فروش پارچه حوله ای نوزاد ویژه سیسمونی

حوله نوزاد نقش مهمی در سلامت و پاکیزگی او ایفا می کند. کیفیت این حوله رابطه مستقیمی با نوع پارچه به کار رفته در تولید آن دارد. فروش پارچه حوله ای نوزاد ویژه سیسمونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در بازار در حال انجام است.

آیا شما با انواع مختلف این پارچه آشنایی دارید و می دانید که فروش آن در کجا و چگونه صورت می گیرد؟

فروش پارچه حوله ای نوزاد ویژه سیسمونی

انواع مختلف پارچه حوله ای نوزاد

انواع مختلف پارچه حوله ای نوزاد

نوزاد انسان یکی از حساس ترین موجودات بوده که نیاز به نظافت مداوم دارد. برای این کار بهترین وسیله حوله می‌باشد که از پارچه های مختلف تولید می گردند.

با توجه به تماس مستقیم حوله با بدن حساس کودک نوع پارچه به کار رفته در تولید این حوله ها باید بسیار نرم و لطیف باشد تا باعث ایجاد قرمزی و یا زخم در پوست  نوزاد نگردد.

انواع پارچه مورد استفاده در تولید این حوله ها نباید خاصیت پرز دهی داشته باشد زیرا می تواند به تدریج در قسمت های مختلف بدن نوزاد ایجاد آلودگی و عفونت نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده قابلیت جذب آب در این پارچه ها باید بسیار بالا باشد تا بتواند رطوبت و آب موجود بر روی سطح پوست بدن نوزاد پس از شستشو  را به سرعت جذب کند.

مناسب ترین انواع  این پارچه ها دارای الیاف طبیعی بوده و جنس غالب این پارچه ها از پنبه می باشد زیرا هم نرم و لطیف است و همین که قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و از ایجاد نم جلوگیری می کند.

این پارچه ها غالباً رنگ سفید داشته ولی انواع رنگی آن نیز در بازار موجود هستند. ثبات رنگ و عدم رنگ دهی یکی دیگر از مشخصات بهترین انواع این پارچه ها است.

قیمت پارچه حوله ای طرح دار ارزان

قیمت پارچه حوله ای طرح دار ارزان برای کسانی که در زمینه فروش انواع پارچه دارای فروشگاه هستند یا صادرات این محصول ایرانی به کشورهای دیگر را انجام می دهند پارچه حوله ای طرح دار می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار و صادرات باشد.

جهت اطلاع از قیمت پارچه حوله ای و انواع مختلف آن می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کنید و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز نسبت به سفارش این پارچه اقدام نمایید.

پارچه حوله ای ارزان برای کسانی که در تیراژ بالا اقدام به سفارش این محصول می نمایند با قیمت ارزان تری نیز ارائه خواهد شد تا خریداران از فروش و صادرات آن سود بیشتری کسب کنند.

همچنین امکان ارسال سفارشات در بسته بندی های مناسب و بهداشتی به هر نقطه از ایران در اسرع وقت برای ما امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما