عرضه انواع پارچه حوله ای

عرضه انواع پارچه حوله ای در این سایت اینترنتی انجام می گیرد . پارچه های حوله ای یکی از پارچه های پر طرفدار در فصل سرد زمستان است.پارچه های حوله ای در کیفیت های متنوع و متعددی تهیه می شوند این پارچه ها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

خرید پارچه حوله ای عمده

خرید پارچه حوله ای عمده

زرین ساپ فعالیت های تبلیغی خود را با بهره گیری از مزایای عصر ارتباطات و فناوری انجام می دهد.اما بخش های دیگر تجارت می تواند به روش جدید یا سنتی به انجام برسد.می توانید از طریق راههای ارتباطی ما، با مشاوران فروش در تماس باشید یا با مراجعه به دفتر فروش این گروه در تبریز انواع نمونه های تولیدی را مشاهده نمائید. باید این نکته را یادآور شد که فروش پارچه حوله ای کیلوئی به صورت عمده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ها انجام میگیرد.

عرضه انواع پارچه حوله ای

عرضه انواع پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ،  اندازه پارچه های حوله ای تولیدی خود را در عرض های ۱۴۰ و ۱۰۰ سانتی متر به بازار جهانی عرضه میکنند. باید این نکته را متذکر شد که طرح ها و رنگ های پارچه حوله ای دارای تنوع زیادی میباشد. گروه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای طرح دار را به خط تولید رسانیده است.این پارچه های حوله ای قابلیت آن را دارند که انواع طرح ها ونقش ها را بتوان روی آن چاپ کرد.

خرید پارچه حوله های ارزان

خرید پارچه حوله های ارزان

عرضه انواع پارچه حوله ای به صورت کیلوئی انجام می گیرد. به همین دلیل اصطلاح پارچه حوله ای کیلویی نامگذاری شده است.خرید پارچه حوله ای به صورت عمده و بدون واسطه با نازلترین قیمت ها در عصر جدید بسیار رایج شده است. لازم به توضیح می باشد که کارخانه تولیدی زرین ساپ انواع پارچه های حوله ای را در  طرح ها و رنگ های متنوعی تولید نموده است برای خرید عمده و مستقیم انواع پارچه حوله ای، همین الان با ما تماس بگیرید.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

کارخانه تولید پارچه حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف فروش عمده پارچه حوله ای و تولید محصولات حوله ای با طرح ها و رنگ های جدید و متنوع، توانسته است در بازار رقابتی فعالیت گسترده ای داشته باشد و یکی از معروف ترین و صاحبنامترین کارخانه های تولیدی در کشور شناخته شود. این استراتژی برای تولیدکنندگان بزرگ که توان مالی بالایی دارند، می تواند مناسب و کارآمد باشد.

تولید کننده پارچه حوله ای

تولید کننده پارچه حوله ای

محصولات تولیدی کارخانه تولیدی زرین ساپ ، انواع طرح ها و نقش ها نیز شامل میشود. به این صورت که تنها کیفیت عالی ملاک خرید نمی باشد زیرا به همان اندازه که کیفیت مهم است، کاربر پسند بودن هم از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما می توانید انواع طرح های متنوع را مشاهده کنید و یا حتی طرح های مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان تحویل داده شود.

قیمت پارچه حوله ای کیلویی در این گروه تولیدی ارزان و مناسب تر از قیمت پارچه حوله ای کیلویی عرضه شده در نمایندگی های سنتی می باشد، بنابراین برای خرید پارچه حوله ای کیلویی بهتر است با مدیریت فروش این گروه تولیدی ارتباط برقرار کرده محصول دلخواه خود را سفارش دهید تا ما عرضه انواع پارچه حوله ای را به سرانجام برسانیم.

ویژگی پارچه های حوله ای

ویژگی پارچه های حوله ای

یکی از ویژگی های پارچه های حوله ای آبگیری و جذب رطوبت بالای آن ها است به همین جهت وزن آن ها نسبتا سنگین تر از سایر پارچه ها است البته در نوع سبک هم موجود هستند این پارچه ها .پارچه های حوله ای دارای گرمای خوبی هستند به همین جهت استفاده و خرید این پارچه ها در فصل سرد زمستان با افزایش رو به رو می شود.

کاربرد پارچه های حوله ای

کاربرد پارچه های حوله ای

از پارچه های حوله ای  در مکان های مانند بیمارستان ها و اماکن درمانی به عنوان تنظیف مصرف می کنند . در فصل سرد زمستان از این حوله ها برای دوخت لباس و پوشاک استفاده می کنند. پارچه های حوله ای را غالبا خیاطان و تولید کنندگان برای دوخت حوله خریداری می نمایند.پارچه های حوله ای رولی یکی از منسوجاتی است که از آن برای دوخت و تهیه انواع حوله استفاده زیادی می کنند. از این پارچه ها که در رنگبندی متنوع بافته می شوند برای دوخت حوله حمامی و تن پوشی، حوله دستی، حوله استخری، حوله هتلی و نمونه های مختلف دیگر بهره می برند.

انواع پارچه های حوله ای

انواع پارچه های حوله ای

پارچه های حوله در طرح ، رنگ ، کیفیت و انواع متعددی از قبیل:

  • پارچه حوله ای آنتی باکتریال
  • پارچه حوله ای ضد حساسیت
  • پارچه حوله یکبار مصرف
  • پارچه حوله ای ضخیم
  • پارچه حوله نازک
  • پارچه حوله البسه
  • و غیره….

تهیه و تولید می شود.این حوله ها با نخ های متفاوت نظیر :

  • نخ رینگ
  • نخ اوپن
  • نخ 16 تک لای
  • و غیره…

و دارای رنگ های ثابت هستند این رنگ ها نظیر :

  • ری اکتیو
  • ین دان تری
  • و غیره …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما