تخصصی ترین مرکز خرید پارچه حوله ای در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید پارچه حوله ای کیلویی با قیمت باورنکردنی اقدام به تولید انبوه این محصول نموده است.گروه تولیدی زرین ساپ شرایطی فراهم نموده تا خریداران با اطمینان خاطر محصول مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان تهیه نمایند.

بهترین پارچه حوله ای

جنس پارچه های حوله ای از نوع پارچه هایی هستند که از پنبه و الیاف طبیعی بافته شده اند و از جمله پارچه هایی هستند که از پنبه خالص تولید می شوند. این نوع از پارچه ها در انواع طرح و رنگ ها به بازار عرضه می شوند تا نسبت به به نوع مصرف خریداران تهیه و خریداری شوند. پارچه های حوله ای از نخ های اوپن، یندان تری، رینگ بافته می شوند.ظاهر ضخیم و حجیمی این نوع از پارچه ها از جمله ویژگی های پارچه حوله ای می باشند که دارای وزن نسبتا سبکی می باشند.

خرید پارچه حوله ای کیلویی

خرید پارچه حوله ای کیلویی

یکی از صنایع سودآور در عرصه صنعت تولید انواع پارچه در ایران که آینده ی روشن و درخشانی دارند  نه تنها پیش بینی می شود که در سال های آینده کشور ایران تولید این محصول را به صورت انبوه به سرانجام برساند بلکه در بازارهای صادراتی نیز حضوری فعال تر داشته باشد.در حال حاضر برند های ایرانی با تولید محصولات با درجه کیفی فوق العاده و استاندارد های بالا موفق شده اند که محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه کند

بافت انواع پارچه در برند های ایرانی مطابق با روش های روز دنیا انجام می شود و محصولی درجه یک از خطوط تولید خارج شده و بدون دخالت دست با رعایت بالاترین استاندارد های بسته بندی می شود.

تولید پارچه حوله ای کیلویی و متری

انواع پارچه های حوله ای

پارچه های حوله ای یکی از انواع پرفروش در بازارهای خرید و فروش آنلاین می باشند. این نوع پارچه چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی با تقاضای بیشتری مواجه بودند و با کاربرد های متنوعی که دارد از میزان فروش بیشتری برخوردار می باشند. گروه تولیدی زرین ساپ با تولید این محصول در برند های ایرانی به صورت کیلویی و یا متری به خودکفایی رسیده است و محصولاتی با سطح کیفی بسیار بالا و باکیفیت و متنوع، از معتبر ترین برند های ایرانی روانه بازارهای فروش می شوند.

خرید پارچه حوله ای کیلویی زیبا

خرید پارچه حوله ای کیلویی زیبا

خوشبختانه گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یکی از کارخانه های نساجی داخلی، همواره سعی در تولید پارچه حوله ای بسیار زیبا و شکیلی را داشته است.
پس از تولید پارچه حوله ای در کارخانه زرین ساپ، این نوع از محصول به بازار عرضه و حتی با استقبال از تولید انبوه، پارچه های حوله ای به کشور های خارجی از جمله عراق، چین، روسیه، بلاروس، افغانستان و ترکیه و … ارسال می شود عرضه این پارچه حوله ای زیبا در مراکز موجود می باشد که عموما شیوه عرضه این پارچه حوله ای به صورت کیلویی می باشد، نه متری و طاقه ای.

قیمت انواع پارچه حوله ای

قیمت انواع پارچه حوله ای

قیمت انواع پارچه حوله ای برای مشتریان با استفاده از اپلیکیشن های تلگرام zarrinsap1 و اینیستاگرام zarrinsaptowel و برنامه کاربردی واتساپ با تماس با مدیریت فروش این گروه تولیدی قابل ارائه است. لازم به توضیح می باشد که مشتریان با خرید پارچه حوله ای از سایت رسمی این گروه تولیدی امکان خرید با شرایط قیمتی عمده را دارا می باشند.

 

انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

پارچه های حوله ای در انواع متنوعی موجود می باشند که هر کدام بسته به کیفیتی که دارند قیمت های مختلفی را شامل می شوند. از جمله انواع پارچه های حوله ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارچه حوله ای بیمارستانی
پارچه حوله ای ساده
پارچه حوله ای تک رنگ
پارچه حوله ای گلدار
پارچه حوله ای برجسته
پارچه حوله ای گل برجسته
پارچه حوله ای ضد حساسیت
پارچه حوله ای نانو
پارچه حوله ای میکروفایبر
و غیره..

ویژگی و کاربرد پارچه های حوله ای

ویژگی و کاربرد پارچه های حوله ای

در هنگام خرید پارچه حوله ای با کاربردهای آنها نیز آشنایی پیدا خواهیم کرد و میتوان این گونه بیان کرد که این نوع از پارچه ها در تولید انواع حوله دست و صورت، حوله و کلاه سر، حوله تن پوش و موارد متنوعی استفاده می شود. این پارچه ها حوله بسیار نرم و جذب آبگیری بالا دارند. همچنین می توان به این نتیجه رسید که پارچه های حوله ای برای تولید لباس های گرم و همچنین تولید انواع حوله های مختلف، بسیار انتخاب مناسبی است.

کارخانه تولید پارچه حوله ای مخصوص سیسمونی

ویژگی پارچه حوله ای کیلوئی

در این قسمت مس خواهیم اطلاعاتی جزیی را در مورد پارچه های سیسمونی در اختیارتان بگذاریم و در مطالب بعدی بصورت مفصل از آن خواهیم گفت.

پارچه سیسمونی باید دارای قابلیت های مشخصی از قبیل نرمیت، ضد حساسیت و با رنگ ثابت باشد. چرا که بدن نوزادان و بچه ها حساس بوده و اگر پارچه مورد نظر دارای کیفیت لازم نباشد مطمئنا بدن بچه ها اذیت شده و باعث بیماریهای پوستی  خواهد شد.

سعی داریم در مطالب بعدی به تمامی جزئیات این نوع پارچه بپردازیم و بهتون آموزش بدیم که در حین خرید به چه فاکتورهای مهمی دقت داشته باشیدو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما