قیمت فروش پارچه حوله ای تن پوش

پارچه حوله ای از جمله محصولات پرفروش در بازار ایران است که به شکل های مختلفی در بازار عرضه می شود که یکی از این مدل ها نوع تن پوش آن است. قیمت برخی از انواع این محصول کدام است؟حوله های تن پوش از جمله حوله های پر مصرف در بازار ایران است که در رنگ ها و طرح های مختلفی برای همه ی گروه های سنی جامعه وجود دارد. تن پوش های حوله ای قابلیت بیشتری در جذب آب و رطوبت از روی بدن را دارا می باشند به همین سبب بسیاری از مردم علاقه مند به خرید این محصول هستند.
پارچه های حوله ای معمولا از جنس پنبه هستند که متناسب با جنس پنبه بکار برده شده در پارچه حوله ای کیفیت حوله ها متفاوت می شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش

حوله های تن پوش را به صورت تکنفره، کودک و نوجوان و ست عروس و داماد با برند های مختلف در بازار می توان یافت.
برخی از برند های مختلف حوله های تن پوش که تولید می شوند همچون گلبافت، نفیس تبریز، گلریس، نارسیس و … در مراکز فروش موجود است که محصولات آنها از لحاظ قیمت و کیفیت متفاوت هستند و از گران ترین انواع حوله های تن پوش پارچه های ترک آن هستند که به دلیل کیفیت بالای شان جزء لوکس ترین حوله های تن پوش محسوب می شوند.
حوله های تن پوش از لحاظ سایز در قواره های 110، 113 و 125 سانتی متر قد و عرض شانه 45 و 56 سانتی متری بافت می شوند.

قیمت حوله تن پوشقیمت حوله تن پوش

یکی از نکاتی که در تهیه حوله های تن پوش باید توجه کرد نوع بافت این پارچه ها به صورت زنجیره ای باشد و هر چقدر فشردگی بافت پنبه ها بیشتر باشند کیفیت حوله بهتر و آب بیشتری جذب خواهد کرد.
پارچه ای حوله تن پوش بسته به نوع و کیفیت پنبه و تراکم بافت شان از لحاظ قیمت متنوع هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما