تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

فضای ایجاد گشته در کارخانجات مجموعه زرین ساپ امکان تولید پارچه حوله ای میکروفایبر را به بهترین شکل ، ممکن نموده است .مجموعه زرین ساپ این موفقیت را مدیون لطف پروردگار و تلاش شبانه روزی و دستگاه های به روز موجود در کارخانجات می داند .

 

پارچه حوله ای ارزان

پارچه حوله ای ارزان

ساز و کار  نوینی از تولید و عرضه مستقیم انواع پارچه های حوله ای در مجموعه زرین ساپ طرح ریزی شده است .این مجموعه معتبر ایرانی علی رغم سابقه و آوازه ای که در کل کشور دارد همواره تمام تولیدات خود را با قیمتی ارزان به فروش می رساند . پارچه حوله ای میکروفایبر نیز از آن قبیل محصولات می باشد که با کمترین قیمت ممکن در مجموعه زرین ساپ به فروش می رسد .البته قابل ذکر است که پارچه حوله ای میکروفایبر زرین ساپ از لحاظ درجه کیفی نیز در سطح  بالایی قرار دارد .

 

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

تولید پارچه حوله ای میکروفایبر

همواره با کیفیت ترین و درجه یک ترین الیاف برای تولید پارچه حوله ای در مجموعه زرین ساپ به کار گرفته می شود .پارچه حوله ای میکروفایبر نیز نوع خاصی از پارچه حوله ای می باشد که امروزه کاربرد بالایی در اکثر موارد نظافتی دارد .قابلیت مجموعه زرین ساپ در زمینه تولید انواع حوله ها و محصولات حوله ای بالاست و درخواست متعدد خریداران از مجموعه زرین ساپ موجب گشته است که خط تولید پارچه حوله ای میکروفایبر پر قدرت تر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد .

 

 

 

قیمت پارچه حوله ای عمده

قیمت پارچه حوله ای عمده

تمام محصولاتی که در مجموعه تولید کننده زرین ساپ خدمت مشتریان عرضه می گردند از لحاظ قیمت نظیری در بازار ندارند .مجموعه های تولید کننده ای همچون زرین ساپ توان این را دارند که قیمت پایه و کارخانه ای را برای محصولاتی همچون پارچه حوله ای میکروفایبر تعیین نمایند .اگر چه این شیوه از قیمت گذاری کاملا به نفع خریداران می باشد و منافع اندکی را برای خود مجموعه به همراه دارد .قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر عمده زرین ساپ به راحتی و روزانه قابل استعلام است .

 

پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه حوله ای میکروفایبر

در سال های قبل معمولا حوله ها و پارچه های حوله ای که با الیاف پنبه ای خالص تولید می گشتند بیشتر جالب توجه تر بودند اما با پیشرفت تکنولوژی و متنوع گشتن نوع الیاف به کار رفته برای تولید حوله ها موجب شد که تمام مصرف کنندگان به مقایسه محصولات بپردازند .پارچه حوله ای میکروفایبر امروزه محبوب ترین و پر فروش ترین پارچه حوله ای می باشد .این محصول به نسبت سایر انواع پارچه های حوله ای جنس مرغوبی دارد و با دفعات متعددی از استفاده و شست و شو همچنان به شکل اول قابل استفاده هستند .

 

 

 

 

 

 

 

خصوصیات پارچه حوله ای

خصوصیات پارچه حوله ای

از خصوصیات بارزی که در انواع پارچه های حوله ای علی الخصوص پارچه حوله ای میکروفایبر مشاهده می شود می توان به نرمی و لطافت الیاف پارچه حوله ای و کشسانی بالای الیاف این محصول اشاره کرد .پارچه های حوله ای پس از شستشو دچار تغییر رنگ و تغییر شکل در الیاف نمی شوند و هیچ گونه پرزدهی در آنها مشاهده نمی شود .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما