خرید پارچه حوله ای عمده مخصوص آشپزخانه

از منسوجاتی که کاربرد زیادی در منازل و آشپزخانه های رستوران و کافه دارد پارچه حوله ای است. حوله با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد در ابعاد، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شود. به دلیل استفاده زیاد از حوله در رستوران ها، مسئولان رستوران پارچه های حوله ای کیلویی خریداری می کنند چرا که قیمت پارچه حوله ای عمده مناسب تر از حوله های تکی است. خرید پارچه حوله ای عمده از طریق سایت شرکت تولیدی امکان پذیر است.

 

انواع مدل های پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای در مدل های مختلف از جمله حوله های ضخیم، نازک، طرح دار و… تولید می شود. پارچه های حوله ای کاربرد های زیادی دارد. از این پارچه برای دوخت البسه زمستانی برای کودکان استفاده می شود تا آنها را در سرمای زمستان گرم نگه دارد. این پارچه ها برای دوخت انواع حوله از جمله حوله شنا، حمام، برای خشک کردن صورت و دست، برای خشک کردن ظروف و… کاربرد دارد.

پارچه حوله ای عمده

از حوله برای گرفتن رطوبت و آب استفاده می شود. بنابراین باید دقت داشت از پارچه های ضخیم و پرز دار برای دوخت حوله یا تن پوش استفاده کرد. بعضی از افراد دارای پوستی حساس و نازک هستند که پارچه های حوله ای لطیف و ضد حساسیت برای این افراد نیز تولید شده است. الیاف مختلفی در بافت پارچه حوله ای به کار می رود که بهترین الیاف پنبه است. پنبه رطوبت بالایی به خود می گیرد و در جذب آب از بقیه الیاف بهتر عمل می کند.

فروش پارچه حوله ای عمده به قیمت خوب

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید انواع پارچه حوله ای در کشور مشغول فعالیت هستند. این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به کارگیری دستگاه پیشرفته و بهره گیری از دانش روز در تولید منسوجات، بهترین محصول را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، این محصولات را به کشور های منطق و حتی اروپا نیز صادر می کنند و در این زمینه ارز آوری خوبی برای کشور داشته است که موجب رونق اقتصادی کشور می شود. هم چنین زمینه اشتغال زایی بیشتر برای کارجویان فراهم شده است.

 

پارچه حوله ای عمده

تولیدکننده پارچه حوله ای برای فروش این محصول به صورت عمده علاوه بر عرضه در بازار، برای رفاه حال خریداران اقدام به فروش پارچه حوله ای به صورت اینترنتی و راه اندازی فروشگاه مجازی نموده و با حذف واسطه ها این محصول را با قیمت مناسب و خوب و با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتریان عرضه می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما