فروشنده پارچه حوله پنبه ای مرغوب

از جمله منسوجاتی که در آشپزخانه هر خانه و رستوران مورد استفاده قرار می گیرد حوله است. حوله با توجه به نوع مصرف و سلیقه مشتریان در ابعاد و سایز های مختلف و طرح های متفاوت تولید و عرضه می گردد. کار حوله در حقیقت جذب رطوبت و آب از دست و صورت، ظروف آشپزخانه و… است. پارچه حوله پنبه ای از مرغوب ترین نوع حوله محسوب می شود.

فروشنده پارچه حوله پنبه ای مرغوب

مشخصات اصلی پارچه حوله پنبه ای مرغوب

مشخصات اصلی پارچه حوله پنبه ای مرغوب یک حوله با کیفیت و استاندارد بنا به تعداد دفعات مورد استفاده برای خشک کردن دست و صورت و… و تعداد دفعات شست و شو و با توجه به شرایط نگهداری بین 4 تا 9 سال عمر می کند. از نظر بهداشتی باید حوله را بنا به مدت مصرف سالانه تعویض و حوله نو جایگزین نمود.

در انتخاب حوله باید به مشخصات درج شده بر روی نواری که در کنار حوله تعبیه شده توجه داشت. اولین و مهم ترین مشخصه حوله مرغوب نخ به کار رفته در آن است که پنبه بهترین نوع نخ برای حوله از نظر جذب رطوبت و آب است. برای انتخاب یک حوله خوب باید به ضخامت آن توجه داشت که هرچه ضخامت آن بیشتر باشد یعنی جذب آب بهتری دارد.

 

 

قیمت عمده ای و متری

قیمت پارچه حوله پنبه ای متری قیمت پارچه حوله ای بنا به مواد اولیه به کار رفته در آن، نوع بافت و… متفاوت است. تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید انواع پارچه حوله متری در کشور مشغول فعالیت هستند. این شرکت ها با استفاده مواد اولیه با کیفیت، بکارگیری دستگاه های پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از آخرین دستاورد ها در زمینه تولید منسوجات از جمله حوله بهترین محصول را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل این محصولات را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

با توجه به کیفیت بالای حوله ایرانی این محصول در بازار های خارجی به عنوان یک برند معتبر شناخته شده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. همین امر موجب شده تا ارز قابل توجهی وارد کشور گردد و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم گردد.

تولید کنندگان علاوه بر ارائه محصولات در فروشگاه ها و نمایشگاه ها، با راه اندازی و ایجاد فروشگاه های مجازی و وب سایت ها محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه و زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده اند. همین امر سبب شده تا زمان خرید مشتریان کاهش پیدا کرده و علاوه بر بازدید تمام محصولات به صورت مجازی بتوانند محصولات با کیفیت و استاندارد و با قیمت مناسب را مستقیماً از تولید کننده با اطمنیان خاطر خریداری کند و تجربه یک خرید خوب در ذهنشان ثبت شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما