انواع پارچه حوله ای سنتی

انواع پارچه حوله ای سنتی در این سایت به فروش می رسد . پارچه بافی سنتی یکی از صنایع استان های مختلف کشور است. که به بافتن پارچه و حوله های سنتی می پردازند . حوله هایی که دارای مرغوبیت و کیفیت بسیار زیادی هستند.

پارچه های حوله ای

حوله بافی سنتی و یا پارچه بافی سنتی از گذشته در ایران رواج داشته است و زنان برای تهیه مایحتاج پارچه ای، محصولات پارچه ای خود را می بافته اند. زنان روستایی برای آنکه پارچه حوله را ببافنند با دستگاه سنتی چهار وردی و دو وردی این کار را انجام میدهند.بافنده گان این حوله ها برای زیباتر شدن آنها از نخ های رنگی استفاده می کنند و نقوش زیبایی را بر روی حوله ها طرح می زنند.

انواع پارچه حوله ای سنتی

ویژگی پارچه حوله ای

این پارچه ها علاوه بر آنکه جزء مصارف خانگی خانواده های روستایی محسوب می شود منبع درآمد خوبی هم برای آنها ایجاد کرده است هم چنین روستاییان در جهیزیه عروس نیز از این پارچه ها استفاده می کنند.جذب آب در این حوله ها بسیار خوب است و به راحتی شسته و خشک می شود به همین دلیل میکروب و چرک کمتری روی آن می ماند.

انواع پارچه حوله ای سنتی

تهیه پارچه حوله ای

برای تهیه این نوع از پارچه ها باید افرادی را که مهارت حوله بافی سنتی دارند را بشناسید و از آنها این نوع پارچه  ها را تهیه کنید و حتی سفارش دهید تا برایتان ببافند. نمایشگاه های لوازم سنتی نیز راه ارتباطی دیگری برای تهیه این نوع از پارچه ها می باشند.

انواع پارچه حوله ای سنتی

خرید و فروش پارچه حوله ای

می توانید در شهر خود به مراکز ثابت لوازم سنتی نیز مراجعه کنید حتما در آنجا این پارچه ها را می یابید و در نهایت اگر به هیچ کدام از این راه های ارتباطی دسترسی پیدا نکردید می توانید اینترنتی آن را سفارش دهید و با انتخاب طرح، رنگ و جنس دلخواه هتان پارچه مورد نظر خود را بیابید و در کوتاه ترین زمان ممکن به آنچه که می خواهید دست یابید..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما