پارچه حوله یکبار مصرف

پارچه حوله یکبار مصرف پارچه ای است که تار و پود ندارد. نام این پارچه اسپانلس است که جذب آب خوبی دارد و دراماکنی مانند آرایشگاه ها که بهداشت فردی بسیار مهم است میتواند بیشترین میزان استفاده را داشته باشد.

کاربرد پارچه حوله ای یکبار مصرف

برای همه مان اتفاق افتاده است که بعد از رفتن به آرایشگاه ها و کوتاه کردن موهایمان آرایشگر حوله ای را از کشوی خود بیرون می آورد که نمی دانیم شسته شده است یا نه و یا وقتی که به سفر می روید در هتل ها مطمئن نیستید که حوله های قرار داده شده در اتاق شما تمیز هستند یا نه و یا اینکه اگرمورد استفاده مسافران قبلی قرار گرفته است

صاحبان هتل آنها را جمع آوری کرده اند و نگرانی های بسیاری از این قبیل برای شما ممکن است در مکان های مختلف پیش بیاید که بهترین راه حل استفاده از حوله های یکبار مصرف است که هم صاحبان صنف هایی مانند آرایشگری و یا صاحبان هتل ها و استخرها و… می توانند از آن استفاده کنند و هم شما اگر اطمینان به بهداشت مکانی ندارید می توانید این حوله ها را با خود حمل کنید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

پارچه حوله ای یکبار مصرف

 

ویژگی پارچه حوله ای یکبار مصرف

الیاف حوله یکبار مصرف از ویسکوز است و تار و پود ندارد همانند نمد ها که تکنولوژی برای بافتن نداشتند در این حوله ها هم از قانونی برای بافته شدن استفاده نشده است. پارچه حوله های یکبار مصرف را در اصطلاح اسپانلس می نامند و اگر این پارچه را با پنبه تولید کنند جذب آب بالایی خواهد داشت

پارچه حوله ای یک بار مصرف

قیمت پارچه حوله ای یکبار مصرف

قیمت پارچه های حوله ای متانسب با کیفیتشان تنظیم می شود اما به همین ترتیب قیمت آن هم بالا میرود که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست به همین دلیل از ویسکوز استفاده میکنند که از نظر قیمت مقرون به صرفه تر از پنبه است و هم از نظر جذب آب فرقی با پنبه ندارد بنابراین شرکت های تولیدی از ترکیب پنبه_پلی استر و یا ترکیب ویسکوز_پلی استر استفاده می کنند. علت استفاده از پلی استر افزایش استحکام و حجم آبگیری است.

پارچه حوله ای یکبار مصرف

فروش پارچه یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف بسته به نوع و کیفیت پارچه و ابعاد پارچه قیمت گذاری می شود.برای اطلاع دقیق از قیمت پارچه ها می توانید از این سایت اینترنتی معتبر استفاده نمایید و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما