عرضه پارچه حوله ای مرغوب متری

با وجود کارخانه های نساجی بزرگ در کشور ما زمینه برای تولید عمده انواع مختلف پارچه ها فراهم می آید که هر کدام از این محصولات با عنوان خاصی در دسترس قرار می گیرند.

در این میان در مورد پارچه حوله ای مرغوب می خواهیم بگوییم که اغلب به صورت متری در دسترس قرار می گیرند و تولید کننده به منظور فروش بیشتر عرضه محصولات را به صورت عمده انجام می دهد.

عرضه پارچه حوله ای مرغوب متری

انواع نخ در پارچه حوله ای مرغوب

انواع نخ در پارچه حوله ای مرغوب همانطور که اشاره کردیم پارچه ها را در نمونه های مختلفی می توان تهیه کرد که هر کدام با وجود مشخصات خاص می توانند در زمینه هایی مورد استفاده قرار بگیرند. اما در این میان می خواهیم در مورد پارچه هایی بگوییم که قدرت جذب بالایی دارند و از لوازم کاربردی بعد از استحمام می باشند.

حوله حمام، حوله دستی، حوله تن پوش و … از این موارد می باشد که با زیبایی و ظرافت برای استفاده آماده فروش می شوند. با وجود کارخانه های تولیدی بزرگ و استفاده از دستگاه های پیشرفته حوله هایی در سطوح کیفی متفاوت آماده می شود که دلیل اصلی این امر استفاده از نخ های خاص در خطوط تولید می باشد.

انواع مختلف نخ های مورد استفاده در  تولید حوله را در  ادامه می گوییم که به قرار زیر است:

  1. نخ پنبه ای
  2. نخ بامبو
  3. نخ پلی استر
  4. نخ ابریشم

پرکاربردترین نوع نخ ها در این زمینه نخ های پنبه ای هستند که قدرت جذب رطوبت بالایی دارند که همین امر سبب برتری شان نسبت به دیگر نخ ها شده است.

لازم است بدانید که نخ های پنبه ای درجه بندی خاصی دارند که نوع نخ پنبه ای نمره 20 یک لا در بافت پود و دو لا  در بافت تار و پرز استفاده می شود.

حوله ها به صورت یک قطبی و یا دو قطبی در دسترس خریداران قرار می گیرد و منظور از این ویژگی این است که پرزها در یک و یا دو طرف حوله وجود داشته باشد.

خرید پارچه حوله ای به قیمت روز

خرید پارچه حوله ای به قیمت روز پارچه حوله ای با توجه به سطح کارایی بالایی که دارد زمینه برای تولیدات عمده شان فراهم می آید. این محصولات را با قیمت های متفاوتی می توان تهیه کرد که دلیل آن ویژگی هایی است که برای محصولات قرار می دهند.

قیمت روز پارچه حوله ای در دنیای پیشرفته امروز به صورت آنلاین به نمایش گذاشته می شود تا مشتریان در کمترین زمان ممکن بتوانند با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند.

خرید پارچه حوله ای به صورت عمده در نرخ شان تاثیر بسیار می گذارد و تولید کننده قیمت پارچه حوله ای را اغلب در قالب لیست ارائه می دهد تا افراد قبل از هر اقدامی اطلاعات کامل در این زمینه را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما