کارخانه تولید پارچه تریکو حوله ای

اگر بخواهیم یکی از نرم ترین و لطیف ترین پارچه های موجود در بازار را معرفی کنیم قطعا پارچه تریکو حوله ای می تواند بهترین گزینه باشد. این پارچه دارای تاروپودی طبیعی از جنس نخ و پنبه بوده به همین دلیل قدرت جذب بالایی دارد و برای لباس نوزادی و لباس کودکان بهترین گزینه به شمار می رود. این کارخانه با تولید پارچه تریکو در طرح و رنگ و ضخامت های مختلف توانسته به خوبی نیاز بازار را برطرف سازد. 

کارخانه تولید پارچه تریکو حوله ای

ویژگی های پارچه تریکو حوله ای طرح دار

ویژگی های پارچه تریکو حوله ای طرح دار

پارچه حوله ای شیراز دارای ویژگی هایی منحصر به فرد بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات دیگر می شود. این منسوجات به صورت ساده و طرحدار تولید می شوند که هر کدام مصارف مختص به خود را دارند. در نمونه های طرحدار ترکیب رنگ ها بسیار شیک و زیبا بوده که جلوه کار را دو چندان می کند. 

از دیگر ویژگی ها می توان به نرمی و لطافت اشاره کرد این تولیدات ضد حساسیت هستند و استفاده از آنها به پوست آسیبی نمی رساند. رنگ آنها ثابت می باشد و در زمان شست و شو با مواد شوینده دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شوند. وزن این پارچه سبک بوده و به بدن فشاری وارد نمی کند. 

تریکو دارای قابلیت کشسانی بالا بوده و شما می توانید الگوهای مختلفی روی آن پیاده کنید. دوخت این منسوجات بسیار آسان بوده و خوش دوخت هستند. 

قیمت پارچه تریکو حوله ای در شیراز

قیمت پارچه تریکو حوله ای در شیراز

قیمت پارچه حوله ای شیراز بر اساس کیفیت و جنس و نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضایی که دارد مشخص می شود. امروزه نوسانات اقتصادی مختلفی که در کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت محصولات مختلف دائما در حال تغییر و تحول باشد و لذا نمی‌توان قیمت محصولات مختلف از جمله قیمت تریکو را به صورت دقیق ارائه نمود. زیرا قیمت‌ خرید این محصولات به صورت عمده و جزئی به صورت مدام در حال تغییر است.

این نرخ به صورت روزانه محاسبه می شود. تورم باعث شده تا این محصولات هم نرخ ثابتی نداشته باشند. مشتریان برای اینکه بتوانند قیمت روزانه را دنبال کنند می توانند به سایت های فروشگاهی معتبر مراجعه کرده و با مشاهده و مقایسه هزینه ها خرید ایده آل خود را انجام دهند.

هر چه میزان تولید و عرضه محصول به بازار نسبت به سطح تقاضای مصرف کنندگان بیشتر می شود قیمت ها شکسته خواهد شد و قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد و آن ها می توانند با هزینه کمتر خرید کنند. طی سال های اخیر تورم تاثیرات زیادی روی بازار گذاشته و محصولات را با افزایش قیمت روبرو کرده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما