی های حوله های احرامی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و تامین و فروش عمده آنها مینماید این است که شست و شوی ساده ای دارد، پرز نمی‌دهد و با زود خشک شدن بوی نم رطوبت را در خود نگه نمی‌دارد. این حوله براحتی می‌تواند تا سالها در دسته حوله حمام شما قرار گیرد.

 

فروشگاه لباس احرام

فروشگاه لباس احرام

یکی از نگرانی های حجاج گرمای طاقت فرسای عربستان و سوختگی پوست به علت تعریق زیاد است.لباس های احرام موجود در بازار با توجه به صنعتی بودن آن و استفاده از مواد پلاستیکی در ایجاد سوختگی بدن نقش فراوانی دارند.اما دیگر نگران این مشکل نباشید ما به شما حوله ای را پیشنهاد میدهیم که سال های قبل مورد استفاده زائران قرار گرفته و مانع سوختگی پوست شده  و از آن رضایت کامل داشتند.

 

 

قیمت لباس احرام مردانه

 قیمت لباس احرام مردانه

تمامی حوله های سفید و حوله های احرامی که مجموعه تولید کننده حوله زرین ساپ تولید می نماید و نهایتا با قیمت گذاری بر روی آنها متناسب با بودجه خریداران در دستور کار فروش خود قرار می دهد دارای کیفیت و جنس عالی همراه با تراکم بافت بالا می باشد. بهتر است این نکته را یاد آور شد که محصول حوله ای که دارای کیفیت بافت بالا بوده نیز لزوما از قیمت های نسبتا گرانی برخوردار هستند ولی با وجود تمامی نوسانات و گرانی های حاکم بر بازار این گروه تولیدی همواره مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی حوله های احرام خود اعمال نموده است.

نحوه شست و شوی حوله احرام

نحوه شست و شوی حوله احرام

  1. بهتر است حوله ها پس از 3 الی 4 بار استفاده بشوئید.
  2. حوله ها را با لباس ها نشوئید و آنها را به صورت جداگانه داخل ماشین لباس شویی بیاندازید.
  3. حوله ها را داخل ماشین لباسشویی با دمای 30 الی 60 درجه بشوئید.
  4. بهتر است حوله های رنگی را به همراه حوله های سفید نشوئید زیرا امکان این که رنگ پس بدهد وجود دارد.
  5. برای شستن از نرم کننده استفاده نکنید زیرا منجر می شود دیگر به خوبی آب را جذب نکند.
  6. شستن آنها با سفید کننده باعث کمتر شدن طول عمرشان می شود. بنابراین بهتر است از سفید کننده بهره گیری نکنید.

 

لباس احرام مردانه چند تکه است

لباس احرام مردانه چند تکه است

در قوانین شرعی خرید حوله احرام را حوله سفید تایید شده می‌دانند. این حوله سفید، هیچ درز و دوختی ندارد.لباس احرامِ مردان نبايد دوخته باشد، این لباس به‌ صورت دو تكه پارچه ندوخته يا حوله است كه يكى را به كمر مى‌بندند و ديگرى را بر دوش مى‌افكنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما